ایلان ماسک: لوگوی توییتر در آینده قطعاً بهبود پیدا خواهد کرد

ثبت بازخورد

  • دیجیاتو
  • نرم افزار و اپلیکیشن
  • تکنولوژی

لوگوی جدید و قدیمی توییتر نرم افزار و اپلیکیشن ایلان ماسک: لوگوی توییتر در آینده قطعاً بهبود پیدا خواهد کرد

مالک توییتر می‌گوید لوگوی جدید این شبکه اجتماعی که توسط یک کاربر پیشنهاد داده شده بود، در آینده اصلاح خواهد شد.

ایمان صاحبی نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۷:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تازه‌های تکنولوژی
  • آیفون ۱۵ پرو با فریم تیتانیومی گرید ۵ از راه می‌رسد؛ سبک‌تر و مقاوم‌تر از فولاد ضدزنگ ۱۶ دقیقه قبل
  • گزارش سالیانه جاباما: ۴۰ درصد مردم توان سفر رفتن ندارند ۴۵ دقیقه قبل
  • مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران منصوب شد ۵۰ دقیقه قبل
  • مدیرعامل اسمارتک: تعامل میان کسب‌وکارها و کاربران را به‌صورت انبوه، اما انسانی شکل می‌دهیم ۲ ساعت قبل
  • نگاهی به موضوع حریم خصوصی داده‌های کاربران اینترنت در چین و روسیه ۳ ساعت قبل
ویدئوی مرتبط

پس از تغییر لوگوی توییتر از نماد پرنده به حرف انگلیسی X، کاربران بسیاری ابراز نارضایتی کرده‌اند. حالا ایلان ماسک اعلام کرده این لوگو که توسط یک کاربر پیشنهاد شده، موقتی است و در آینده بهبود پیدا خواهد کرد.

مالک شبکه اجتماعی توییتر دیروز اعلام کرد که زمان خداحافظی با لوگوی پرنده توییتر فرا رسیده است و آن را با X جایگزین می‌کند. او همان موقع از کاربران خواست تا لوگوهای پیشنهادی خود را برایش بفرستند. یکی از کاربران به نام Sawyer Merritt لوگویی را پیشنهاد داد که درنهایت توسط ماسک انتخاب شد.

ماسک در زمان انتخاب این لوگو گفت که طرفدار طراحی سبک «آرت دکو» در این لوگو است. بااین‌حال، او تأکید کرد که لوگوی این شبکه اجتماعی می‌تواند در آینده تغییر کند و بدون‌شک نسبت به الان، بهبود داده خواهد شد.

پیشنهاد لوگوی جدید توییتر

در ادامه عکس پروفایل ایلان ماسک به این علامت X تغییر کرد. امروز نیز اعلام شد که این لوگو روی ساختمان مرکزی توییتر در سان‌فرانسیسکو انعکاس داده شده است. حالا لوگوی اکانت رسمی توییتر به همین طراحی تبدیل شده و نام نمایشی آن هم به X تغییر کرده است. به‌علاوه، لوگویی که در نسخه دسکتاپ در بالای منوهای سمت چپ صفحه دیده می‌شود، X را نشان می‌دهد.

عده‌ای از کاربران از این تغییر برند استقبال نکرده‌اند و مدعی‌اند توییتر باید همیشه همان توییتر باقی می‌ماند. به‌نظر می‌رسد که شبکه اجتماعی محبوب بسیاری از کاربران به‌زودی دیگر قرار نیست توییتر نامیده شود و باید آن را با نام ایکس خطاب کنیم.

این برنامه مطابق با طرح بزرگ‌تر ایلان ماسک برای تبدیل‌کردن این اپلیکیشن به یک سوپراپلیکیشن شبیه به وی‌چت چینی‌هاست. این کارآفرین میلیاردر پیش‌تر گفته بود که می‌خواهد قابلیت‌های پیام‌رسانی و خدمات مالی را هم در کنار یک شبکه اجتماعی در همین پلتفرم در اختیار کاربران قرار دهد.

توییتر

مقالات و اخبار مرتبط
  • لوگوی توییتر رسماً از نماد پرنده به حرف ایکس (X) تغییر کرد
  • ایلان ماسک لوگوی توییتر را تغییر می‌دهد؛ احتمال استفاده از برند X به‌جای پرنده
  • توییتر ظاهراً می‌خواهد با قابلیت نمایش آگهی استخدام در صفحه شرکت‌ها، با لینکدین رقابت کند
  • توییتر تعداد پیام‌های خصوصی قابل ارسال در روز را برای کاربران عادی محدود کرد
  • دومین شکایت از توییتر به‌دلیل عدم پرداخت حقوق دوره بیکاری کارمندان اخراج‌شده
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی

پیشنهادهای دیجیاتو

  • اینترنت ایران از نقطه بدون بازگشت «V1» عبور کرده است
  • مدیرعامل شاتل: مردم‌ بیش‌تر از محدودیت‌ها تحت فشار هستند تا قیمت اینترنت
  • شرایط فروش مدیران خودرو؛ قیمت جدید محصولات مدیران خودرو برای سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • بررسی گلکسی اس ۲۳ و گلکسی اس ۲۳ پلاس؛ بهتر از اولترا؟
ورود به حساب کاربری

فرم ورود به حساب کاربری دیجیاتو

ساخت حساب کاربری

فرم ثبت نام در دیجیاتو

فراموشی رمز عبور

صفحه فراموشی کلمه عبور در دیجیاتو

مطلب پیشنهادی

اتفاق عجیب در چین: ربات کوچک ۱۲ ربات بزرگ را ربود! [تماشا کنید]

ثبت بازخورد دیجیاتو کیان تکنولوژی کیان اتفاق عجیب در چین: ربات کوچک ۱۲ ربات بزرگ را ربود! [تماشا کنید] در این ویدیو، ربات کوچک از دیگر ربات‌ها سوال می‌کند که چرا به خانه نمی‌روند و آن‌ها نیز به دنبالش از نمایشگاه خارج می‌شوند. نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱ آذر ۱۴۰۳ | ۱۷:۳۰ در دیجیاتو ثبت‌نام کنید جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید. عضویت در دیجیاتو تازه‌های تکنولوژی اوپو فایند X8‌ و X8 پرو وارد بازار جهانی شدند 2 ساعت قبل ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.