ویجیاتو: بازی موبایلی Nextbots In Backrooms: Obunga؛ یک داستان اینترنتی چگونه می‌تواند ترسناک باشد؟

بازی موبایلی Nextbots In Backrooms: Obunga؛ یک داستان اینترنتی چگونه می‌تواند ترسناک باشد؟ بازی موبایلی Nextbots In Backrooms: Obunga؛ یک داستان اینترنتی چگونه می‌تواند ترسناک باشد؟

با یک بازی ترسناک موبایلی چطورید؟

احسان حسین خواه ۱ روز پیش ۵ ذخیره

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های ژانر وحشت موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Nextbots In Backrooms: Obunga همراه ویجیاتو باشید.

شما را نمی‌دانم؛ اما من به شخصه ابدا حس خوبی از تجربه بازی‌های ژانر وحشت ندارم. البته هرچند که این موضوع ابدا به معنای بد بودن این سبک از بازی‌ها نیست، اما به هرحال من هیچ موقع طرفدار خوبی برای بازی‌های ترسناک بوده‌ام. با تمام این توضیحات، بازی‌های ژانر وحشت طرفداران بسیاری دارند و ما نیز شاهد فرنچایزهای واقعا دوست داشتنی مانند سایلنت هیل و یا حتی رزیدنت اویل هستیم. صحبت از بازی‌هایی است که سال‌هاست که در بین ما حضور دارند و در طول این مدت نیز؛ موفق شده‌اند تا آن‌روی فوق‌العاده‌شان را نشان دهند و ابدا نمی‌توان ساده از کنار این سبک از بازی‌ها گذشت.

درواقع یکی از جمله چیزهایی که سبب جذابیت هرچه بیشتر دنیای بازی‌های ژانر وحشت شده، خلاقیت بازی‌سازها در ساخت این بازی‌هاست. برای مثال چه کسی فکرش را هم می‌کرد که روزی یک ایده کمدی؛ تبدیل به یک داستان وحشتناک شود؟ فکر می‌کنم که شما برای ساخت یک بازی ترسناک، باید ذهنی به شدت خلاق داشته باشید و این درست همان‌چیزی است که سبب دوست داشتنی‌تر شدن این سبک از بازی‌های ویدیویی شده. منتهی سوال اصلی اینجاست که آیا بازی‌های ژانر وحشت، روی دیگر پلتفرم‌ها نیز مانند پلتفرم موبایل؛ آنطوری که باید و شاید، عملکرد خوبی دارند؟ یا صرفا باید بیخیال این سبک از بازی‌ها روی پلتفرم موبایل شد!

مطلب پیشنهادی:معرفی بازی موبایلی Armed Heist؛ لذت یک سرقت مسلحانه!این‌ بار جای آدم بد‌ها بازی کنید معرفی بازی موبایلی Armed Heist؛ لذت یک سرقت مسلحانه!

خوشبختانه ما برای پیدا کردن پاسخ این سوال؛ باید مسیری شگفت‌انگیز را به دنیای پلتفرم موبایل و بازی‌های موبایلی شروع کنیم. منتهی درست پیش از شروع ماجراجویی‌هایمان؛ یک‌چیز مشخص است! بازی‌های ژانر وحشت موبایلی هنوز به بلوغشان نرسیده‌اند و طبیعتا نباید انتظار رو به رو شدن با یک بازی AAA ترسناک را روی پلتفرم موبایل داشته باشید. اکنون با آگاهی داشتن از این موضوع؛ به مراتب بهتر می‌توان درباره این سبک از بازی‌ها روی پلتفرم موبایل نظر دارد و اگر شما نیز طرفدار این سبک از بازی‌ها هستید، در این مطلب همراه تیم ویجیاتو باشید.

Nextbots In Backrooms: Obunga
Nextbots In Backrooms: Obunga

امروزه دنیای اینترنت مملو است از اتفاقات دوست داشتنی که گاهی می‌توانند ترسناک باشد. همچنین روزانه کریپی‌ پاستاها و داستان‌های وحشتناکی درباره اتفاقات روزمره کاربران ساخته می‌شوند که برخی از آن‌ها به طرز فوق‌العاده‌ای محبوب می‌شوند. بطوری که بسیاری از مردم این اتفاقات را باور می‌کنند و طبیعتا بازی‌سازها نیز به سراغ چنین ایده‌هایی می‌روند تا از پتانسیل‌های آن‌ها استفاده کنند.

مطلب پیشنهادی:بازی موبایلی Company of Heroes؛ روایت تاریک جنگ جهانی دومجنگ هرگز پاسخی درست برای بقا نبوده بازی موبایلی Company of Heroes؛ روایت تاریک جنگ جهانی دوم

منتهی درست در این بین نیز؛ این موضوع دقیقا همان چیزی است که برای Backroom‌ها اتفاق افتاده. داستان Backroom‌ها مربوط به چند ماه پیش می‌شود که یوتیوبری با آپلود چندین ویدیو؛ در آن‌ها مدعی شد که Backroom‌ها مجموعه‌ای از راهرو و اتاق بی‌انتها هستند که افراد ممکن است در آن‌ها گرفتار شوند. منتهی این تمام ماجرا نبود و در دل این داستان ترسناک، موجودی وحشتناک نیز به دنبال شما خواهد بود و شما باید به دنبال راهی برای نجات خودتان باشید.

همچنین داستان Backroom‌ها بقدری محبوب شد که بازی‌سازها و یوتیوبرهای بسیاری به سراغشان رفتند و طبیعتا چندان هم دور از ذهن نبود که ما روی پلتفرم موبایل بخواهیم یک بازی با الهام از این داستان را داشته باشیم. در این بین نیز؛ بازی موبایلی Nextbots In Backrooms: Obunga دقیقا همان‌چیزی که انتظار می‌رفت. این بازی توسط استودیوی مستقلی به نام Playducky برای پلتفرم موبایل منتشر شده و تاکنون نیز موفق شده است تا بیش از ۱ میلیون‌بار دانلود شود و امتیاز ۴.۶ از ۵ را گوگل‌ پلی‌استور دریافت کرده است که باعث دلگرمی ماست.

Nextbots In Backrooms: Obunga
Nextbots In Backrooms: Obunga

برای اجرای بازی موبایلی Nextbots In Backrooms: Obunga شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید

همانطور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم؛ داستان بازی موبایلی Nextbots In Backrooms: Obunga مربوط به اتاق‌هایی زرد رنگ می‌شود که مانند یک هزارتو به یکدیگر متصل هستند. شما باید در این اتاق‌ها به این‌طرف و آن‌طرف بروید و از دست هیولاهایی که با سرعت دیوانه‌واری به سمتتان درحال حرکت است، فرار کنید. بازی موبایلی Nextbots In Backrooms: Obunga داستان چندان درگیر کننده‌ای ندارد، اما این موضوع ابدا به معنای بد بودن Nextbots In Backrooms: Obunga نیست و اتفاقا فلسفه و کریپی پاستایی که در پشت این بازی قرار دارد، یکی از بهترین سوژه‌های ویرال شده حال حاضر است.

یکی از دوست داشتنی‌ترین قسمت‌های بازی موبایلی Nextbots In Backrooms: Obunga مربوط به المان‌های مولتی‌پلیر و چندنفره بازی می‌شوند. راستش را بخواهید، من به شخصه طرفدار بازی‌های آنلاین نیستم؛ منتهی Nextbots In Backrooms: Obunga عنوانی کاملا متفاوت است که حسی دوست داشتنی توام با ترس را به مخاطب انتقال می‌دهد. فلسفه بازی ساده، اما قابل پیش‌بینی است. این بازی موبایلی ابدا دوست ندارد که خودش را درگیر المان‌های کسل‌کننده کند و برای همین؛ جنس گیم‌پلی این بازی موبایلی بسیار متفاوت‌تر از دیگر عناوین است.

مطلب پیشنهادی:با بازی موبایلی Assassin’s Creed Rebellion تبدیل به یک اساسین واقعی شویدداستان اتزیو آئودیتوره و رفقا با بازی موبایلی Assassin’s Creed Rebellion تبدیل به یک اساسین واقعی شوید

از طرفی نیز؛ بازی موبایلی Nextbots In Backrooms: Obunga یک مسابقه بقاست! گیم‌پلی بازی به این صورت است که شما باید در سروری جوین شوید و سعی کنید که زنده بمانید. در هر سرور ۱۰ بازیکن دیگر به همراه شما حضور دارند که هرکدام در تلاش برای فرار از دست ۴ هیولاها هستند. طبیعتا هربازیکنی که بتواند تا آخرین لحظه زنده بماند و رکوردش را ثبت کند، برنده Nextbots In Backrooms: Obunga خواهد شد. همچنین یکی دیگر از المان‌های دوست داشتنی این بازی؛ مربوط به اسکین‌های بازی می‌شود که از ماینکرفت الهام گرفته شده‌اند و باید گفت که Nextbots In Backrooms: Obunga یک کمدی دارک جذاب را به تصویر کشیده است.

Nextbots In Backrooms: Obunga
Nextbots In Backrooms: Obunga

نهیتا باید گفت که گرافیک و جلوه‌های بصری بازی موبایلی Nextbots In Backrooms: Obunga بسیار متفاوت‌تر از آن‌چیزی هستند که تاکنون دیده‌اید. این بازی آن حس ترس و وحشت را در شما بیدار می‌کند و طوری بنظر می‌رسد که تنهایی عجیبی را به شما منتقل می‌کند. این موضوع درباره موسیقی‌متن و صداگذاری بازی Nextbots In Backrooms: Obunga نیز یکسان است و همه‌چیز دست به دست هم داده تا این بازی موبایلی یکی از بهترین چیزهایی باشد که تاکنون به سراغش رفته‌اید.

Nextbots In Backrooms: Obunga

پیشنهاد می‌شه!

بازی‌های موبایلی تاکنون پیشرفت‌های بسیاری داشته‌اند. استودیوهای بازی‌ساز نیز به سراغ جلوه‌های بصری و گرافیک‌های منحصر به فردی رفته‌اند که ابدا تجربه‌شان خالی از لطف نیست. خوشبختانه بازی موبایلی Nextbots In Backrooms: Obunga براساس یک فلسفه سورئال برای پلتفرم موبایل توسعه پیدا کرده است و یکی از بهترین بازی‌های ژانر وحشت موبایلی است که باید هرگیمری به سراغش برود.

    Nextbots In Backrooms: Obunga

  • سازنده Playducky
  • سیستم عامل iOS اندروید
  • ژانروحشت
  • حجم: ۱۸۰ مگابایت

۵ دیدگاه بازی iOSبازی اندرویدبازی‌های موبایلبررسی بازی‌ها ۱ روز پیش wpDiscuzدوست داشتید، نظر دهیدxInsert برای ذخیره‌سازی نوشته نیاز است وارد حساب کاربری خود شوید، اگر حساب کاربری ندارید ثبت‌نام کنید.

مطلب پیشنهادی

دومین خودرو شیائومی، یک کراس‌اوور خواهد بود

ثبت بازخورد دیجیاتو اخبار خودرو خودرو اخبار خودرو دومین خودرو شیائومی، یک کراس‌اوور خواهد بود استقبال مناسب مشتریان نخستین محصول شیائومی در چین، باعث شده است تا پروژه دومین خودرو شیائومی نیز شکل بگیرد. نوشته شده توسط مرتضی قانع | ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۶:۰۰ در دیجیاتو ثبت‌نام کنید جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید. عضویت در دیجیاتو تازه‌های تکنولوژی مشخصات ردمی 13 5G و پوکو M7 پرو 5G لو رفت 59 دقیقه قبل ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.