آخرین فایل های منتشر شده

دانلود following like کرک شده

 

با برنامه فالووینگ لایک ، حساب های اجتماعی خود را به صورت خودکار و ترافیک بزرگ دریافت کنید! FollowLike یک ابزار عالی برای اجرای هزاران حساب کاربری شبکه اجتماعی (فیس بوک، Instagram، Google +، LinkedIn، YouTube، Reddit، Tumblr و Pinterest و غیره) در همان زمان ۲۴/۷ به طور خودکار پیروی، تکمیل، پیگیری، مانند، بر خلاف پین، نظر، به اشتراک گذاری، اضافه کردن دوستان، مشاهده / نظر ویدئو و ارسال پیام ها و غیره می توانید ماژول های اساسی تابع را برای هر کار پیچیده ای برای اجرای هر شغل که می خواهید به طور خودکار ترکیب کنید، و نرم افزار می تواند به طور کامل شبیه سازی عملیات انسانی برای جلوگیری از حساب شما به حالت تعلیق درآید.

ربات Following Like V2.5.3 نسخه کرک شده آپدیت شد: V2.5.3

امکانات برنامه:

مدیر حساب: به راحتی هزاران حساب و دسته را مدیریت کنید

اجرای حساب با استفاده از Socket (Http) پست بدون توییتر API: آسان و بدون API محدودیت.

اجرای وظایف ۷ * ۲۴ ساعت: پس از تنظیم وظایف، می توانید آن را ۷ * ۲۴ ساعت اجرا کنید

اجرای حساب ها و وظایف متعدد: افزودن و استفاده از چند حساب آسان و پیکربندی تنظیمات خصوصی برای حساب های ویژه. شما همچنین می توانید از آن برای مدیریت تعداد نامحدودی از پروفایل های مشتری به عنوان یک سرویس استفاده کنید. شما می توانید چندین حساب را به یک نمونه از نرم افزار اضافه کنید …

وظایف برنامه: زمانبندی و خودکار یک و چندین وظیفه به طور مداوم با سهولت، مجموعه زمانهای مختلف برنامه زمانی برای هر حساب، فاصله زمانی بین هر برنامه

… فهرست سیاه / سفید: شما می توانید یک لیست سیاه / سفید را برای دنبال کردن، دنبال کردن، مانند و پیام مستقیم و … تنظیم کنید، سپس همه کارها از لیست سیاه / سفید هنگام کار استفاده می کنند.

دریافت محتوا از منابع مختلف: هنگام اجرای دنبال، دنباله، مانند، پست و نظر و غیره، شما می توانید نه تنها ورودی داده ها، لیست داده ها را وارد کنید و فایل را بخوانید، بلکه می توانید از رسیده و خروجی دیگر ماژول دریافت کنید. منبع داده های مختلفی وجود دارد که می توانید استفاده کنید.

محتوا اسپین به طور خودکار: محتوای شما می تواند به بسیاری از مطالب مختلف جدید به صورت خودکار چرخش. اختصاص پروکسی ها: استفاده از پروکسی های عمومی یا خصوصی با هر یک از حساب های خود را به عنوان شما مناسب Morefunctions … توابع دیگر خیلی بیشتر در اینجا لیست نشده اند.

 

 

مطلب پیشنهادی

ایلان ماسک: چت‌بات Grok تا چند روز آینده برای همه مشترکین پریمیوم ایکس فعال می‌شود

ثبت بازخورد دیجیاتو هوش مصنوعی تکنولوژی هوش مصنوعی ایلان ماسک: چت‌بات Grok تا چند روز آینده برای همه مشترکین پریمیوم ایکس فعال می‌شود چت‌بات Grok تا چند روز آینده برای تمامی مشترکین پریمیوم شبکه اجتماعی ایکس فعال خواهد شد. نوشته شده توسط آزاد کبیری | ۸ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۵:۰۰ در دیجیاتو ثبت‌نام کنید جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید. عضویت در دیجیاتو تازه‌های تکنولوژی مروری بر عملکرد تصمیم‌گیران حوزه ICT در سال ۱۴۰۲؛ وزارت در پی فیبر نوری، شورا به‌دنبال قدرت 26 دقیقه قبل ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.