خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / فایل ها / محدودیت‌های اینستاگرام

محدودیت‌های اینستاگرام

 

محدودیت‌های اینستاگرام در یک نگاه

  • تعداد فالوینگ‌های هر پیج ۷۵۰۰ عدد.

  • سقف فالو در اینستاگرام در ساعت ۶۰ پیج.

  • تعداد لایک در ساعت ۳۵۰ عدد.

  • حداکثر تعداد آنفالو در ساعت ۲۰۰ پیج.

  • تعداد هشتگ در زیر هر پست ۳۰ عدد.

  • تعداد کاراکترهای کامنت و کپشن ۲۲۰۰ کاراکتر.

  • نام کاربری فقط ۳۰ کاراکتر.

  • توضیحات Bio در پیج ۱۵۰ کاراکتر

 

 

محدودیت‌های اینستاگرام برای رشد کسب و کار شماست.

محدودیت‌های اینستاگرام بیشتر جنبه‌ی مقابله با فعالیت‌های غیر واقعی را دارد و به کسب و کارهایی که به صورت واقعی فعالیت می‌کنند کمک می‌کند تا سریع‌تر رشد کنند و فالورهای با کیفیتی را جذب کنند.

 

 

این محدودیت چی هستن؟

در این مطلب به دو دسته از محدودیت‌های اینستاگرام خواهیم پرداخت. دسته اول این محدودیت‌ها سیستمی هستند و دسته دوم بیشتر مربوط به فعالیت خود شما می‌باشد.

محدودیت‌های سیستمی چیه دیگه؟

به فعالیت‌هایی که به صورت مداوم و در مدت زمان کم بسیار زیاد انجام می‌شود محدودیت‌های سیستمی در اینستاگرام گفته می‌شود.

این محدودیت‌ها مربوط به تعداد لایک، کامنت، فالو و آنفالو کردن توسط شما می‌باشد.

برخی از محدودیت‌های سیستمی اینستاگرام

تعداد فالو در اینستاگرام برای هر پیج

در اینستاگرام شما در تعداد فالو کردن افراد محدود هستید و فقط می‌توانید یک تعداد محدود و کم را فالو کنید. به نظر شما این تعداد برای هر پیج ایسنتاگرامی چقدر هست؟ جواب درست ۷۵۰۰ نفر. یعنی شما فقط اجازه دارید که ۷۵۰۰ نفر را فالو کنید.

تعداد فالو در ساعت

اما تعداد فالو کردن در هر ساعت نیز دارای محدودیت هست. یعنی شما نمی‌توانید در هر ساعت بیشتر از یک تعداد پیج را فالو کنید.

در هر ۶۰ دقیقه شما مجاز به فالو کردن ۶۰ پیج هستید. یعنی هر یک دقیقه یک پیج.

تعداد لایک در ساعت

اینستاگرام در محدودیت‌های خود پا را فراتر گذاشته و محدودیت دیگری نیز به محدودیت های خود اضافه کرده است.

ای وااااااااااایییییییی این دیگه چرا؟

به گفته خود اینستاگرام محدودیت‌ها برای جلوگیری از کار اسپم می باشد و می‌تواند به کسب و کارها و صاحبان پیج‌ها کمک بسیار زیادی در رشد فالور‌هایشان کند.

خب چندتا لایک بذاریم در ساعت؟

شما در اینستاگرام فقط و فقط مجاز هستید که در هر ساعت ۳۵۰ لایک بزنید. یعنی هر ساعت شما اجازه دارید که فقط ۳۵۰ پست را لایک کنید.

خب این همه محدودیت بس نیست یا بازم هست؟

بله باز هم محدودیت هست. ایسنتاگرام در تعداد آنفالو کردن پیج‌ها توسط شما هم محدودیت‌هایی دارید.

خب این دیگه چقدر؟

براساس محدودیت‌های اینستاگرام شما در هر ساعت می‌توانید فقط ۲۰۰ پیج را آنفالو کنید.

خب خدارو شکر دیگه محدودیت‌های اینستاگرام تموم نشد!

خبر بدی که براتون دارم این هستش این محدودیت‌ها هنوز تمام نشده است.

مگه بازم محدودیت هست؟ دیگ رو چی محدود شدیم؟

بله باز هم محدودیت های وجود دارد. مثلا تعداد هشتگ‌هایی که می‌خواهید در زیر پست‌های خودتان بذارید.

شما فقط می‌توانید تا ۳۰ هشتگ در پست‌های خودتان استفاده کنید.

البته در تعداد کاراکترهای کپشن هم محدود هستید. در هر کامنت و کپشن فقط می‌توانید ۲۲۰۰ کاراکتر استفاده کنید.

نام کاربری شما فقط می‌تواند ۳۰ کاراکتر باشد.

متن توضیحات Bio هم فقط ۱۵۰ کاراکتر می‌باشد.

 

این همه محدودیت در اینستاگرام؟؟؟؟؟؟؟؟

خب حالا اینستاگرام در تعداد پست‌ها هم محدودیت داره؟ دیگه خجالت نکشه تو این هم محدودمون کنه!!!!

خوشبختانه اینستاگرام هنوز در سیاست‌های کار خود این چنین محدودیتی اعمال نکرده است و شما می‌توانید در روز هر چند تا که دوست دارید پست منتشر کنید.

 

 

حالا بریم سراغ کارهایی که خودمون نباید انجام بدیم.

بسیار خوب این‌ها محدودیت‌های اینستاگرام بودند که به صورت سیستمی اعمال می‌شدند. اما محدودیت‌های دیگری هم هستند که بهتر است در فعالیت‌های خودتان آن‌ها را رعایت کنید تا در اینستاگرام بیشتر دیده شوید.

تعداد پست‌هایی که منتشر می کنیم.

سوال بسیاری از افراد این است که روزانه چند پست در اینستاگرام منتشر کنیم تا بهتر دیده شویم؟

جواب من به این سوال و نظر شخصی خودم که نتیجه بخش بوده:

اگر می‌خواهید که در اینستاگرام بیشتر دیده شوید حتما به این فکر می کنید که مدام پشت سر هم پست بگذارید چرا که تعداد هشتگ‌های استفاده شده شما بالا می‌رود و مدام در فید فالورهای خودتان دیده می‌شوید!

اما این یک دیدگاه اشتباه است.

درسته که انتشار پست محدودیت‌های اینستاگرام دخیل نیست اما بهتر است بدانید که اینستاگرام در الگوریتم جدید خود نحوه نمایش پست‌ها به فالور‌های شما را تغییر داده است.

الگوریتم چیه دیگه؟

به گفته سایت ویکی‌پدیا الگوریتم: “مجموعه‌ای متناهی از دستورالعمل‌ها است، که به ترتیب خاصی اجرا می‌شوند و مسئله‌ای را حل می‌کنند. به عبارت دیگر یک الگوریتم، روشی گام به گام برای حل مسئله است. شیوه محاسبه معدل در مدرسه، یکی از نمونه‌های الگوریتم است.”

بابا این به چه درد من میخوره مگه کلاس درسِ؟ میگم الگوریتم اینستاگرام چیه؟

الگوریتم ایسنتاگرام بیشتر سیستمی هست که نحوه فعالیت کاربران خود را زیر نظر دارد و سلیقه آن ها را بررسی می کند تا بهتر به آن ها خدمات دهد.

خب! این که گفتی یعنی چی؟

اینستاگرام پست‌هایی که شما منتشر می کنید را به همه فالورهایتان نمایش نمی‌دهد.

پس چیکار میکنه؟

اینستاگرام پست‌ جدید شما را فقط به ۱۰% از فالورهای شما که حتما به موضوع پیج شما علاقه دارند نمایش می‌دهد اگر پست شما لایم و بازدید بالایی خورد حتما پست شما را به مابقی فالورهایتان نمایش می‌دهد.

جایی هست که این الگوریتم رو بیشتر توضیح داده باشه؟

بله. ما در این فیلم کوتاه در مورد این الگوریتم به صورت کامل توضیح داده‌ایم. برای این که بتوانید از این الگوریتم استفاده کنید و محدودیت‌های اینستاگرام را دور بزنید حتما فیلم رو تا انتها مشاهده کنید.

 

اما جواب من به سوال شما.

چندتا در روز پست بذارم؟

بهترین تعداد پست در روز حداقل ۱ و حداکثر ۲ پست می‌باشد. البته به این موضوع هم دقت کنید که ساعت پست گذاشتن هم مهم هستش.

ساعت پست گذاشتن هم جز محدودیت‌های اینستاگرام هست؟

خیر. اینستاگرام با ساعت انتشار پست توسط شما کاری ندارد. اما براساس بررسی‌هایی که انجام دادیم متوجه شدیم که مردم ایران بیشتر در ساعات پایانی یک روز در اینستاگرام فعال هستند.

خب چه ساعت‌هایی مردم بیشتر در اینستاگرام هستند؟

مردم ایران در بین ساعت ۹ شب تا ساعت ۱۲ شب در اینستاگرام بسیار فعال هستند و این ساعت شلوغ‌ترین زمان حضور افراد در اینستاگرام می‌باشد.

حالا به من بگو ببینم روزهای خاصی هم در اینستاگرام هست که بیشتر فعالیت کنیم؟

بله. شب‌های سه‌شنبه و پنجشنبه جز روزهای بسیار شلوغ هفته در اینستاگرام می‌باشد. که نباید پست گذاشتن در بین ساعت‌ ۹ الی ۱۲ شب را در این روزها فراموش کنید.

از این محدودیت‌های اینستاگرام بگذریم. یکم در مورد این‌که چطور فالور واقعی و با کیفیت جذب کنیم برامون توضیح بده.

برای جذب فالور واقعی شما باید موارد زیادی را رعایت کنید که بیشتر رقیبان شما اصلا از آن‌ها خبر ندارند.

ایول یعنی رقبای من نیمدونن این مطالب رو؟

بله. بیشتر افرادی که در اینستاگرام شروع به فعالیت می‌کنند اصلا در رابطه با نحوه صحیح فعالیت در اینستاگرام هیچ اطلاعاتی ندارند.

علاوه بر‌این رقبای شما هیچ اطلاعاتی در رابطه با محدودیت‌های اینستاگرام که در بالا به آن‌ها اشاره شد هم ندارند.

چقدر عالی پس من می تونم خیلی سریع‌تر از رقیب‌هام رشد کنم.

حالا بهم بگو ببینم چیکار باید بکنم؟

برای شروع فعالیت در اینستاگرام ابتدا شما باید مخاطبین هدف خودتان را تعیین کنید و برای جذب آن‌ها تلاش کنید.

یعنی چی دقیق‌تر توضیح بده بهم.

در ابتدا قشر خاصی از افراد را در نظر بگیرید و برای آن‌ها محتوا تولید کنید. به عنوان مثال اگر کار شما فروش محصولات آرایشی می‌باشد به احتمال خیلی زیاد مشتری‌های شما و کسانی که به محصولات شما علاقه دارند خانم‌ها هستند.

خب این رو که همه میدونن! فقط همین؟

خیر. شما با در نظر گرفتن این قشر از جامعه اهداف خودتان را در ابتدای کار ریزتر می‌کنید. به عنوان مثال فقط خانم‌های بین ۲۵ تا ۳۵ سال را در نظر می گیرید و محتوایی که در پیج منتشر می‌کنید فقط برای این افراد می‌باشد.

عاها چقدر عالی بازم توضیح خاصی هست؟

بلی. فقط تولید محتوا کافی نیست. شما باید در مورد کیفیت محتوای خودتان هم حساس باشید.

اصلا محتوا که می‌گی یعنی چی؟ مگه نباید از محصولاتم عکس بذارم تو پیجم؟

محتوا یعنی اطلاعات جدید و کاربردی و دسته اولی که شما به مخاطبان خودتان می‌دهید.

بزرگترین اشتباه در تولید محتوا.

این که گفتیم رقیبان شما هیچ اطلاعاتی در رابطه با نحوه صحیح فعالیت در اینستاگرام ندارند دقیقا مشکل همین است. آن‌ها هیچ اطلاعی در رابطه با تولید محتوا ندارند.

خب داره جالب میشه بیشتر توضیح بده ببینم.

بیشتر افراد فقط یک عکس از محصول خودشان در اینستاگرام منتشر می‌کنند و فقط شروع با تبلیغات می کنند که با این کار خودشان زمینه افت کسب و کارشان را فراهم می کنند.

چاره کار چیست؟

فروش نتیجه نه فروش محصول.

یعنی چی فروش نتیجه بابا زیر دیپلم حرف بزن.

یعنی شما به جای تبلیغ محصول و عکس گذاشتن از محصولتان نتیجه استفاده از محصول را نمایش دهید.

 

 

مطلب پیشنهادی

ارزانترین پنل نمایندگی ممبر و بازدید و دیگر خدمات تلگرام

با سلام خدمت شما همرهان همیشگی مجموعه اَپ ورکینگ, پس از مدت ها تلاش, سرانجام …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.