آخرین فایل های منتشر شده

قوانین اینستاگرام که باعث غیرفعال شدن پیج می شود

 

می‌خواهیم Instagram به اینکه یک مکان معتبر و امن برای الهام‌بخشی و ابراز احساسات است، ادامه دهد. به ما کمک کنید تا این جامعه را پرورش دهیم. فقط عکس‌ها و ویدیوهای خود را پست کنید و همیشه قانون را رعایت کنید. در Instagram به همه احترام بگذارید، از افراد کلاهبرداری نکنید یا برهنگی را پست نکنید.

Instagram بازتابی از جامعه فرهنگ‌های متنوع، سنین و عقاید متفاوت است. ما زمان زیادی را صرف فکر کردن درباره نقطه نظرات مختلفی کرده‌ایم که محیطی امن و باز برای همه ایجاد می‌کنند.

ما دستورالعمل‌های جامعه را ایجاد کردیم، بنابراین می‌توانید به ما در پرورش و محافظت از این جامعه شگفت‌انگیز کمک کنید. با استفاده از Instagram، موافقت خود را با این دستورالعمل‌ها و شرایط استفاده ما اعلام می‌کنید. ما به این دستورالعمل‌ها متعهد هستیم و امیدواریم که شما هم متعهد باشید. پافراتر گذاشتن از این مرزها ممکن است منجر به حذف محتوا، غیرفعال‌سازی حساب‌ها یا سایر محدودیت‌ها شود.

  • فقط عکس‌ها و ویدیوهایی را به اشتراک بگذارید که خودتان ضبط کرده‌اید یا این حق را دارید تا آنها را به اشتراک بگذارید.

    مثل همیشه، شما مالک محتوایی هستید که در Instagram پست می‌کنید. به یاد داشته باشید که محتوای معتبر پست کنید و هیچ چیزی را پست نکنید که حق ندارید آن را پست کنید و از اینترنت کپی یا جمع‌آوری کرده‌اید. درباره حقوق مالکیت معنوی بیشتر بدانید.

  • عکس‌ها و ویدیوهایی را پست کنید که برای انواع مخاطب مناسب باشد.

    می‌دانیم که مواقعی وجود دارند که دیگران می‌خواهند تصاویر برهنه‌ای را به اشتراک بگذارند که دارای ماهیت برهنه یا خلاقانه هستند، اما بنا به دلایلی، اجازه نمی‌دهیم که برهنگی در Instagram به اشتراک گذاشته شود. این موارد شامل عکس‌ها، ویدیوها و محتوای ایجاد شده دیجیتالی هستند که دخول جنسی، اندام‌های تناسلی و کلوزاپ‌هایی از باسن کاملاً برهنه را به نمایش می‌گذارند. همچنین شامل برخی از عکس‌های نوک سینه زنان است، اما عکس‌های زخم‌های پس از ماستکتومی و زنانی که در حال شیر دادن به کودک هستند، مجاز می‌باشد. برهنگی در عکس‌های نقاشی و مجسمه‌ها نیز مشکلی ندارد.

    دیگران دوست دارند که عکس‌ها یا ویدیوهای کودکانشان را به اشتراک بگذارند. بنا به دلایل امنیتی، زمان‌هایی وجود دارد که ممکن است تصاویری را حذف کنیم که کودکان برهنه یا نیمه‌برهنه را به نمایش می‌گذارند. حتی زمانی که این محتوا با نیت خوب به اشتراک گذاشته می‌شود، زیرا دیگران می‌توانند از طریق روش‌های غیر منتظره از این نوع محتوا استفاده کنند. می‌توانید درباره نکاتی برای صفحه والدین بیشتر بدانید.

  • تعاملات معنی‌دار و واقعی را تقویت کنید.

    به ما کمک کنید تا با عدم جمع‌آوری لایک، دنبال‌کننده و اشتراک‌گذاری غیرطبیعی، پست کردن نظرات یا محتوای تکراری یا تماس مداوم با افراد برای اهداف تجاری بدون رضایت آنها، اینجا را بدون اسپم نگه داریم.

  • قانون را رعایت کنید.

    Instagram مکانی برای پشتیبانی یا ستایش تروریسم، جنایت سازمان‌دهی شده یا گروه‌های نفرت‌انگیز نیست. ارائه خدمات جنسی، خرید یا فروش سلاح گرم و موادمخدر غیرقانونی یا داروهای تجویزی (حتی اگر در منطقه شما قانونی باشد) نیز مجاز نیست. Instagram نیز فروش حیوانات زنده بین افراد خصوصی را ممنوع می‌کند، علیرغم اینکه فروشگاه‌های آجر و ملات اینگونه فروش‌ها را ارائه می‌کنند. هیچ کس نمی‌تواند شکار غیر قانونی یا فروش گونه‌های در معرض خطر و یا اجزای آنها را هماهنگ کند.

    به یاد داشته باشید که همیشه در زمان پیشنهاد فروش یا خرید سایر کالاهای تنظیمی، قانون را رعایت کنید. حساب‌هایی که قمار آنلاین، بازی‌های مهارت پولی واقعی آنلاین یا لاتری‌های آنلاین را ترویج می‌دهند، باید مجوز کتبی ما را قبل از استفاده از هر گونه محصولی دریافت کنند.

    همچنین اشتراک‌گذاری محتوای جنسی شامل افراد زیر سن قانونی یا تهدید به پست کردن تصاویر صمیمی دیگران را به هیچ وجه تحمل نمی‌کنیم.

  • به سایر اعضای جامعه Instagram احترام بگذارید.

    می‌خواهیم یک جامعه مثبت و متنوع را پرورش دهیم. ما محتوایی را حذف می‌کنیم که حاوی تهدیدهای موثق یا گفتار نفرت‌انگیز باشد، محتوایی که افراد خاصی را برای تخریب یا شرمسار کردن آنها هدف می‌گیرد، استفاده از اطلاعات شخصی برای تهدید یا آزار و اذیت آن شخص و پیام‌های ناخواسته تکراری. ما معمولاً گفتگوی قوی‌تر پیرامون افرادی که در اخبار تیتر خبر بوده‌اند یا مخاطب عمومی بیشتری دارند، مجاز می‌دانیم، زیرا حرفه یا فعالیت‌های انتخابی‌شان اینگونه است.

    هرگز تشویق به خشونت یا حمله به شخصی بر اساس نژاد، قومیت، منشاء ملی، جنسیت، هویت جنسیتی، گرایش جنسی، وابستگی مذهبی، معلولیت یا بیماری مجاز نمی‌باشد. زمانی گفتار نفرت‌انگیز را مجاز می‌دانیم که با هدف به چالش کشیدن آن یا برای ایجاد آگاهی به اشتراک گذاشته می‌شود. در این موارد، درخواست می‌کنیم که هدف خود را به طور شفاف بیان کنید.

    تهدیدهای جدی آزار و اذیت نسبت به عموم مردم و ایمنی شخصی مجاز نیستند. شامل تهدیدهای خاص آزار جسمی و همچنین تهدید به دزدی، خرابکاری در اموال عمومی و سایر آزار و اذیت‌های مالی است. ما گزارش‌های تهدید را به دقت بررسی می‌کنیم و بسیاری از موارد را در زمان تعیین اینکه آیا تهدید معتبر است یا خیر، در نظر می‌گیریم.

  • محیط حمایت‌گرانه ما را با عدم تجلیل از آسیب به خود، حفظ کنید.

    جامعه Instagram برای همه اهمیت قائل می‌شود و اغلب مکانی است که در آن افراد با مشکلاتی از جمله اختلالات خوردن، خودزنی یا سایر انواع آسیب به خود گرد هم جمع می‌شوند تا آگاهی ایجاد کنند یا پشتیبانی بیابند. سعی می‌کنیم که با ارائه آموزش در برنامه و افزودن اطلاعات در مرکز راهنمایی مشارکت داشته باشیم، بنابراین افراد می‌توانند کمکی را که لازم دارند، دریافت کنند.

    تشویق یا اجبار دیگران به پذیرفتن آسیب به خود، مغایر این محیط حمایت‌گرانه است و در صورتی که حساب‌های آن به ما گزارش شوند، آن را حذف می‌کنیم یا حساب‌ها را غیرفعال می‌کنیم. همچنین ممکن است محتویات شناسایی قربانیان یا بازماندگان آسیب به خود را در صورتی که محتوا آنها برای حمله یا طنز مورد هدف قرار گرفته باشد، حذف کنیم.

  • در هنگام پست کردن رویدادهای قابل توجه، مراقب باشید.

    می‌دانیم که افراد زیادی از Instagram برای اشتراک‌گذاری رویدادهای مهم و قابل توجه استفاده می‌کنند. برخی از این مسائل ممکن است شامل تصویر گرافیکی نیز باشند. از آنجایی که افراد و گروه‌های سنی مختلفی از Instagram استفاده می‌کنند، ممکن است ویدیوهای حاوی خشونت شدید و گرافیکی را حذف کنیم تا مطمئن شویم که Instagram برای همه مناسب است.

    می‌دانیم که افراد اغلب این نوع محتوا را برای محکوم کردن، افزایش آگاهی یا آموزش به اشتراک می‌گذارند. اگر محتوا را بنا به این دلایل به اشتراک می‌گذارید، شما را تشویق می‌کنیم تا زیر عکستان هشداری درباره خشونت گرافیکی بنویسید. اشتراک‌گذاری تصاویر گرافیکی برای لذت بردن سادیستی یا برای تجلیل خشونت هرگز مجاز نیست.

به ما کمک کنید تا جامعه را قوی نگه داریم:
  • هر یک از ما، نقش مهمی در جامعه Instagram ایفا می‌کنیم. اگر چیزی را می‌بینید که فکر می‌کنید ممکن است دستورالعمل‌های ما را نقض کند، لطفاً با استفاده از گزینه گزارش‌دهی داخلی به ما کمک کنید. ما یک تیم جهانی داریم که این گزارش‌ها را بررسی می‌کنند و در اسرع وقت برای حذف محتوایی که مطابق با دستورالعمل‌های ما نیست، کار می‌کنند. حتی اگر شما یا شخصی که می‌شناسید یک حساب Instagram ندارید، می‌توانید همچنان یک گزارش ارائه کنید.. زمانی که گزارش را کامل می‌کنید، سعی کنید تا حد امکان اطلاعاتی مانند پیوندها، نام‌های کاربری و توضیحات محتوا ارائه کنید تا بتوانیم آن را سریع بیابیم و بررسی کنیم. در صورتی که تصویر یا زیرنویس‌های مرتبط دستورالعمل‌های ما را نقض کنند، ممکن است کل پست‌ها را حذف کنیم.
  • می‌توانید محتوایی را که می‌خواهید بیابید، اما دستورالعمل‌های جامعه را نقض نکنید. اگر این اتفاق بیفتد، می‌توانید شخص پست‌کننده آن را آنفالو یا بلاک کنید. اگر چیزی در نظرات یکی از پست‌هایتان وجود دارد، می‌توانید آن نظر را حذف کنید.
  • بسیاری از اختلافات و سوءتفاهم‌ها را می‌توان مستقیم بین اعضای جامعه حل‌وفصل کرد. اگر یکی از عکس‌ها یا ویدیوهای شما توسط شخص دیگری پست شده است، می‌توانید در آن پست نظر بدهید و از آن شخص بخواهید آن را حذف کند. اگر این راهکار مفید نبود، می‌توانید یک گزارش حق نسخه‌برداری تکمیل کنید. اگر معتقدید که شخصی علامت تجاری شما را نقض می‌کند، می‌توانید یک گزارش علامت تجاری تکمیل کنید. با پست کردن اسکرین‌شات و جلب توجه به موقعیت، شخصی که آن را پست کرده است هدف نگیرید، زیرا ممکن است در طبقه‌بندی آزار و اذیت قرار گیرد.
  • می‌توانیم با مقامات اجرای قانون همکاری کنیم، از جمله زمانی که معتقدیم خطر آزار فیزیکی یا تهدید ایمنی عمومی وجود دارد.

مطلب پیشنهادی

پکیج ساخت پروکسی اسپانسر تلگرام + ضد فیلتر

پکیج ساخت پروکسی تلگرام روی سرور مجازی LINUX و ویندوز با قابلیت اضافه کردن کانال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.