آخرین فایل های منتشر شده

بی وای دی رکود تولید خودروهای پاک چین را شکست؛ ظهور رقیب آسیایی تسلا

بر اساس گزارشات مربوط به آمار فروش، محصولات کمپانی بی وای دی (BYD) با استقبال بسیار بالایی در چین مواجه شده‌اند. میزان استقبال به حدی بوده که این شرکت در رتبه دوم پرفروش‌ترین خودروسازان چین در ماه می ایستاده است. کسب این جایگاه زمانی اهمیت پیدا می‌کند که بدانیم بی وای دی فروش مدل‌های صرفا بنزینی را متوقف کرده است. به عبارت دقیق‌تر این شرکت تولیدات خود را با پیشرانه‌های هیبریدی و برقی عرضه می‌کند. نکته اصلی در عرض اندام بی وای در برابر تسلا را باید در بازار بزرگ خودروهای هیبریدی جستجو کرد که در چین رشدی سرسام آور را داشته است و بی وای دی نیز برخلاف تسلا در این بخش از بازار حضوری پر رنگ دارد.

بی وای دی و کسب عنوان دومین خودروساز بزرگ چین با فروش مدل‌های هیبریدی و برقی

طبق داده‌های منتشر شده از سوی انجمن تولیدکنندگان خودروهای سواری چین، بی وای دی توانسته ۱۱۳,۷۶۸ دستگاه را در ماه می به مشتریان تحویل دهد. با چنین رکوردی بی وای دی در پس شرکت فاو-فولکس واگن قرار می‌گیرد. این شرکت با تحویل ۱۵۰,۰۰۹ خودرو به عنوان پرفروش‌ترین خودروساز چین در ماه می دست پیدا کرده است. رتبه سوم هم با ثبت رکورد ۷۳,۳۱۵ دستگاه به جیلی رسیده است.

بی وای دی و کسب عنوان دومین خودروساز بزرگ چین با فروش مدل‌های هیبریدی و برقی

اگر بخواهیم بیشتر وارد جزئیات شویم، باید بگوییم فروش بی وای دی در مقایسه با ماه می سال قبل، به میزان چشمگیر ۱۵۹.۵ درصد افزایش یافته؛ این در حالی است که فروش فاو-فولکس واگن ۱۰.۶ درصد افت داشته است. حائز رتبه سوم یعنی جیلی هم با کاهش فروش مواجه شده و آمار آن در مقایسه با می ۲۰۲۱ برابر با ۱۴.۵ درصد افت کرده است.

بی وای دی یوان پلاس

بطور کلی باید گفت بازار خودروهای سواری چین در ماه می امسال ۱۱.۸ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کوچکتر شده؛ اما در مقابل بازار خودروهای سبز (انرژی‌های نو) رشد کرده و ۹۱.۲ درصد بزرگ‌تر شده است. بی وای دی ستاره این بازار نوین به شمار می‌رود و شرکت وولینگ موتورز که یک طرف آن جنرال موتورز است، در رتبه دوم قرار دارد. رتبه سوم هم به تسلا رسیده است.

بی وای دی و کسب عنوان دومین خودروساز بزرگ چین با فروش مدل‌های هیبریدی و برقی

ناگفته نماند اوایل ماه می امسال بی وای دی از فروش ۳۹۷,۴۲۰ خودرو در چهار ماه نخست سال پرده‌ برداشت. این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۶۶ درصد رشد دارد. نکته جالب توجه اینکه از بین مدل‌های مختلف، فروش مدل‌های مجهز به پیشرانه‌های هیبریدی شارژی و برقی ۳۸۸ درصد افزایش یافته است.

مطلب پیشنهادی

اپل در کره جنوبی امکان استفاده از سرویس‌های پرداخت جایگزین در برنامه‌ها را فراهم کرد

اپل رسما اعلام کرد که توسعه‌دهندگان برنامه‌های منتشر شده در اپ استور کره جنوبی، دیگر مجبور نیستند تا از سیستم پرداخت درون برنامه‌ای این شرکت استفاده کنند. در عوض، آن‌ها می‌توانند با وجود محدودیت‌هایی، در اپلیکیشن‌های خود از سرویس‌های پرداخت شخص ثالث تایید شده توسط اپل استفاده کنند. اپل در پست جدید وبلاگ خود، جزئیات بیشتری در مورد این تصمیم ارائه کرده است. طبق گفته غول فناوری، اپلیکیشن‌هایی که قصد دارند از سرویس‌های پرداخت جایگزین استفاده کنند، باید نسخه جدید برنامه خود را به صورت انحصاری برای استور کره جنوبی منتشر کنند. همچنین برخی ویژگی‌ها مانند Ask To Buy و Family Sharing برای این برنامه‌ها در دسترس نخواهد بود. اپل همچنین توضیح می‌دهد که در قبال تراکنش‌های انجام شده در سیستم‌های شخص ثالث هیچ مسئولیتی ندارد و توسعه‌دهندگان در صورت تمایل همچنان می‌توانند از سیستم خرید درون برنامه‌ای اپل استفاده کنند. توسعه‌دهندگان برای استفاده از سیستم‌های پرداخت شخص ثالث، باید فرم درخواست دسترسی به «StoreKit External Purchase Entitlement» را ارسال کنند که فقط در دسترس برنامه‌هایی قرار می‌گیرد که به..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.