گزارش پایداری سال ۱۴۰۲ ایرانسل منتشر شد

ثبت بازخورد

  • دیجیاتو
  • فناوری ایران
  • تکنولوژی

گزارش پایداری ایرانسل فناوری ایران گزارش پایداری سال ۱۴۰۲ ایرانسل منتشر شد

گزارش پایداری ایرانسل در ۵ سرفصل، شامل «پایداری در ایرانسل»، «حاکمیت شرکتی»، «جامعه»، «محیط‌زیست» و «اقتصاد»، تدوین و ارائه شده است.

تحریریه دیجیاتو نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۲۹ آبان ۱۴۰۳ | ۱۷:۳۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تازه‌های تکنولوژی
  • شرکت رسانه‌ای دونالد‌ ترامپ ظاهراً به‌دنبال خرید کمپانی رمزارزی Bakkt است ۱۲ دقیقه قبل
  • بازیگر سابق بتمن: فیلم‌ها یکی از آخرین چیزهایی هستند که با هوش مصنوعی جایگزین می‌شوند ۴۲ دقیقه قبل
  • دیجی‌کالا خریدوفروش طلای دیجیتال را آغاز کرد ۲ ساعت قبل
  • گوگل پلی از بهترین برنامه‌ها و بازی‌های سال ۲۰۲۴ رونمایی کرد ۲ ساعت قبل
  • سری ایسوس راگ فون ۹ با اسنپدراگون ۸ الیت، باتری بزرگ‌تر و خنک‌کننده بهتر معرفی شد ۲ ساعت قبل

ایرانسل برای چهارمین سال متوالی، به‌منظور بررسی و ارزیابی جامع عملکرد سازمان، گزارش پایداری خود را منتشر کرده است.

بنابه اعلام ایرانسل، این گزارش با نگاهی دقیق و متناسب با استانداردهای روز پایداری در صنعت فاوا، اطلاعاتی را از عملکرد سازمان، با رویکرد پایداری، در بازه زمانی اول فروردین تا پایان اسفند ۱۴۰۲، به مشترکان، سایر ذی‌نفعان و علاقه‌مندان ارائه می‌دهد.

در چهارمین گزارش پایداری ایرانسل، به موضوعاتی ازجمله «موضوعات اساسی پایداری»، «مدیریت تعامل با ذی‌نفعان»، «انتشار امواج الکترومغناطیسی»، «فراگیری شبکه»، «رفتار مسئولانه با مشترکان»، «اپراتور هوشمند»، «سرمایه انسانی»، «پروژه‌های سرمایه‌گذاری اجتماعی-CSI»، «محیط زیست» و «شکاف دیجیتال» پرداخته شده است.

بیژن عباسی‌آرند، مدیرعامل ایرانسل، در یادداشت ابتدایی گزارش، با اشاره به تأثیر خدمات ایرانسل در دسترسی مردم نقاط مختلف ایران به فناوری‌های ارتباطی مدرن و کاهش شکاف دیجیتال نوشته است: «مسیری که ایرانسل در این سال‌ها، برای نوآوری، خدمت به مردم و توسعه ایران پیموده است، مسئولیت پیگیری و بهبود شاخص‌های به هم آمیخته اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطیِ پایداری در کسب‌و‌کار را برای ما دوچندان می‌کند.»

مدیرعامل ایرانسل در این یادداشت تصریح کرده است: «شناسایی، برنامه‌های بهبود و البته گزارش ابعاد مختلف ESG در لایه‌های مختلف کسب‌وکار، به‌صورت داوطلبانه و برای اولین بار در ایران، بازتاب تعهد و مسئولیت‌پذیری شرکت ایرانسل در این مسیر است. مسیری که توسعه‌ فناوری‌های ارتباطی و دیجیتال در همه ابعاد، از ارکان اساسی و ضروری آن است.»

مدیرعامل ایرانسل در بخش دیگری از یادداشت ابتدایی چهارمین گزارش پایداری، با اشاره به تلاش‌های این اپراتور برای کاهش شکاف دیجیتال گفته است: «تعهد عمیق ایرانسل به کاهش شکاف دیجیتال و فراگیری ارتباطات مدرن، در رشد و شکوفایی اقتصاد دیجیتال و درنهایت کاهش محرومیت نقش بسزایی دارد.»

وی همچنین با برشمردن رویکرد کلی ایرانسل در حوزه‌های «اقتصادی» و «اجتماعی»، نگاه ایرانسل به مسائل «محیط‌زیستی» را نیز تشریح کرده است: «معضلات بزرگی مانند فرونشست زمین، آلودگی آب‌وهوا، بحران پسماند، انقراض گونه‌های جانوری و گیاهی در کنار وقایع شدید آب‌وهوایی مانند سیل و خشکسالی، به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم، نه‌تنها بر نسل‌های آینده، بلکه بر معیشت و سلامت میلیون‌ها ایرانی امروز، به‌ویژه اقشار ضعیف، اثرات جبران‌ناپذیری می‌گذارد. این مسائل علاوه‌بر شهروندان و حاکمیت نیازمند توجه ویژه بنگاه‌های اقتصادی به پایداری در لایه‌های مختلف مدیریت و چرخه عمر محصولات و خدمات است. ایرانسل نیز در جایگاه شهروند شرکتیِ مسئول، در تلاش است ضمن کاهش آثار زیست‌محیطی عملیات خود، از شیوه‌های پایدار در سرمایه‌گذاری و مدیریت برنامه‌های خود حمایت کند.»

«گزارش پایداری»، نسل پیشرفته گزارش‌های بنگاه‌های اقتصادی دنیاست که ابزاری جامع برای بررسی و ارزیابی عملکرد سازمان و اثرات آن بر جامعه و محیط‌‌زیست فراهم می‌کند. اطلاعات این گزارش تصویری کلان از ماهیت و میزان خلق ارزش اقتصادی-اجتماعی و کیفیت حاکمیت شرکتی را به ذی‌نفعان سازمان ارائه می‌دهد.

این گزارش در ۵ سرفصل، شامل «پایداری در ایرانسل»، «حاکمیت شرکتی»، «جامعه»، «محیط‌زیست» و «اقتصاد»، تدوین و ارائه شده است. متن کامل گزارش پایداری ایرانسل ۱۴۰۲ و نیز سال‌های گذشته ایرانسل، اینجا در دسترس است.

زندگی با تکنولوژی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی

پیشنهادهای دیجیاتو

  • بررسی آیفون ۱۶؛ وقتی ارزان‌ترین بهترین نیست
  • درگاه‌های پرداخت دیجی‌کالا به درخواست مرکز توسعه تجارت الکترونیکی بسته شد
  • مدیرعامل ایرانسل: فیلترینگ در دو سال اخیر ۲۰ همت خسارت وارد کرد
  • نگاهی به دعوای اسنپ و سازمان امور مالیاتی؛ پروانه‌ای که روی شانه اقتصاد پلتفرمی نشست
ورود به حساب کاربری

فرم ورود به حساب کاربری دیجیاتو

ساخت حساب کاربری

فرم ثبت نام در دیجیاتو

فراموشی رمز عبور

صفحه فراموشی کلمه عبور در دیجیاتو

مطلب پیشنهادی

در تولد ۲۷ سالگی‌ تک‌نت رونمایی شد: پشتیبانی آنلاین از مشتریان با سرویس تماس‌ صوتی و تصویری

ثبت بازخورد دیجیاتو فناوری ایران تکنولوژی فناوری ایران در تولد 27 سالگی‌ تک‌نت رونمایی شد: پشتیبانی آنلاین از مشتریان با سرویس تماس‌ صوتی و تصویری مدیران تک‌نت از دو خدمت جدید که قرار است برای اولین بار در کشور به مشتریان خانگی و سازمانی ارائه شود، رونمایی کردند. نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۲۷ آبان ۱۴۰۳ | ۱۷:۲۰ در دیجیاتو ثبت‌نام کنید جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید. عضویت در دیجیاتو تازه‌های تکنولوژی حلقه هوشمند کاسیو با الهام از ساعت‌های کلاسیک این برند معرفی شد 9 دقیقه قبل ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.