ربات افزایش بازدید واقعی سایت

بدون نیاز به دانش خاص تنها با چند کلیک ساده  شمارنده ی  بازدید سایت خود را منفجر کنید

 

 بازدیدها کاملا واقعی و از انواع IP از تمامی کشورهای جهان میباشد

امروزه افزایش بازدید یکی از بزرگترین دقدقه های وب مستران میباشد.. هر وب مستر بازدید بالا و رنک پایین در الکسا را دوست دارد و همواره برای به دست آوردن این دو مورد تلاش میکند. در این پست به شما عزیزان برنامه ای را معرفی میکنم که کار آن ارسال ای پی های مختلف (۴ – ۸ هزار ای پی در روز) به سایت شما میباشد.این برنامه این کار را برای شما براحتی و بدون هزینه اضافی انجام میدهد .

اگر در گوگل کمی در مورد افزایش بازدید  سایت جستجو کنید در خواهید یافت که سایت های زیادی هستند که  با دریافت مبالغ هنگفت برای سایت شما بازدید کننده ارسال میکنند. حال در اینجا و توسط این ربات بدون هزینه اضافی میتوانید آمار بازدید سایت و یا وبلاگ خود را به طرز شگفت آوری افزایش دهید و سبب بهبود کسب و کار و اعتبار سایت خود شوید , و یا حتی خودتان میتوانید تبدیل به فروشنده این گونه خدمات (افزایش  بازدید سایت)  شوید و از این راه به کسب درآمد بپردازید .

 

برخی ویژگی نرم افزار  :

۱-ارسال روزانه بین ۴ تا ۸ هزار بازدید برای سایت شما

۲- بدون نیاز به پروکسی ساکس و برنامه های جانبی دیگر

۳- بدون نیاز به دانش خاص فقط با چند کلیک ساده برنامه شروع به کار میکند

۴- بهبود چشمگیر رتبه الکسا و گوگل

۵-بدون نیاز به فیلتر شکن

۶- قابلیت اجرا بر روی تمامی نسخه های ویندوز

۷-قابلیت ارسال بازدید برای چندین سایت به صورت همزمان

۸-امکان تعیین دقیق سقف بازدید روزانه

و بسیاری مزایای دیگر …

 

 

 

مطلب پیشنهادی

جشنواره بهاری شاتل، فرصتی استثنایی برای خرید اینترنت ADSL

ثبت بازخورد دیجیاتو رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی جشنواره بهاری شاتل، فرصتی استثنایی برای خرید اینترنت ADSL بهترین فرصت برای خرید یا تعویض سرویس اینترنت، جشنواره‌هایی است که شاتل معمولا به‌صورت فصلی برگزار می‌کند. در این جشنواره‌ها سرویس‌های متنوع اینترنت ADSL2+ با تخفیف‌های قابل‌توجهی ارائه می‌شود. در جشنواره بهاری امسال نیز، شاتل ... نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶:۴۵ در دیجیاتو ثبت‌نام کنید جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید. عضویت در دیجیاتو تازه‌های تکنولوژی کیف پول تلگرام هم برای کاربران ایرانی مسدود شد ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.