ویجیاتو: انیمه هایی که باید در زمستان ۲۰۲۳ تماشا کنید

انیمه هایی که باید در زمستان ۲۰۲۳ تماشا کنید انیمه هایی که باید در زمستان ۲۰۲۳ تماشا کنید

موردانتظارترین‌ انیمه‌های ۲۰۲۳

سارا میرجوادی ۱۱ ساعت پیش ۵ ذخیره

اکنون به پایان ماه اول سال ۲۰۲۳ نزدیک شده‌ایم، انیمه های جدید زیادی وجود دارند که می‌توانیم برای آن هیجان‌زده شویم – از سریال‌های موردانتظاری مانند Attack on Titan فصل آخر بخش ۳، Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Swordsmith Village Arc و Jujutsu Kaisen فصل ۲، تا مجموعه‌های جدید و هیجان‌ انگیز مثل Heavenly Delusion، Kaiju No. 8، Witch Hat Atelier، اقتباس Science Saure از Scott Pilgrim و بیشتر!

با این حال، بیایید بیشتر توجه خود را بر آنچه در این فصل منتشر می‌شود متمرکز کنیم. زمستان ۲۰۲۳ با مجموعه‌ای قوی از عناوین جدید، مانند انیمه Hikari no Ō از جونجی نیشیمورا و مامورو اوشی، Trigun Stampede و Nier: Automata Ver. 1.1a سال را با قدرت شروع می‌کند. ۲۰۲۳ همچنین شاهد بازگشت انیمه های مورد انتظار و محبوبی مانند Tsurune، Vinland Saga، Tokyo Revengers، و Bungo Stray Dogs! خواهد بود.

در اینجا تعدادی از هیجان انگیزترین انیمه هایی که در زمستان ۲۰۲۳ پخش خواهند شد، جمع آوری کرده‌ایم.

۱. TSURUNE: THE LINKING SHOT

انیمه TSURUNE: THE LINKING SHOT

Tsurune، انیمه محبوب سال ۲۰۱۸ از استودیو انیمیشن کیوتو (K-On!، Violet Evergarden) بر اساس سری لایت ناول به نویسندگی کوتوکو آیانو (Kotoko Ayano) و تصویرگری چیناتسو موریموتو (Chinatsu Morimoto)، سرانجام با فصلی جدید به تلویزیون بازمی‌گردد. با عنوان Tsurune: The Linking Shot، این فصل پس از رویدادهای فصل قبل شروع می‌شود و تلاش‌های میناتو نارومیا و دوستانش را دنبال می‌کند که چگونه هم چالش‌های نوجوانی را پشت سر می‌گذارند و هم سعی می‌کنند تسلط خود را در هنر تیراندازی با کمان تقویت کنند. تاکویا یامامورا، کارگردان فصل اول، وظیفه کارگردانی Tsurune: The Linking Shot را بر عهده دارد.

۲. BUNGO STRAY DOGS (فصل چهارم)

فصل چهارم Bungo Stray Dogs

انیمه محبوب Bungo Stray Dogs ساخته شده توسط استودیو بونز (Eureka Seven, My Hero Academia)، زمستان ۲۰۲۳ با فصلی جدید بازمی‌گردد. آژانس کارآگاهان مسلح، از جمله قهرمان داستان، آتسوشی ناکاجیما، در نقشه‌ای که توسط یک سازمان تروریستی به نام Decay of the Angel تنظیم شده است، گرفتار شده‌اند. به منظور پاک کردن نام خود، ناکاجیما و همکاران باید نقشه تروریست‌ها برای به خطر انداختن جهان را خنثی کند. آن‌ها باید همزمان با گروهی به نام سگ‌های شکارچی (یک گروه ضربت نخبه که قصد دارد آژانس کارآگاهان مسلح را به هر راهی که شده، بازداشت کند)، نیز روبه رو شوند.

۳. ONIMAI: I’M NOW YOUR SISTER!

انیمه  ONIMAI: I’M NOW YOUR SISTER! ۲۰۲۳

این انیمه کمدی برشی از زندگی، داستان ماهیرو اویاما، یک اوتاکو را دنبال می‌کند که با خواهر کوچکتر دانشمند خود زندگی می‌کند. پس از شرکت در یکی از آزمایش‌های خواهرش، ماهیرو صبح روز بعد متوجه می‌شود که او به یک دختر تبدیل شده است.

برگرفته از مجموعه مانگای Nekotofu با همین نام، Onimai: I’m Now Your Sister! به کارگردانی شینگو فوجی و تهیه کنندگی استودیو بیند (Mushoku Tensei: Reincarnation بدون شغل) می‌باشد. بخش‌هایی از فیلمنامه این سریال توسط میچیکو یوکوته (شیروباکو، تسورونه) نوشته شده است.

۴. REVENGER

انیمه ریونجرز محصول ۲۰۲۳

انیمه جدید توزیع‌ کننده فیلم ژاپنی شوچیکو، شرکت بازی‌های ویدیویی Nitroplus و استودیوی انیمیشن آجیادو (Ascendance of a Bookworm) روی شخصیتی به نام کوریما رایزو متمرکز است. یکی از اعضای قبیله سامورایی ساتسوما که زمانی قدرتمند بود. کسی که رایزو به او اعتماد داشت به این شخصیت خیانت می‌کند و رهایش می‌کند تا بمیرد. اما رایزو توسط انتقام‌جو (Revenger)، سازمانی متشکل از قاتلان که به نیابت از کسانی که نمی‌توانند خودشان به دنبال عدالت باشند کار می‌کنند، استخدام می‌شود.

۵. BUDDY DADDIES

انیمه بادی ددیز محصول ۲۰۲۳

دلتان برای Spy x Family تنگ شده است؟ نگران نباشید: Buddy Daddies، انیمه اورجینال و جدید استودیو پی ای (Ya Boy Kongming!، Shirobako) می‌تواند همان چیزی باشد که کمی از دلتنگیتان را کم بکند. این سریال داستان کازوکی کوروسو و ری سووا، دو قاتل حرفه‌ای و هم اتاقی را به تصویر می‌کشد که به طور تصادفی باید از میری اوناساکا، دختر ۴ ساله یک گانگستر بدنام مراقبت کنند.

پیش‌نمایش این اثر مطمئناً به اندازه کافی جذاب به نظر می‌رسد، به خصوص با موسیقی جز و با ارائه سبک انیمیشنی که یادآور کار ماساشی ایشیهاما در سریال Spy x Family است. Yoshiyuki Asai (Fate/Apocrypha) کارگردانی سریال، Vio Shimokura (Tokyo 24th Ward) نویسندگی داستان و Katsumi Enami (Baccano!) طراحی شخصیت‌ها را بر عهده دارند.

مطلب پیشنهادی:ده انیمه بسیار محبوب که دنباله هایشان نمی‌توانند مثل نسخه اصلی موفق بشوندیک پارادوکس عجیب و منطقی ده انیمه بسیار محبوب که دنباله هایشان نمی‌توانند مثل نسخه اصلی موفق بشوند

۶. TOKYO REVENGERS: CHRISTMAS SHOWDOWN (فصل دوم)

فصل دوم توکیو ریونجرز

انیمه توکیو ریونجرز، سریال مهیج راجع به گانگسترها، ژانویه ۲۰۲۳ با فصلی کاملاً جدید بازمی‌گردد. تمرکز این انیمه بر روی تاکمیچی هانگاکی، ۲۶ ساله‌ای است که در یک چرخش سرنوشت، جلوی قطاری در حال حرکت هل داده می‌شود و ۱۲ سال به گذشته برمی‌گردد.

هاناگاکی که برای جلوگیری از فاجعه در زمان حال به عقب و جلو می‌پرد، مجبور می‌شود با اعضای باند و قاتلان بی‌رحم مبارزه کند تا نه تنها جان خود، بلکه جان دوستان و عزیزانش را نجات دهد.

۷. TRIGUN STAMPEDE

انیمه Trigun Stampede محصول ۲۰۲۳

طوفان انسانی (The Humanoid Typhoon) در یک انیمیشن کاملاً جدید که توسط استودیو Orange (Beastars, Land of the Lustrous) تولید شده است، به دنیای انیمه بازمی‌گردد. Trigun Stampede داستان شخصیتی به نام Vash the Stampede را دنبال می‌کند. یک تفنگچی صلح طلب که در حال جست و جوی نقاط دوردست یک سیاره بیابانی برای یافتن برادر دوقلوی خود، Knives Millions است.

در حالی که این انیمه داستانی متفاوت از مانگای اصلی Yasuhiro Nightow و انیمه سال ۱۹۹۸ (که توسط استودیو Madhouse و به کارگردانی ساتوشی نیشیمورا ساخته شد) دارد، کسانی که با هر یک از آنها آشنا هستند باید بتوانند حدس بزنند که پایان احتمالی این فصل چگونه خواهد بود.

۸. NIER: AUTOMATA VER. 1.1A

Nier: Automata بالاخره انیمه می‌شود! به کارگردانی ریوجی ماسویاما (Gurren Lagann Parallel Works، Panty & Stocking With Garterbelt)، انیمه Nier: Automata Ver. 1.1a بازگویی داستان ۲B و ۹S، دو سرباز اندرویدی در جنگ برای محافظت از بشریت در برابر ارتشی از ربات‌های بیگانه در آینده پسا آخرالزمانی خواهد بود، البته با برخی تفاوت‌های قابل توجه از بازی.

ممکن است بپرسید چه تفاوت‌هایی؟ خب، شما باید سریال را تماشا کنید تا متوجه شوید! یوکو تارو، کارگردان Nier: Automata، مشاور این انیمه خواهد بود. استودیو A-1 Pictures (Sword Art Online) با همکاری Aniplex این اقتباس را تولید می‌کند.

۹. VINLAND SAGA (فصل دوم)

پس از نزدیک به چهار سال، Vinland Saga بازگشت پیروزمندانه خود را به تلویزیون انجام می‌دهد. یک سال پس از پایان فصل اول، پس از اینکه پادشاه کانوت بزرگ تورفین را عفو کرد، او اکنون به عنوان برده در مزرعه‌ای در دانمارک کار می‌کند. تورفین با برده‌ای به نام اینار دوست می‌شود. او حالا دلیلی برای زندگی کردن ندارد چرا که اسکلاد حالا مرده است. در همین حین کانوت به ماموریت خود برای تحقق بخشیدن به بهشت روی زمین ادامه می‌دهد. شوهی یابوتا، کارگردان فصل اول Vinland Saga، برای کارگردانی فصل دوم با همان کادر انیمیشن قبلی ادامه خواهد داد.

۱۰. KAINA OF THE GREAT SNOW SEA

Polygon Pictures، استودیوی انیمیشن پشت Blame! و Knights of Sidonia، باری دیگر با نویسنده مانگا تسوتومو نیهای (Tsutomu Nihei) برای یک انیمه اورجینال و جدید به نام Kaina of the Great Snow Sea همکاری می‌کند. این سریال که به عنوان یک داستان عاشقانه فانتزی توصیف شده است، در دنیایی پسا آخرالزمانی می‌گذرد که در آن زمین به آرامی توسط دریایی از برف در حال بلعیده شدن است و بشریت در سایه بان‌های غول پیکر به نام «درختان مداری» که سر به فلک می‌کشند، زندگی می‌کنند. کاینا، پسری که در درختان مداری زندگی می‌کند، با لیلیها، شاهزاده خانم یک کشور کوچک واقع در دریای برفی آشنا می‌شود و هر دو با هم سفری را برای کشف اسرار گذشته در جستجوی آینده بشریت آغاز می‌کنند.

هیرواکی آندو (Ajin، Listeners) کارگردانی Kaina of the Great Snow Sea را بر عهده دارد، در حالی که سادایوکی مورای (Godzilla: Planet of the Monsters) و تتسویا یامادا (شوالیه‌های سیدونیا) فیلمنامه‌های این سریال را با هم می‌نویسند.

۱۱. THE FIRE HUNTER

The Fire Hunter بر اساس مجموعه‌ای از رمان‌های فانتزی به نویسندگی ریکو هیناتا و تصویرگر آکیهیرو یامادا، در دنیایی پسا آخرالزمانی و جنگلی عظیم مملو از موجودات ماورایی به نام شعله‌های آتش می‌گذرد. داستان خود سریال، مربوط به دو کودک به نام‌های توکو و کوشی است که زندگی‌شان ناگهان به یکدیگر گره می‌خورد.

جونجی نیشیمورا (Ranma ½) و مامورو اوشی (Ghost in the Shell, Blood: The Last Vampire) دوباره با هم متحد شدند تا روی این پروژه کار کنند و اولی کارگردانی و دومی نویسندگی و نظارت بر فیلمنامه را بر عهده دارد. چندین همکار قبلی اوشی نیز روی تولید کار خواهند کرد، از جمله کازوچیکا کیسه (Ghost in the Shell 2: Innocence) به عنوان یکی از کارگردانان اصلی انیمیشن سریال و کنجی کاوای (Ghost in the Shell, Avalon) که در این سریال به آهنگسازی خواهد پرداخت. طراحی شخصیت‌ها توسط تاکویا سایتو (Outlaw Star, Macross Zero) به تنهایی فوق‌العاده به نظر می‌رسد و تقریباً یادآور کار آیومی کوراشیما در Devilman Crybaby یا کار نائویا وادا در Japan Sinks: 2020 است.

۱۲. JUNJI ITO MANIAC: JAPANESE TALES OF THE MACABRE

این مجموعه جدید انیمیشن در ژانر وحشت، بیست داستان از نویسنده مشهور مانگای ترسناک، جونجی ایتو را اقتباس می‌کند. بسیاری از این داستان‌ها را برای اولین بار در قالب انیمه خواهیم دید. اقتباس‌ها عبارتند از Tomie، Souichi’s Convenient Curse، و The Hanging Balloons. هم Tomie و هم Saouchi قبلاً در مجموعه انیمه‌های مجموعه جونجی ایتو سال ۲۰۱۸ اقتباس شده بودند، اما خب نباید دندان اسب پیشکشی را شمرد!

شینوبو تاگاشیرا، که مجموعه جونجی ایتو ۲۰۱۸ را کارگردانی کرده بود، این مجموعه جدید را با استودیو دین کارگردانی می‌کند.

مطلب پیشنهادی:چرا لایو اکشن انیمه‌ ها شکست می خورند؟لایو اکشن انیمه خوب، ممکن یا غیرممکن؟ چرا لایو اکشن انیمه‌ ها شکست می خورند؟ منبع: Polygon ۱ دیدگاه انیمه ۱۱ ساعت پیش wpDiscuzنظرت رو حتما بهمون بگو!xInsert برای ذخیره‌سازی نوشته نیاز است وارد حساب کاربری خود شوید، اگر حساب کاربری ندارید ثبت‌نام کنید.

مطلب پیشنهادی

وداع با اطلس؛ ربات انسان‌نمای بوستون داینامیکس بازنشسته می‌شود [تماشا کنید]

ثبت بازخورد دیجیاتو کیان تکنولوژی کیان وداع با اطلس؛ ربات انسان‌نمای بوستون داینامیکس بازنشسته می‌شود [تماشا کنید] در ویدیوی جدید اطلس، این ربات یک بار دیگر حرکات خود را به‌ نمایش می‌گذارد. نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۶:۰۰ در دیجیاتو ثبت‌نام کنید جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید. عضویت در دیجیاتو تازه‌های تکنولوژی لاجیتک از ماوس جدید مجهز به دکمه هوش مصنوعی رونمایی کرد 1 ساعت قبل ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.