ثبت بازخورد
- دیجیاتو
- هوش مصنوعی
- تکنولوژی
هوش مصنوعی گوگل برای تبلیغکنندگان خود هوش مصنوعی مولد اختصاصی عرضه میکند
گوگل ابزار هوش مصنوعی جدیدی در اختیار آژانسهای تبلیغاتی و صاحبان کسبوکار قرار میدهد.
نوشته شده توسط آزاد کبیری | ۱۷ آبان ۱۴۰۲ | ۲۳:۵۹
در دیجیاتو ثبتنام کنید
جهت بهرهمندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخشهای مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.
عضویت در دیجیاتو
تازههای تکنولوژی
- اپلیکیشن Waze اکنون در جادههای مستعد تصادفات رانندگی به شما هشدار میدهد ۹ ساعت قبل
- اپل توسعه iOS 18 را بهدلیل باگهای زیاد آن موقتاً متوقف کرد ۱۰ ساعت قبل
- قابلیت ییلد فارمینگ به نوبیتکس اضافه شد؛ راه دیگری برای درآمدزایی در بازار رمزارزها ۱۰ ساعت قبل
- گوگل و شرکتهای مخابراتی اروپا علیه اپل: iMessage باید تحت قانون ضدانحصار DMA قرار بگیرد ۱۰ ساعت قبل
- بلومبرگ: بازی GTA 6 تا چند روز دیگر معرفی خواهد شد [بهروزرسانی: انتشار تریلر در ماه دسامبر تأیید شد] ۱۱ ساعت قبل
ویدئوی مرتبط
گوگل هوش مصنوعی مولد جدیدی برای ایجاد تبلیغات معرفی کرده است. این ابزار در تمام مراحل تبلیغات، از نوشتن سرتیتر تا متنها و ساخت تصاویر، به کمک تبلیغکنندگان میآید. این هوش مصنوعی برای آژانسهای تبلیغاتی و همچنین مشاغل خانگی که دسترسی به ابزارهای تولید محتوای خلاقانه ندارند، ارائه میشود. با استفاده از پرامپتهای متنی، تبلیغکنندگان میتوانند متن و تصاویری خلاقانه تولید کنند و آنچه را که مدنظرشان است، از هوش مصنوعی بخواهند.
براساس گزارش گوگل، این هوش مصنوعی هیچ دو تصویر مشابهی تولید نخواهد کرد؛ ازهمینرو کسبوکارها دیگر نگران این نخواهند بود که رقیب آنها از تصاویر و محتواهای یکسانی استفاده کند. این هوش مصنوعی برای کسانی که از سرویس Performance Max گوگل برای ایجاد کمپین تبلیغاتی استفاده میکنند، بهصورت مرحلهای در دسترس قرار میگیرد. درحالحاضر نسخه بتا این هوش مصنوعی عرضه شده است.
هوش مصنوعی جدید گوگل برای تبلیغکنندگان
یک ابزار ویرایش تصویر مشابه Magic Editor که در پیکسل ۸ عرضه شده بود نیز بهزودی در دسترس قرار خواهد گرفت. در یکی از نمونههای ارائهشده توسط گوگل، یک کاربر برای محصولات مراقبت پوستی خود پسزمینه سوژه را با کمک این ابزار با درخت کریسمس جایگزین کرد تا مناسب کمپین تعطیلات آخر سال باشد. علاوهبراین، این ابزار میتواند در موقعیتهای مختلف و برای محصولات گوناگونی به کار بیاید.
Performance Max بهعنوان اولین کمپین مبتنی بر هوش مصنوعی در سال ۲۰۲۱ راهاندازی شد تا در تمام ابزارهای گوگل ادز ازجمله نوار جستجو، جیمیل، گوگل دیسکاور، یوتوب و گوگل مپ به کمک بازاریابها بیاید. اکنون این هوش مصنوعی کار را برای راهاندازی کمپینهای تبلیغاتی آسانتر کرده است.
همچنین طبق گفته گوگل، تمام محتوای تبلیغاتی تولیدشده توسط هوش مصنوعی شامل واترمارک و متادیتا خواهد بود. این واترمارک برای کمک به شناسایی محتواهایی است که با هوش مصنوعی ساخته شدهاند. گوگل اعلام کرده که نسخه بتای این هوش مصنوعی فعلاً در ایالاتمتحده در دسترس قرار گرفته است.
گوگل
مقالات و اخبار مرتبط
- اپلیکیشن Waze اکنون در جادههای مستعد تصادفات رانندگی به شما هشدار میدهد
- گوگل، متا و چند شرکت دیگر برای مبارزه با سوءاستفاده آنلاین از کودکان متحد شدند
- بررسی پیکسل ۸ پرو؛ کمالگرایی نافرجام گوگل
- گوگل در یک دادگاه ضدانحصار دیگر حاضر میشود؛ این بار مقابل اپیک گیمز
- الگوریتم های گوگل از ۱۹۹۸ تا ۲۰۲۴
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی
پیشنهادهای دیجیاتو
- مطالعه جدید: زنان دانشجوی کامپیوتر نمرات بهتری میگیرند اما مسیر شغلی متفاوتی را طی میکنند
- از کسبوکارهای کوچک تا بزرگ: تاثیر شمارههای مجازی در تجارت الکترونیک
- اختصاصی: نوکیا در ایران به دلیل مونتاژ بدون مجوز موبایلهایش شکایت کرد
- اپل روزانه میلیونها دلار برای آموزش مدلهای هوش مصنوعی هزینه میکند
ورود به حساب کاربری
ساخت حساب کاربری
فراموشی رمز عبور