آخرین فایل های منتشر شده

ثبت ۴ سفارش سوپرمارکتی در هر ثانیه؛ گزارشی از دو روز طوفانی در بلک‌فرایدی سوپرمارکت اسنپ

ثبت بازخورد

  • دیجیاتو
  • فناوری ایران
  • تکنولوژی

فناوری ایران ثبت ۴ سفارش سوپرمارکتی در هر ثانیه؛ گزارشی از دو روز طوفانی در بلک‌فرایدی سوپرمارکت اسنپ

کاربران سوپرمارکت اسنپ در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، ۸ و ۹ آذر بیش از ۳۲۰ هزار سفارش سوپرمارکتی را از این پلتفرم تحویل گرفتند.

واحد تبلیغات نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۲ آذر ۱۴۰۳ | ۱۸:۰۶

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تازه‌های تکنولوژی
  • فرصتی برای توسعه گردشگری آنلاین در جنوبی‌ترین جزیره ایران؛ جاباما، ما را با خود به ابوموسی می‌برد ۱ دقیقه قبل
  • در نشست شورای بهبود محیط کسب‌وکار مطرح شد: ضعف شورای‌عالی فضای مجازی به کسب‌وکارها آسیب زده است ۱۵ دقیقه قبل
  • چطور از اصالت و عیار طلا در اپلیکیشن‌های خرید آنلاین مطمئن شویم؟ ۱۷ دقیقه قبل
  • سری آنر ۳۰۰ معرفی شد؛ دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با قیمت پایه ۳۱۶ دلاری ۱۸ دقیقه قبل
  • عضو کمیسیون طلاوجواهر اتاق اصناف: پلتفرم‌های معروف بدون مجوز طلا نفروشند ۲۳ دقیقه قبل

کاربران سوپرمارکت اسنپ در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، ۸ و ۹ آذر بیش از ۳۲۰ هزار سفارش سوپرمارکتی را از این پلتفرم تحویل گرفتند.

کاربران سوپرمارکت اسنپ، دو روز طوفانی و پرتخفیف را در پایان هفته‌ای که گذشت تجربه کردند. امسال هم به رسم سال‌های اخیر، بازار تخفیف‌های آخرین جمعه ماه نوامبر در ایران داغ و پرهیاهو بود و سبدهای خرید سوپرمارکتی هم از این تخفیف‌ها بی‌نصیب نبودند. سوپرمارکت اسنپ با همکاری چندین برند سوپرمارکتی و فروشگاه زنجیره‌ای تجربه‌ای از تخفیف‌های متنوع به همراه ارسال رایگان را در جمعه سیاه برای کاربران رقم زد.

آن‌چه در پیش رو می‌خوانید، تنها بخشی از اتفاق‌هایی که در این کمپین دو روزه در سوپرمارکت اسنپ رقم خورده است:

ثبت ۴ سفارش در هر ثانیه

کاربران سراسر کشور، در هر ثانیه ۴ سفارش سوپرمارکتی را در اسنپ به ثبت رساندند. (این داده با توجه به میانگین ساعت کاری و مدت زمان تقریبی باز بودن سوپرمارکت‌ها در پلتفرم اسنپ محاسبه شده است.)

موفقیت نزدیک به ۱۰۰ درصدی در ارسال و ۹۰ درصدی در ارسال به موقع سفارش‌ها

با وجود افزایش چشم‌گیر سفارش‌ها در روزهای برگزاری کمپین، تقریبا همه سفارش‌ها (بیش از ۹۹ درصد) با موفقیت به کاربران تحویل داده شد و بیش از ۹۰ درصد سفارش‌های سوپرمارکت اسنپ در این دو روز به موقع به دست کاربران رسید.

ارسال موفق بیش از ۹۰ هزار کالا در یک ساعت

در روزهای ۸ و ۹ آذر، سوپرمارکت اسنپ در مجموع بیش از ۲ میلیون قلم کالا را به دست کاربران رساند که در برخی ساعت‌ها، بیش از ۹۰ هزار کالا در هر ساعت به کاربران تحویل داده شد. ناوگان سوپرمارکت اسنپ برای ارسال این تعداد کالا در هر ساعت ۱۰ هزار سفر درون‌شهری در سراسر کشور انجام داده است.

۱۲ میلیارد تومان تخفیف در طول دو روز

در یک هم‌افزایی مثال‌زدنی در بخش‌های مختلف اکوسیستم سوپرمارکتی دیجیتال، برندهای همکار، فروشگاه‌ها حاضر در پلتفرم و سوپرمارکت اسنپ در این دو روز، بیش از ۱۲ میلیارد تومان تخفیف در اختیار کاربران قرار دادند.

گران‌ترین و بزرگ‌ترین سبدهای خرید بلک‌فرایدی

گران‌ترین سبد خرید بلک‌فراید از یک سوپرمارکت محلی ۵ میلیون تومان ارزش داشت و بزرگ‌ترین سبد خرید کاربران شامل ۱۶۰ قلم کالا بود. نکته قابل توجه درباره پرکالاترین سفارش، تحویل زیر ۴۵ دقیقه‌ای آن به کاربر (با وجود حجم نامتعارف در مقایسه با یک سفارش سوپرمارکتی) بود.

برندهایی که بیشترین رشد را تجربه کردند

تخفیف‌های جذاب بلک‌فرایدی، رشد متوسط ۳۰ درصدی برای کل برندهای حاضر در پلتفرم رقم زد. اما برندهایی هم بودند که رشدهای خیره‌کننده‌ای را تا ۲۰۰۰ درصد تجربه کردند. از جمله برند نوشیدنی‌های انرژی‌زای لایف‌ستار که رشد ۲۰ برابری را نسبت به روزهای گذشته در این کمپین شاهد بود. برخی برندهای مواد غذایی و سلولزی نیز تا ۴۰۰ درصد رشد را تجربه کردند:

رشد ۴ برابری برای فروشگاه‌های دیلی‌مارکت

فروشگاه‌های زنجیره‌ای دیلی مارکت با تجربه رشد ۴ برابری در یک ماه گذشته، بالاترین میزان رشد را در میان فروشگاه‌های زنجیره‌ای حاضر در این کمپین به خود اختصاص داد.

رکورد ۴۰ هزار سفارش در دو روز برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای هفت

فروشگاه هفت هم به عنوان یکی از پرفروش‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای این کمپین، بیشترین رشدِ تمام سال‌های همکاری خود در اسنپ را در این دو روز تجربه کرد و در مجموع دو روز موفق به ثبت و ارسال موفق ۴۰ هزار سفارش در پلتفرم سوپرمارکت اسنپ شد.

تعهد به سطح خدمات و ارائه خدمات پایدار و با کیفیت، از جمله ارزش‌هایی‌ست که سوپرمارکت اسنپ همیشه پای‌بندی به آن‌ها را از مهم‌ترین دستاوردهای خود قلمداد کرده است. کمپین بلک‌فرایدی و رکوردهایی که در کنار تعهد به سطح خدمات در این کمپین رقم خورد، تاییدی بر تمرکز همیشگی سوپرمارکت اسنپ بر پایداری سطح کیفی خدمات بود و ظرفیت و زیرساخت‌های این پلتفرم را برای ارائه خدمات باکیفیت به خوبی به تصویر کشید.

اسنپ

مقالات و اخبار مرتبط
  • مدیرعامل تپسی: در ۸ شهر اصلی ۲۳ درصد سهم بازار داریم؛ ادعای اسنپ قطعا اشتباه است
  • امکانات جدید اسنپ در بخش «گزینه‌های سفر»: از هماهنگی بار تا تنظیم دمای خودرو
  • تفاوت اسنپ باکس و اسنپ بایک: مقایسه شرایط + مزایا + معایب
  • نسل جدید شرکت‌های FMCG چگونه به بقای کسب‌وکارهای سوپرمارکتی کمک کردند
  • تولد سوپراپ اسنپ با رونمایی از قابلیت «استوری»؛ اسنپ ۱۰ ساله شد
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی

پیشنهادهای دیجیاتو

  • تنسنت با همکاری اینتل اولین کنسول بازی دستی سه‌بعدی بدون نیاز به عینک را می‌سازد
  • بررسی آیفون ۱۶؛ وقتی ارزان‌ترین بهترین نیست
  • درگاه‌های پرداخت دیجی‌کالا به درخواست مرکز توسعه تجارت الکترونیکی بسته شد
  • مدیرعامل ایرانسل: فیلترینگ در دو سال اخیر ۲۰ همت خسارت وارد کرد
ورود به حساب کاربری

فرم ورود به حساب کاربری دیجیاتو

ساخت حساب کاربری

فرم ثبت نام در دیجیاتو

فراموشی رمز عبور

صفحه فراموشی کلمه عبور در دیجیاتو

مطلب پیشنهادی

گزارش کمیته کنگره آمریکا: ویروس کرونا احتمالاً از آزمایشگاهی در چین نشت کرده است

ثبت بازخورد دیجیاتو سلامت علمی سلامت گزارش کمیته کنگره آمریکا: ویروس کرونا احتمالاً از آزمایشگاهی در چین نشت کرده است این ادعا خشم مقامات چینی را برانگیخته است. نوشته شده توسط حمید گنجی | ۱۳ آذر ۱۴۰۳ | ۱۸:۰۰ در دیجیاتو ثبت‌نام کنید جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید. عضویت در دیجیاتو تازه‌های تکنولوژی اینتل کارت‌های گرافیک جدید Arc B580 و Arc B570 را با قیمت ارزان معرفی کرد 22 دقیقه قبل لپ‌تاپ‌های ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.