ثبت بازخورد
- دیجیاتو
- هوش مصنوعی
- تکنولوژی
هوش مصنوعی متا از هوش مصنوعی مولد خود برای ساخت تبلیغات اینستاگرام و فیسبوک رونمایی کرد
این هوش مصنوعی فعلا در دسترس برخی تبلیغکنندگان قرار گرفته و بهزودی افراد بیشتری به آن دسترسی پیدا میکنند.
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۰
در دیجیاتو ثبتنام کنید
جهت بهرهمندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخشهای مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.
عضویت در دیجیاتو
تازههای تکنولوژی
- هشدار همبنیانگذار اپل: هوش مصنوعی تشخیص کلاهبرداری را برای کاربران دشوارتر میکند ۲ ساعت قبل
- سامسونگ درحال آزمایش رابط کاربری One UI 6.0 برای برخی پرچمدارهای خود است ۳ ساعت قبل
- روزیاتو: ابتکار اوکراینی ها که روسیه را وادار به تغییر تاکتیک در حملات پهپادی کرده است ۳ ساعت قبل
- کانن با معرفی دوربین PowerShot V10 سرانجام پا به عرصه ولاگینگ گذاشت ۱۳ ساعت قبل
- با بهترین مدلهای هوش مصنوعی تولیدکننده موسیقی آشنا شوید ۱۳ ساعت قبل
متا که ماه گذشته گفته بود میخواهد از هوش مصنوعی مولد برای ساخت تبلیغات استفاده کند، اکنون از سیستم خود رونمایی کرده است تا کاربران بتوانند کمپینهای تبلیغاتی فیسبوک یا اینستاگرام خود را طراحی کنند.
ویژگیهای هوش مصنوعی ساخت تبلیغ متا
اولین ویژگی هوش مصنوعی ساخت تبلیغات متا به برندها اجازه میدهد تا انواع مختلفی از رونوشت تبلیغاتی خود را برای مخاطبات مختلف تولید کنند، در حالی که پیام اصلی تبلیغ در آنها یکسان باقی میماند. ویژگی دیگر این هوش مصنوعی ایجاد پسزمینه است که با وجود آن، میتوان بهراحتی برای کمپینهای تبلیغاتی امکانات مختلف طراحی کرد.
در نهایت، ویژگی برش تصویر به کسبوکارها کمک میکند تا تصاویر با اندازههای مختلف برای موارد مختلف، مانند پستهای شبکههای اجتماعی، استوریها یا ویدیوهای کوتاه مانند Reels ایجاد کنند.
متا اعلام کرد که این ویژگیها در حال حاضر برای تبلیغکنندگان منتخب در دسترس قرار گرفته و در ماه جولای تبلیغکنندگان بیشتری به آن دسترسی پیدا خواهند کرد.
در پست وبلاگ این شرکت نوشته شده:
«در حال حاضر، ما با گروه کوچکی از تبلیغکنندگان کار میکنیم تا بازخوردهای مدنظر خود را جمعآوری کنیم که میتوانیم از آنها برای بهبود محصول خود استفاده کنیم. در جولای، بهتدریج گسترش دسترسی این سرویس به تبلیعکنندگان بیشتر را آغاز خواهیم کرد و در اواخر سال جاری، برخی از این ویژگیها را به محصولات خود اضافه میکنیم.»
متا برای سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ نتایج مالی مثبتی را گزارش کرده بود. غول شبکههای اجتماعی انتظارات تحلیلگران را شکست و برای اولین بار در سه فصل گذشته، از رشد درآمد سالانه خود خبر داد. همچنین این شرکت برای همین بازه زمانی، از افزایش ۲۶ درصد تبلیغاتهای خود خبر داده بود، اما میانگین قیمت هر تبلیغ آن ۱۷ درصد کاهش یافته است.
مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا در آن زمان گفته بود که هرچند غول فناوری کار روی ابزارهای هوش مصنوعی مختلف را آغاز کرده، اما همچنان به توسعه متاورس متعهد خواهد بود.
متا
مقالات و اخبار مرتبط
- مدل هوش مصنوعی چندوجهی متا ImageBind معرفی شد؛ تلاشی برای تقلید ادراک حسی انسانها
- اقدام عجیب کلاهبرداران؛ خرید و نمایش تبلیغ توسط صفحات جعلی متا در فیسبوک
- جدال جدید متا و FTC؛ ممنوعیت کسب درآمد از طریق دادههای کاربران زیر ۱۸ سال
- متا در فصل اول ۲۰۲۳ بیش از ۲۸ میلیارد دلار درآمد داشته است؛ ۳ درصد بیشتر از سال قبل
- متا: زمان صرفشده کاربران در اینستاگرام ۲۴ درصد افزایش یافته است
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی
پیشنهادهای دیجیاتو
- مدیرعامل شاتل: مردم بیشتر از محدودیتها تحت فشار هستند تا قیمت اینترنت
- شرایط فروش مدیران خودرو؛ قیمت جدید محصولات مدیران خودرو برای سال ۱۴۰۲ اعلام شد
- بررسی گلکسی اس ۲۳ و گلکسی اس ۲۳ پلاس؛ بهتر از اولترا؟
- زندگینامه خوارزمی؛ از ریاضیات و جبر تا جغرافیا
ورود به حساب کاربری
ساخت حساب کاربری
فراموشی رمز عبور