نرم افزار Gather Proxy کرک شده (نسخه ۹.۰ – Premium)

نرم افزار Gather Proxy کرک شده (نسخه ۹.۰ – Premium)
پیشرفته ‌ترین نرم‌افزار برای ساخت و جمع آوری پراکسی با فیلتر‌های مختلف
یکی از مهمترین موارد مورد نیاز برای ربات‌ها (ربات‌های اینستاگرامی مانند نینجاگرام، نرم‌افزار‌های بازدیدگیر و…) جهت انجام اتوماتیک فرایند‌های خاص، لیست پراکسی (proxy list) می‌باشد. لیست‌های پراکسی مولفه‌های مختلفی نظیر کشور موردنظر، نوع پراکسی و… دارند که برای جمع آوری هر نوع از آن، باید زمان نسبتا زیادی را صرف کنید.
حتی ممکن است با داشتن لیست پراکسی، امکان استفاده از آن به دلیل منقضی و از کار افتادن برخی از پراکسی ها موجود نباشد. برای حل این مشکل می‌توان از نرم‌افزار‌های پیشرفته‌ی پراکسی جهت اعمال فعالیت های مختلف روی لیست پراکسی استفاده نمود.
یکی از بهترین و قدتمند‌ترین نرم‌افزار‌های برای ساخت و مدریت کامل پراکسی (چک پراکسی توسط مولفه‌های متعدد و…) نرم افزار Gather Proxy می‌باشد. این نرم‌افزار که برای استفاده از تمام قابلیت‌هایش باید نسخه Premium آن را تهیه نمایید، دارای قابلیت‌های بسیار زیاد و حرفه‌ای جهت ساخت و مدیریت پروکسی (پراکسی) می‌باشد.
نرم افزار Gather Proxy Premium دارای حجم اندک و قابلیت‌های فراوانی میباشد.
#قابلیت‌های نرم افزار Gather Proxy Premium
جمع آوری پراکسی (Gather Proxy)
فیلتر پراکسی (filter Proxy)
چک کننده پراکسی (proxy checker)
چک لیست سیاه (blacklist check) و…

مطلب پیشنهادی

جشنواره بهاری شاتل، فرصتی استثنایی برای خرید اینترنت ADSL

ثبت بازخورد دیجیاتو رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی جشنواره بهاری شاتل، فرصتی استثنایی برای خرید اینترنت ADSL بهترین فرصت برای خرید یا تعویض سرویس اینترنت، جشنواره‌هایی است که شاتل معمولا به‌صورت فصلی برگزار می‌کند. در این جشنواره‌ها سرویس‌های متنوع اینترنت ADSL2+ با تخفیف‌های قابل‌توجهی ارائه می‌شود. در جشنواره بهاری امسال نیز، شاتل ... نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶:۴۵ در دیجیاتو ثبت‌نام کنید جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید. عضویت در دیجیاتو تازه‌های تکنولوژی کیف پول تلگرام هم برای کاربران ایرانی مسدود شد ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.