ثبت بازخورد
- دیجیاتو
- هوش مصنوعی
- تکنولوژی
هوش مصنوعی گوگل برای کمپینهای تبلیغاتی، ابزارهای هوش مصنوعی در اختیار مشتریان خود قرار میدهد
مشتریان با کمک این ابزار میتوانند محتوای خود مانند عکس، متن و ویدیو را ترکیب کنند و کمپین تبلیغاتی خود را بسازند.
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۱
در دیجیاتو ثبتنام کنید
جهت بهرهمندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخشهای مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.
عضویت در دیجیاتو
تازههای تکنولوژی
- اپل برای دوربین پریسکوپ آیفون ۱۵ پرو مکس با تامینکننده جدیدی همکاری میکند ۴۱ دقیقه قبل
- روزیاتو: بزرگ ترین نمایش «راهپیمایی فیل ها» در تاریخ نیروی هوایی ایالات متحده + ویدیو ۱ ساعت قبل
- اولین ربات نرم چهار بعدی جهان با هدف نظارت بر محیط [تماشا کنید] ۱۲ ساعت قبل
- راهنمای خرید گوشی موبایل – فروردین ۱۴۰٢ ۱۲ ساعت قبل
- مسیریاب نشان دو ساعت از دسترس خارج شد: ریست NS دامنهها توسط ایرنیک دردسرساز شد ۱۳ ساعت قبل
ویدئوی مرتبط
براساس گزارشی که توسط فایننشال تایمز منتشر شده، ظاهراً گوگل قصد دارد در ادامه برنامههای خود در زمینه هوش مصنوعی، این بار به سراغ بخش تبلیغات خود برود.
فایننشال تایمز در گزارش خود اشاره میکند که گوگل به مشتریان تبلیغاتی خود، ارائهای را نشان داده که نحوه تقویت برنامههای تبلیغاتی آن با هوش مصنوعی مولد را به تصویر میکشد. طبق این ارائه، مشتریان گوگل قادر خواهند بود تا محتوایی مانند متن، تصویر و ویدیو را به سیستمهای هوش مصنوعی گوگل ارائه کنند و سپس با کمک آن، محتواها را «ریمیکس» کنند تا برای اهداف خود تبلیغات ایجاد کنند.
در این گزارش همچنین گفته شده که ابزار گوگل احتمالاً در برنامه Max Performance این شرکت ادغام خواهد شد که نمایی کلی از کمپینهای مشتریان آن ارائه میکند. باید به این نکته اشاره کرد که Performance Max در حال حاضر نیز برای شخصیسازی هزینه تبلیغات از یادگیری ماشینی استفاده میکند، اما فقط میتواند توصیههای استراتژیک ارائه کند. بهروزرسانیهای جدید محتوای خلاقانهای که مستقیماً در تبلیغات استفاده میشود را به مشتریان ارائه خواهد کرد.
گوگل در حالی از این تصمیم خبر داده است که در چند وقت گذشته، نگرانیهای زیادی درباره هوش مصنوعی شکل گرفته است. از جمله اتفاقاتی که اخیراً در دنیای هوش مصنوعی رخ داده، میتوان به هشدار کمیسیون تجارت فدرال (FTC) اشاره کرد که گفته بود هوش مصنوعی میتواند کلاهبرداریهای آنلاین را افزایش دهد. علاوه بر این، شرکت سرمایهگذاری Team8 نیز در گزارش دیگری گفته بود که استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی مانند ChatGPT میتواند اسرار شرکتها را در معرض خطر قرار دهد
اگر به یاد داشته باشید، اوایل سال جدید، شرکت متا نیز از برنامه مشابهی رونمایی کرده بود. در آن زمان، «اندرو باسورث»، مدیر ارشد فناوری این شرکت، در مصاحبهای با Nikkei Asia، اعلام کرد که آنها انتظار دارند بتوانند ابزارهایی را برای ایجاد تبلیغات با هوش مصنوعی معرفی کنند که سایر شرکتها با کمک آن میتوانند تصاویر متفاوتی بسازند.
گوگل
مقالات و اخبار مرتبط
- زمان معرفی و عرضه گوشی تاشو پیکسل فولد گوگل مشخص شد
- مدیرعامل دیپمایند: هوش مصنوعی مهمترین اختراع بشر است و میتواند روزی به خودآگاهی برسد
- اولین گوشی تاشو گوگل احتمالاً اواخر اردیبهشتماه معرفی میشود
- گوگل روی ابزار هوش مصنوعی جدیدی برای تبدیل متن به ویدیو کار میکند [تماشا کنید]
- هشدار مدیرعامل گوگل: جامعه باید برای تأثیرات هوش مصنوعی آماده شود
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی
پیشنهادهای دیجیاتو
- شرایط فروش مدیران خودرو؛ قیمت جدید محصولات مدیران خودرو برای سال ۱۴۰۲ اعلام شد
- بررسی گلکسی اس ۲۳ و گلکسی اس ۲۳ پلاس؛ بهتر از اولترا؟
- زندگینامه خوارزمی؛ از ریاضیات و جبر تا جغرافیا
- تصویر روز ناسا: ابرهای صدفی بر فراز لاپلند
ورود به حساب کاربری
ساخت حساب کاربری
فراموشی رمز عبور