در تولد ۲۷ سالگی‌ تک‌نت رونمایی شد: پشتیبانی آنلاین از مشتریان با سرویس تماس‌ صوتی و تصویری

ثبت بازخورد

  • دیجیاتو
  • فناوری ایران
  • تکنولوژی

فناوری ایران در تولد ۲۷ سالگی‌ تک‌نت رونمایی شد: پشتیبانی آنلاین از مشتریان با سرویس تماس‌ صوتی و تصویری

مدیران تک‌نت از دو خدمت جدید که قرار است برای اولین بار در کشور به مشتریان خانگی و سازمانی ارائه شود، رونمایی کردند.

تحریریه دیجیاتو نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۲۷ آبان ۱۴۰۳ | ۱۷:۲۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تازه‌های تکنولوژی
  • حلقه هوشمند کاسیو با الهام از ساعت‌های کلاسیک این برند معرفی شد ۹ دقیقه قبل
  • برگزاری المپیاد بین‌المللی ترکیبیات با حمایت دیوار ۱ ساعت قبل
  • فعالیت ۳ سکوی تأمین مالی جمعی آغاز شد ۱ ساعت قبل
  • درخواست ترسناک هوش مصنوعی جمینای گوگل از یک کاربر: «لطفاً بمیر» ۴ ساعت قبل
  • مشخصات کامل ردمی K80 و K80 پرو فاش شد ۴ ساعت قبل

«تک‌نت»، ارائه دهنده راهکارهای ارتباطی دیجیتالی برای سازمان‌ها و بخش خانگی، روز ۵شنبه، ۲۴ آبان ماه ۲۷ سالگی خود را جشن گرفت.

در این جشن که با شعار «آغازی برای تحقق یک رویا» برگزار شد، مدیران تک‌نت از دو خدمت جدید که قرار است برای اولین بار در کشور به مشتریان خانگی و سازمانی ارائه شود، رونمایی کردند.

خدمت اول، امکان پشتیبانی آنلاین صوتی و تصویری از کاربران است. با این ابزار مشتریان خانگی و سازمان‌ها می‌توانند به صورت صوتی و تصویری و در هر ساعتی از شبانه‌روز (به‌صورت ۲۴/۷) هدایت و پشتیبانی شوند.
خدمت دوم نیز ارائه اینترنت شخصی‌سازی شده و متناسب با نیاز هر کاربر بود. تک‌نت در نظر دارد با دادن مشاوره به افراد همچنین نیازسنجی آنها در خصوص اینترنت، بسته‌های اینترنت مناسب با جامعه هدف و مقرون‌به‌صرفه به افراد و سازمان‌ها را آماده‌سازی کرده و ارائه دهد.

تک‌نت در سال‌های فعالیتش تلاش کرده با بهره‌مندی از تیمی متخصص و به کارگیری فناوری روز، راهکارهای جامع ارتباطی را برای سازمان‌‎ها و کاربران بخش خانگی ایجاد کند.

توقف به معنای مرگ تدریجی است

«مسعود کرانی»، مدیر عامل تک‌نت در سالگرد تاسیس این شرکت با اشاره به اینکه تک‌نت با رویای دسترسی آسان و سریع افراد به اینترنت آغاز به کار کرد، گفت: «ما می‌خواستیم دسترسی برای یک اتصال امن به دنیای مجازی را برای سازمان‌ها و افراد ایجاد کنیم. البته که این رویا و این مسیر همیشه با چالش‌های زیادی همراه بود. ولی ما به هدف‌مان ایمان داشتیم و از این رو متعهد به ایجاد و توسعه سرویس‌های با کیفیت بودیم. تعهد به این هدف بود که باعث شد امروز در آستانه ۲۷ سالگی، بتوانیم از دستاوردهای زیادی که کسب کردیم، بگوییم و در کنار یکدیگر جشن بگیریم.»

او در ادامه به تداوم این مسیر و ارائه خدمات هوشمند با بهره‌گیری از فناوری روز خبر داد و گفت: «در طول این سال‌ها، ما به گسترش خدمات ارتباطی دیجیتالی در بخش سازمانی و خانگی پرداختیم، اما قرار نیست در همین جا متوقف شویم. چرا که توقف در این نقطه به معنای مرگ تدریجی ما و هدر رفتن تلاش‌های ۲۷ ساله‌ ما است.»
کرانی در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به این موضوع که در عصر حاضر مفاهیم مرتبط با هوش مصنوعی و اینترنت اشیا با زندگی روزمره افراد گره خورده، آن دسته از سازمان‌ها و کسب و کارهایی می‌توانند به بقای خود ادامه دهند که بتوانند به راهکارهای هوشمند دسترسی داشته باشند. چرا که این راهکارها مهم‌ترین نقش را در عملکرد سازمان‌ها ایفا می‌کنند و هر سازمانی که بتواند هوشمندتر شود در واقع بقا و حیات خود را در این شرایط متغیر، تضمین کرده است.»
مدیر عامل تک‌نت با اشاره به اینکه قرار است این شرکت در آینده به سمت راهکارهای هوشمند سازمانی حرکت کند و به‌ویژه بر نوآوری‌های ارتباطی و تحولات دیجیتالی متمرکز شود، گفت: «جشن ۲۷ سالگی تک‌نت، آغازی برای تحقق یک رویاست و آن رویا، رویای دیجیتالی شدن و ارائه راهکارهای جامع سازمانی هوشمند به سازمان‌هاست.»

بهره‌مندی بیش از ۳۵۰۰ مشتری سازمانی از راهکارهای تک‌نت

«مهدی کرانی»، معاون فروش تک‌نت نیز در این مراسم، «هوشمندتر شدن» را یکی از راهکارهای بقا در اکوسیستم فعلی کشور عنوان کرد و گفت: «حرکت به سمت ابزارهای مدرن، علاوه بر اینکه بقای سازمان‌ها را در شرایط فعلی تضمین می‌کند، باعث ایجاد مزیت رقابتی و ارزش افزوده برای ارائه‌دهندگان این خدمات می‌شود؛ به این معنا که هر چه ارائه‌دهندگان، ابزارهای هوشمندتری ارائه دهند، می‌توانند سازمان‌های بیشتری را به منظور خدمت‌رسانی به کاربرانشان توانمند کنند.»

معاون فروش تک‌نت افزود: «باید به این نکته توجه کرد که نوآوری در ارائه سرویس‌ها، یک مسیر است نه یک مقصد. این مهم در تک‌نت جاری است چرا که از همان روزی که تک‌نت شکل گرفت، نوآوری و ارائه خدمات نوآورانه یکی از رسالت‌های ما به شمار می‌رفت.»

او در بخش دیگری از سخنان خود به دستاوردهای تک‌نت در ارائه خدمات سازمانی و خانگی اشاره کرد و ادامه داد: «تلاش تک‌نت در این سال‌ها، ارائه راهکارهای جامع و البته سفارشی شده سازمانی (مانند سرور اختصاصی) برای تمام صنایع بوده تا با استفاده از آن بتوانند از چالش‌های خود عبور کرده و خدمات با کیفیت بالاتری را به کاربرانشان ارائه دهند. تک‌نت پس از ۲۷ سال توانست در بیش از ۱۱۰۰ شهر پوشش خدمات اینترنتی ایجاد کند و بیش از ۳۵۰۰ مشتری سازمانی از محصولات و سرویس‌های تخصصی ما استفاده کنند.»

کرانی همچنین با اشاره به این موضوع که راهکارهای فعلی پاسخگوی نیازهای آینده نیستند، گفت: «با وجود اینکه ضریب نفوذ ما در بین سازمان‌ها و افراد به واسطه راهکارهای جامع و تخصصی افزایش یافته؛ اما باید به این نکته اشاره کرد که امروزه دیگر نمی‌توان با تکیه صرف بر این راهکارها، سازمان‌ها را توانمند کرد.»

او در ادامه گفت: «تلاش ما در این صنعت محدود به ارائه راهکارهای جامع ارتباطی سازمانی نمی‌شود. بلکه قرار است طی هفته‌های آتی از دو خدمت ویژه به منظور ارتقای مشتری‌محوری در سازمان‌ها، نیز رونمایی کنیم. این دو خدمت به منظور افزایش رضایت‌مندی همچنین ارائه سریع‌تر خدمات به جامعه هدف، راه‌اندازی و توسعه داده شده است.»

معاونت بازاریابی تک‌نت خدمت اول را دسته‌بندی یا Segmentation اینترنتی متناسب با نیاز و کارکرد افراد عنوان کرد که برای اولین بار در ایران ایجاد شده است؛ در این خدمت حجم و پهنای باند اینترنتی متناسب با نیاز افراد به آن‌ها معرفی می‎‌شود. کرانی در خصوص این خدمت گفت: «با این خدمات قصد داریم برای اولین بار در ایران حجم و پهنای باند اینترنتی متناسب با هر نیازی را شناسایی کرده و با دادن مشاوره به افراد، خدمت مناسبی را برایشان ایجاد و به نوعی شخصی سازی کنیم. با این خدمت افراد می‌توانند به اینترنت متناسب با کار و یا نیازشان دسترسی پیدا کنند و حتی هزینه‌های کمتری برای اینترنت خود بپردازند.»
بر اساس این گزارش، سرویس دیگری که در جشن ۲۷ سالگی تک‌نت رونمایی شد، «توسعه تعاملات ارتباطی در قالب تماس‌های تصویری و صوتی» است. به گفته کرانی، «این سرویس باعث می‌شود نحوه پشتیبانی از سازمان‌ها همچنین کیفیت خدمت رسانی به آنها و به مشتریانشان ارتقا یابد.»

با بستر آنلاین ارتباطی امکان برقراری تماس تصویری حین چت، به اشتراک‌گذاری صفحه، ضبط کامل ارتباط ویدئویی و صوتی و امکان ارتباط زنده در خارج از ساعت‌های اداری و در صورتی که کاربر نیاز به پشتیبانی داشته باشد وجود دارد که این موارد از جمله مزیت‌های این خدمت برای سازمان‌ها و کاربران به شمار می‌رود.

زندگی با تکنولوژی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی

پیشنهادهای دیجیاتو

  • بررسی آیفون ۱۶؛ وقتی ارزان‌ترین بهترین نیست
  • درگاه‌های پرداخت دیجی‌کالا به درخواست مرکز توسعه تجارت الکترونیکی بسته شد
  • مدیرعامل ایرانسل: فیلترینگ در دو سال اخیر ۲۰ همت خسارت وارد کرد
  • نگاهی به دعوای اسنپ و سازمان امور مالیاتی؛ پروانه‌ای که روی شانه اقتصاد پلتفرمی نشست
ورود به حساب کاربری

فرم ورود به حساب کاربری دیجیاتو

ساخت حساب کاربری

فرم ثبت نام در دیجیاتو

فراموشی رمز عبور

صفحه فراموشی کلمه عبور در دیجیاتو

مطلب پیشنهادی

گزارش پایداری سال ۱۴۰۲ ایرانسل منتشر شد

ثبت بازخورد دیجیاتو فناوری ایران تکنولوژی فناوری ایران گزارش پایداری سال ۱۴۰۲ ایرانسل منتشر شد گزارش پایداری ایرانسل در ۵ سرفصل، شامل «پایداری در ایرانسل»، «حاکمیت شرکتی»، «جامعه»، «محیط‌زیست» و «اقتصاد»، تدوین و ارائه شده است. نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۲۹ آبان ۱۴۰۳ | ۱۷:۳۵ در دیجیاتو ثبت‌نام کنید جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید. عضویت در دیجیاتو تازه‌های تکنولوژی شرکت رسانه‌ای دونالد‌ ترامپ ظاهراً به‌دنبال خرید کمپانی رمزارزی Bakkt است 12 دقیقه قبل ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.