اپل واچ اولترا برای من و شما نیست!

ثبت بازخورد

  • دیجیاتو
  • ویدیو

اپل واچ اولترا برای من و شما نیست! اپل اپل واچ

زمانی که صحبت از اولترا می‌شود، یعنی یک دیوایس همه‌کاره در هر شرایطی. اپل واچ اولترا هم دقیقا همین است. یک ساعت همه‌کاره در هر شرایطی. البته این دیوایس همه‌کاره با قیمت ۸۰۰ دلار، برای هر کسی نیست. خصوصا مایی که در ایران زندگی می‌کنیم و به صورت عادی از امکانات ابتدایی سلامت‌محور این ساعت هوشمند جذاب بی‌بهره هستیم.

اپل واچ اولترا برای رقابت با گارمین و دیگر ساعت‌های ورزشی وارد بازار شده و اتفاقاً از نظر کیفیت ساخت و حال‌وهوای طراحی شاید یک سروگردن هم بالاتر باشد. این ساعت ۴۹ میلی‌متری از بدنه‌ای تیتانیومی که در مقابل خوردگی نیز تقویت‌شده، ساخته شده و نمایشگر بزرگ آن توسط یاقوت یا همان سافایر خودمان محافظت می‌شود.

تماشای ویدیو در یوتوب دیجیاتو:

تماشای ویدیو در آپارات دیجیاتو:

اپل می‌گوید این ساعت برای دوندگی در صحرا، کوهستان، دشت‌های بارانی و حتی کوچه‌پس‌کوچه‌های شهر مناسب‌سازی و برای غواصی بهینه‌شده. همچنین به سادگی از پس مسابقات سه‌گانه ورزشی برمی‌آید و درنهایت مانند اپل‌واچ‌های دیگر به شما کمک می‌کند تا از ویژگی‌های هوشمند آن استفاده کنید.

به گفته اپل این ساعت می‌تواند ۳۶ ساعت با یک‌بار شارژ دوام بیاورد که دو برابر اپل واچ سری ۸ است. حتی اگر حالت کم‌مصرف را نیز روشن کنید، شارژدهی به ۶۰ ساعت هم می‌رسد.

اپل واچ اولترا

اما اپل واچ اولترا دو ویژگی متمایزکننده دارد که آن را در هیچ اپل واچ دیگری پیدا نمی‌کنید. دکمه اکشن نارنجی رنگ و یک آژیر ۸۵ دسی‌بلی که تا شعاع ۱۸۰ متری قابل شنیدن است.

دکمه اکشن نارنجی در سمت چپ بدنه قرار گرفته و قابل شخصی‌سازی است و می‌توانید با فشردن آن، قابلیت ترک‌بک را فعال کنید، به حالت غواصی بروید و چندین مورد دیگر.

این دکمه می‌تواند در برخی شرایط که امکان استفاده از نمایشگر وجود ندارد، کاربردی باشد یا حتی زیر آب که عموماً نمایشگر‌های لمسی به درستی کار نمی‌کنند، شما را از اعصاب خوردی نجات دهد.

اپل واچ اولترا

آژیر ۸۵ دسی‌بلی هم تا زمانی که اپل واچ اولترا شارژ داشته باشد، پخش می‌شود و برای فعال کردنش هم فقط همان دکمه نارنجی را کمی نگه دارید. اپل می‌گوید این آژیر می‌تواند تا شعاع ۱۸ متری شنیده شود که به نظرم ویژگی جذابی است.

اما اپل واچ اولترا با قیمت ۸۰۰ دلار یا ۳۴ میلیون در ایرانی که زیر بار تحریم‌ها تقریبا هیچ ویژگی‌ سلامت محور آن جز تشخیص ضربان قلب کار نمی‌کند، خریدی منطقی برای ورزشکاران حرفه‌ای است؟ پاسخ این سؤال را در یوتوب دیجیاتو بیابید. همچنین برای خرید این ساعت می‌توانید به وب‌سایت دارسو مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
ویدئوهای مرتبط
  • بررسی آیفون ۱۴ پرو: نوآوری با طعم مخصوص اپل ۱ آبان ۱۴۰۱
  • بررسی iOS16؛ لاک اسکرین دوپینگ شده! ۲۵ شهریور ۱۴۰۱
  • بررسی آیفون SE 2022؛ تکراری‌تر از همیشه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • دیجی‌تک؛ کنسول گیمینگ اپل چه زمانی معرفی می‌شود؟ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
  • دیجی‌تک؛ راه‌حل‌هایی برای ردیابی گوشی دزدیده شده ۲۳ آبان ۱۴۰۰

معرفی نرم‌افزار و اپلیکیشن

نرم افزار و اپلیکیشن جعبه ابزار: معرفی بهترین اپلیکیشن‌های ویرایشگر حرفه‌ای ویدیو در موبایل

در جعبه ابزار این هفته …

نرم افزار و اپلیکیشن بهترین بازی‌های موتورسواری برای اندروید و آیفون

بازی‌های موتور‌سواری از جمله محبوب‌ترین …

نرم افزار و اپلیکیشن بهترین بازی‌های شهرسازی موبایل که باید تجربه کنید

در این مطلب بهترین بازی‌های …

نرم افزار و اپلیکیشن معرفی و دانلود بهترین بازی‌های دخترانه اندروید و آیفون

در این مطلب به معرفی …

نرم افزار و اپلیکیشن چگونه فایل‌های PDF را در موبایل به عکس تبدیل کنیم؟

این مطلب به نحوه تبدیل …

نرم افزار و اپلیکیشن چگونه استیکرهای تلگرام را به واتساپ منتقل کنیم؟ [تماشا کنید]

این مطلب آموزشی به نحوه …

ورود به حساب کاربری

فرم ورود به حساب کاربری دیجیاتو

ساخت حساب کاربری

فرم ثبت نام در دیجیاتو

فراموشی رمز عبور

صفحه فراموشی کلمه عبور در دیجیاتو

مطلب پیشنهادی

گوگل روی همگام‌سازی اعلان‌ها در دستگاه‌های اندرویدی کار می‌کند

ثبت بازخورد دیجیاتو نرم افزار و اپلیکیشن تکنولوژی نرم افزار و اپلیکیشن گوگل روی همگام‌سازی اعلان‌ها در دستگاه‌های اندرویدی کار می‌کند این ویژگی احتمالاً برای تمامی گوشی‌های اندرویدی ارائه خواهد شد. نوشته شده توسط امیررضا فروزان | ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ | ۲۳:۵۹ در دیجیاتو ثبت‌نام کنید جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید. عضویت در دیجیاتو تازه‌های تکنولوژی فروشگاه اپیک گیمز و فورتنایت در اتحادیه اروپا برای آیپد عرضه شد 6 ساعت قبل ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.