ثبت بازخورد
- دیجیاتو
- رپورتاژ آگهی
رپورتاژ آگهی با تلفنچی همه جا رو به دفتر کارت تبدیل کن
یک دفتر کار مجازی با تمام امکاناتی که یک کسب و کار نیاز دارد می توان در تلفنچی پیدا کرد. تمام کسبوکارها برای پیشی گرفتن از رقبا و پیشرفت اقتصادی خود به خدمات مشتریان و …
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶:۴۵
در دیجیاتو ثبتنام کنید
جهت بهرهمندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخشهای مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.
عضویت در دیجیاتو
تازههای تکنولوژی
- اپل رویداد ۱۸ اردیبهشتماه خود را ظاهراً همراه با مراسمی در لندن برگزار میکند ۶ دقیقه قبل
- تعداد کاربران فعال روزانه بینگ مایکروسافت از ۱۴۰ میلیون گذشت ۱ ساعت قبل
- ورود سازمان توسعه تجارت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی ۲ ساعت قبل
- در حاشیه بازدید معاون وزیر ارتباطات مطرح شد: آسیاتک ابتدای شهریور از مرکز داده ۵۵۰ رکی پیام بهرهبرداری میکند ۲ ساعت قبل
- نتایج طرح اسنپ برای کودکان مناطق کمبرخوردار اعلام شد؛ ۴۷ میلیون تومان تسهیلات سفر ۳ ساعت قبل
سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایشدهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.
یک دفتر کار مجازی با تمام امکاناتی که یک کسب و کار نیاز دارد می توان در تلفنچی پیدا کرد.
تمام کسبوکارها برای پیشی گرفتن از رقبا و پیشرفت اقتصادی خود به خدمات مشتریان و برقراری ارتباط با آنها از طریق تلفن اهمیت زیادی قائل هستند؛ بههمین دلیل، از خدمات مراکز تماس ابری مانند مرکز تلفنچی استفاده میکنند. این مراکز خدمات پیشرفتهای مانند تلفن گویا، voip و خطوط اینترنتی اختصاصی را به کسبوکارها ارائه میدهند و به جلب رضایت مشتری، افزایش بهرهوری و پیشرفت آنها کمک زیادی میکنند. برای آشنایی بیشتر با خدمات این مرکز تلفن ابری و مزایای آن تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.
معرفی مرکز تماس ابری تلفنچی و خدمات آن
مرکز تلفنچی یک مرکز تماس مبتنیبر ابر است که مجموعه جامعی از ابزارهای مختلف، برنامهها و خدمات میزبانیشده را در فضای ابری یا cloud برای کسبوکارهای مختلف فراهم میکند.
در این فناوری برقراری و مدیریت تمام تماسها در بستر اینترنت انجام میشود؛ بنابراین، هیچگونه محدودیت جغرافیایی برای برقراری تماس وجود ندارد و حذف هزینه تماسهای بینالمللی باعث صرفهجویی در هزینهها میشود. مرکز تماس ابری حتی در مکانهایی که به خطوط تلفن مخابراتی دسترسی ندارند نیز درصورت وجود اینترنت قابل استفاده است. کسبوکارها با استفاده از خدمات مرکز تماس ابری میتوانند حجم بسیار زیادی از تماسها را بهخوبی مدیریت کنند و همزمان از طریق یک شماره تلفن با تعداد زیادی از مشتریان خود تماس صوتی باکیفیت داشته باشند.
در مرکز تماس ابری نیازی به خرید، نصب و نگهداری سختافزارهای مخابراتی نیست؛ زیرا تمام تماسها با فناوری پروتکل انتقال صدا مبتنیبر شبکه و از طریق اینترنت برقرار میشود. خدماتی که این مرکز تماس ابری با مقرونبهصرفهترین قیمت به مشتریان خود ارائه میدهد، شامل موارد زیر است:
خدمات تلفن گویا
یکی از خدمات مهم مرکز تماس ابری تلفنچی خدمات تلفن گویاست. شرکتهای مختلف معمولا با تماسهای تلفنی زیادی مواجه میشوند و برای پاسخگویی بهموقع به تماسها از تلفن گویای هوشمند یا IVR استفاده میکنند. با استفاده از این سیستم میتوان اطلاعاتی شامل ارزشها و چشماندازهای شرکت یا سازمان و معرفی بخشهای مختلف آن، معرفی شماره داخلی پرسنل، اطلاعرسانی درباره اخبار مهم، مانند زمان برگزاری کنفرانسها، مناسبتها و نمایشگاهها و … را به مشتریان ارائه داد.
در مرکز تماس ابری برای بهبود سیستم این نوع خدمات نیاز مخاطبان در نظر گرفته میشود. از مهمترین مزایای خدمات تلفن گویا میتوان به مواردی مانند افزایش رضایت مشتریان، بهرهوری بیشتر و صرفه اقتصادی، کاهش خطر اشتباه در هدایت مشتری، صرفهجویی در وقت و هزینهها، بهبود تصویر شرکت در ذهن مشتریان، امکان دریافت انتقادات و پیشنهادات درباره کیفیت خدمات شرکت و …. اشاره کرد.
خدمات فناوری voip با بالاترین میزان پایداری
یکی دیگر از خدمات مفید مرکز تماس ابری تلفنچی خدمات ویپ نام دارد. یکی از مهمترین مزایای این فناوری قابل جا به جایی بودن آن است و محدودیت جغرافیایی برای استفاده از آن وجود ندارد. فقط کافیست که به اینترنت متصل باشید. ویژگیهای فناوری ویپ عبارتاند از: راهاندازی سریع و آسان، قابلیت مقیاسپذیری، امکان ثبت و خریداری شماره تلفن اینترنتی بهصورت رسمی و قانونی، پاسخگویی همزمان به چندین تماس تلفنی مختلف تنها با یک شماره، امکان برقراری تماس حتی بدون وجود اینترنت بهصورت آفلاین، صرفهجویی در هزینهها، قابلیت دورکاری بدون محدودیت مکانی، آنالیز دادهها و .. .
کسبوکارها و شرکتهای مختلف با خدمات voip مرکز تلفنچی از چه مزایایی بهرهمند میشوند؟
باتوجهبه پایین بودن کیفیت و سرعت تماسهای تلفنی در سیستمهای آنالوگ، اکثر کسبوکارها و شرکتها ترجیح میدهند که از خدمات ویپ مرکز تلفنچی استفاده کنند و با استفاده از این فناوری از مزایای زیر بهرهمند شوند:
کمک به کاهش هزینههای کسبوکار
یکی از مهمترین مزایای تلفنهای ویپ این است که هزینه مقرونبهصرفهای دارند و باعث کاهش هزینهها میشوند. راهاندازی تلفنهای سنتی هزینههای مختلفی مانند تهیه سختافزارها، تعمیر و نگهداری آنها را بهدنبال دارد؛ اما با وجود این فناوری دیگر نیازی به این هزینههای اضافی نیست. با این سیستم علاوهبر برقراری ارتباط داخلی بین بخشهای مختلف شرکت، امکان برقراری تماس با تمام شهرها و کشورهای دنیا وجود دارد و دیگر نیازی به پرداخت هزینه تلفن برای تماسهای بینالمللی نیست.
قابل جا به جایی بدون محدودیت جغرافیایی
یکی دیگر از مزایای استفاده از خدمات تلفن ویپ مرکز تماس ابری برای کسبوکارها، قابل جا به جایی یا پرتابل بودن این سیستم است. این مزیت برای افراد تیمهای دورکاری بسیار کارایی دارد. تنها شرطی که برای استفاده از تلفنهای ویپ وجود دارد، این است که به اینترنت متصل باشید. کیفیت صدا در تماسهای تلفنی برقرار شده با این سیستم به مراتب بیشتر از سانترالهای آنالوگ است. افراد به سادگی میتوانند حتی از دورترین نقاط با هم ارتباط برقرار کرده و در جلسات و کنفرانسهای صوتی و تصویری شرکت کنند. مالکیت شمارهای که کسبوکارها بهعنوان شماره voip از مرکز تلفنچی دریافت میکنند، در اختیار خود آنها قرار میگیرد و حتی اگر مکان شرکت خود را نیز تغییر دهند و به آدرس جدیدی بروند، همچنان میتوانند از آن شماره استفاده کنند.
برخورداری از قابلیت تماس همزمان
کسبوکارها با خرید خدمات تلفن ویپ از قابلیت تماس همزمان نیز برخوردار میشوند. آنها با استفاده از یک شماره میتوانند بهصورت همزمان چندین تماس تلفنی ورودی و خروجی با شرکتها و افراد حقیقی برقرار کنند. کیفیت صدای تماسهای همزمان بسیار خوب و مناسب است و هیچگونه ابهامی از طرف صدای تماسگیرنده وجود ندارد.
افزایش سطح رضایت مشتریان
اصلیترین هدفی که کسبوکارها دنبال میکنند، این است که با استفاده از خدمات ارائهشده توسط مراکز تماس ابری رضایت مشتریان خود را جلب کنند. سیستم تلفنی ویپ به کسبوکارها در رسیدن به این هدف کمک زیادی کرده است. مشتریان دیگر در زمان برقراری تماس با شرکتهای خدماتی با بوق اشغال مواجه نمیشوند و هر زمان که تماس بگیرند، به تماس آنها پاسخ داده خواهد شد. این سیستم با قابلیت صف انتظار تماس، بهخوبی تماسها را مدیریت کرده و آنها را به اپراتورهای پاسخگویی وصل میکند. در مدت زمانی که مشتریان در صف برقراری تماس منتظر هستند، برایشان آهنگ یا پیام تبلیغاتی پخش میشود.
استفاده از خدمات تلفنچی بهترین روش برای توسعه کسبوکارها
در این مطلب شما عزیزان را با یکی از معتبرترین مراکز تلفن ابری و خدمات آن آشنا کردیم. کسبوکارها با استفاده از خدمات این مرکز میتوانند از نظر اقتصادی پیشرفت قابلتوجهی داشته باشند و رضایت کامل مشتریان خود را بهدست آورند. در این مرکز با استفاده از خدمات تلفن گویا و سیستم ویپ قابل جا به جایی میتوانید از امکاناتی مانند خط تلفن اختصاصی، منشی تلفنی، تماسهای همزمان، تماس بدون اینترنت، باشگاه مشتریان، تنظیم شیفتهای کاری، ضبط مکالمات، گزارش تماسها، پنل پیامکی، صندوق صوتی، ساخت منوهای چند سطحی، تنظیمات آنلاین برای مدیریت داخلیها و تماسها بهرهمند شوید. خدمات این مرکز تماس ابری با پایینترین قیمت و بهترین کیفیت به مشتریان ارائه میشود.
تبلیغات
مقالات و اخبار مرتبط
- نقش اسباب بازی ها در افزایش مهارت فیزیکی کودکان چیست؟
- ۴ مزیت مرمت حرفه ای مبلمان
- نکات و ترفندهای انتخاب هاست ایدهآل از پارس پک
- راهنمای ثبت شرکت و بیزنس در کشور کانادا
- خرید انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در مینروا فیلتر
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی
پیشنهادهای دیجیاتو
- رئیس هیئتمدیره «همکاران سیستم» در مصاحبه با دیجیاتو: تا دو سال دیگر سرویس ابری هوش مصنوعی عرضه میکنیم
- در گفتوگو با مدیرعامل «نشان» بررسی شد: چرا مسیریاب نشان تبلیغات مکان-مبنا را آغاز کرد
- «پالایششکن» بهجای «فیلترشکن»: نه! زشتیها در بازی با کلمات تغییر هویت نمیدهند
- هک قوه قضاییه؛ نفوذ به سامانه مدیریت پروندههای قضایی؟
ورود به حساب کاربری
ساخت حساب کاربری
فراموشی رمز عبور