ثبت بازخورد
- دیجیاتو
- نرم افزار و اپلیکیشن
- تکنولوژی
نرم افزار و اپلیکیشن بهزودی با زمزمهکردن آهنگها در یوتوب، میتوانید موسیقی مدنظرتان را پیدا کنید
اگر نام یک آهنگ را یادتان رفته، کافی است صدای آن را برای یوتوب زمزمه کنید.
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱ شهریور ۱۴۰۲ | ۲۰:۰۰
در دیجیاتو ثبتنام کنید
جهت بهرهمندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخشهای مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.
عضویت در دیجیاتو
تازههای تکنولوژی
- دستگاه استریم سونی با نام PlayStation Portal اواخر امسال با قیمت ۲۰۰ دلار عرضه میشود ۲ ساعت قبل
- شیائومی برای رقابت با هواوی سیستمعامل خود را توسعه میدهد ۳ ساعت قبل
- گزارش لینکدین درباره هوش مصنوعی؛ افزایش ۲۱ برابری تعداد آگهیهای استخدام مرتبط با AI ۴ ساعت قبل
- رونمایی نوبیتکس از صرافی غیر متمرکز و کیف پول رمزارز ایرانی ۵ ساعت قبل
- ایسوس از اولین مانیتور گیمینگ ۳۲ اینچی ۴K با پنل QD-OLED در جهان رونمایی کرد ۶ ساعت قبل
ویدئوی مرتبط
گوگل درحال آزمایش قابلیتی شبیه اپلیکیشن Shazam است که به شما اجازه میدهد تا با زمزمهکردن در یوتوب بتوانید آهنگهای مدنظر خود را پیدا کنید. بهعلاوه، میتوانید با میکروفن گوشی خود صدای یک آهنگ را ضبط کنید و آن را به یوتوب بدهید تا آن آهنگ را برایتان بیابد.
پیداکردن آهنگها از طریق زمزمه صدای آنها کار جدیدی نیست. اپلیکیشن Shazam از سالها پیش این کار را انجام میداد و حالا حتی گوگل اسیستنت هم میتواند چنین کاری انجام دهد. در نتیجه، گوگل این ویژگی را بهصورت آزمایشی به یوتوب هم آورده است تا کار شما را آسانتر کند.
چگونه با زمزمهکردن، آهنگها را در یوتوب پیدا کنیم؟
برای استفاده از این قابلیت کافی است اپلیکیشن یوتوب را باز کنید و روی نوار جستجو بزنید. سپس میتوانید از گزینه جستجوی صوتی برای زمزمه یک آهنگ یا ضبط صدای آهنگی که در حال پخش است، استفاده کنید. برای استفاده از این ویژگی باید حداقل سه ثانیه از صدای آهنگ را زمزمه یا ضبط کنید تا یوتوب بتواند بهدنبال آن بگردد.
زمانی که آهنگ پیدا شد، بهطور خودکار به صفحه رسمی آن قطعه یا محتواهایی که کاربران از آن قطعه تولید کردهاند یا ویدیوهای Short حاوی آن موسیقی هدایت خواهید شد.
این ویژگی در حال حاضر برای شمار محدودی از کاربران نسخه اندروید اپلیکیشن یوتوب در سراسر جهان در دسترس قرار گرفته است.
قابلیت فوق تنها قابلیتی نیست که گوگل در حال حاضر مشغول آزمایش آن روی یوتوب است. این شرکت میگوید آزمایش بخشی موسوم به «قفسه کانالها» (Channel shelf) در فید اشتراکها را هم آغاز کرده است. این بخش به ترکیب چندین ویدیوی جدید از یک تولیدکننده محتوا در یک «قفسه» میپردازد. بنابراین دیگر نیاز ندارید که برای مشاهده آخرین ویدیوهای یک محتواساز به صفحه کانال او مراجعه کنید.
گوگل مدعی است که این ویژگی میتوانید به تولیدکنندگان محتوا کمک کند تا فشار کمتری را از بابت تولید روزانه ویدیوها متحمل شوند.
یوتیوب
مقالات و اخبار مرتبط
- فعالیت کانال یوتوب Linus Tech Tips با ۱۵ میلیون دنبالکننده موقتاً متوقف شد؛ از اتهام سرقت تا آزار جنسی
- یوتوب استفاده از سرویسهای مسدودکننده تبلیغات را سختتر میکند
- حالا درصورت خاموشبودن تاریخچه ویدیوهای مشاهدهشده یوتوب، با صفحه اصلی خالی روبهرو میشوید
- آئودی یوتیوب را به خودروهای خود میآورد
- یوتوب بهصورت آزمایشی با هوش مصنوعی خلاصهای از محتوای ویدیوها را ارائه میکند
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی
پیشنهادهای دیجیاتو
- بررسی سامسونگ گلکسی A54؛ میانرده در حد پرچمدار
- اینترنت ایران از نقطه بدون بازگشت «V1» عبور کرده است
- مدیرعامل شاتل: مردم بیشتر از محدودیتها تحت فشار هستند تا قیمت اینترنت
- شرایط فروش مدیران خودرو؛ قیمت جدید محصولات مدیران خودرو برای سال ۱۴۰۲ اعلام شد
ورود به حساب کاربری
ساخت حساب کاربری
فراموشی رمز عبور