آخرین فایل های منتشر شده

آموزش کامل بازگردانی پیج های دیسیبل و هک شده در اینستاگرام

با سلام خدمت شما کاربران گرامی مجموعه بزرگ آپ ورکینگ , یکی از مشکلات رایج برای کسانی که در اینستگرام فعالیت میکنند این است که صفحهاتشان به صورت ناگهانی از سمت اینستاگرام غیرفعال شده و کاربران با پیام ” Your account has been disabled for violating our terms ” مواجه میشوند. و یا اینکه توسط هکرها پیج آنها به سرقت میرود و دسترسی به پیج توسط هکر مسدود میشود.

 

 

بروز رسانی جدید به تاریخ : ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

آموزش تصویری به همراه صدای فارسی

قیمت اصلی : ۱۱۰ هزار تومن

⌛ با تخفیف ویژه به مدت محدود ⌛

 

البته اگر اندکی از وقت خود را در اینستاگرام سپری کرده باشید با تبلیغات بسیاری مبنی بر بازگردانی پیج های هک شده و غیرفعال شده روبرو میشوید که در آن فردی ادعا میکند که قادر است پیج شمارا  به صورت کامل و بدون هیچ کم و کاستی در اطلاعات شخصی بازیابی کند . حال ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که این افراد از چه روش هایی برای بازگردانی پیج استفاده میکنند ؟

قبل از پاسخ به این سوال ذکر این نکته حائز اهمیت است که اینستاگرام شبکه اجتماعی بزرگی بوده که قوانین بسیاری درزمینه نگهداری و نحوه استفاده از صفحهات شخصی و تجاری دارد که البته بعضی ازاین قوانین بسیار دست و پاگیر هستند و در صورت بروز مشکل برای صفحه تان , جهت بازیابی باید این اطلاعات و قوانین را بدرستی بشناسید و همچنین تسلط کافی به زبان انگلیسی نیز یکی از شرایطی است تا کارشناسان اینستگرام  درخواست شمارا سریعتر برسی کنند.حال با همه ی این توضیحات در نظر داشته باشید که انجام این فرایند برای یک کاربر عادی که پیجش مسدود یا هک شده چقدر میتواند سخت باشد.

 

 

به هیچ وجه نگران نباشید , ما با شما هستیم

 

پاسخ و راه حل تمامی این سوالات و مشکلاتی که در زمینه بازیابی پیج اینستاگرام ممکن است با آن روبرو شوید در این پکیج قرار دارد . ما تمامی روش های مورد استفاده  برای بازگردانی پیج های غیر فعال شده و یا هک شده را در این پکیج به صورت یکجا گردآوری کردیم .این آموزش در ۵۲ صفحه برای شما به صورت کاملا حرفه ای و قدم به قدم  به همراه تصاویر مربوطه گردآوری شده  و با مطالعه آن براحتی میتوانید شما هم پیج های خود و دیگران را بازیابی کنید .

ما تمامی  پیام های خطایی که ممکن است در هنگام بازیابی با آن مواجه شوید را در این پکیج به صورت تصویری قرار داده ایم و مشخص کرده ایم که برای رفع هر مشکل در ورود و بازیابی چه باید کرد . پس اصلا جای نگرانی نیست.

 

 

مباحثی که در این دوره آموزشی جامع خواهید آموخت:

آموزشهای بازگردانی پیج هک شده با هر روشی که مهاجم موفق به آن شده و آشنایی با آن روش ها جهت تامین امنیت و جلوگیری از نفوذ های احتمالی

آموزش های حذف پیج های فیک مناسب اشخاص مهم و کسب و کارهایی که پیج های جعلی زیادی با اسم و رسم آنان ایجاد میشود

آموزش های بازیابی پسورد فراموش شده اکانت با داشتن اطلاعات و بدون داشتن اطلاعات (ایمیل و شماره) از پیج

آموزش های بازگردانی اکانت Disable شده و قفل شده از سمت اینستاگرام

آموزش های دور زدن تایید دو مرحله ای اکانت بعد از دریافت لینک ریست پسورد و هنگام ورود به اکانت

آموزش غیر فعال کردن ایمیل هکر از پیج کمتر از۵۰ ثانیه

آموزش غیر فعال کردن فیس بوک هکر از پیج کمتر از۵۰ ثانیه

آموزش پاک کردن پست های یک پیچ خاص (در یک پیج پستی هست که شما میخواهید اینستاگرام آنرا حذف کند)

آموزش حذف و غیرفعال کردن پیچ های غیر اخلاقی مناسب ارگان های دولتی

آموزش گرفتن پیچ رندوم همانند اسامی

آموزش گرفتن اکانت های که بیش از یکسال از ثبت نامشون میگذره و ادمین ندارند

آموزش گرفتن تیک آبی وریفای از سمت اینستاگرام و تیک آبی جعلی( تیک آبی جعلی نمایشی هست و از سمت اینستاگرام اهدا نمیشود)

بازگردانی اکانت های فن پیج

پیدا کردن ایمیل پیج

آموزش بازگردانی اکانت هک شده بدون هیچ پستی و بدون عکس پروفایل

آموزش بازگردانی اکانت هک شده فقط با عکس پروفایل

آموزش از فیلتر در آوردن اکانت

آموزش بازگردانی پست های حذف شده ی پیج

آموزش بستن پیج از طریق bio اکانت اینستاگرام

 آموزش بدست آوردن ip هکر در اینستاگرام جهت شکایت

آموزش پروموت در اینستاگرام ( تبلیغات اینستاگرامی لابه لای پیج های اینستاگرام تبلیغ بذارید )

آموزش ارسال لینک ریست پسورد به شماره موبایل ثبت شده روی هر پیجی بدون داشتن شماره ی طرف ( ممکنه توی بعضی مواقع لازمتون شه ) ( پیج تیک دار و غیر تیک دار فرقی نمی کنه ) – ریست به ایمیل حتی اگه قفل باشه آموزش دریافت فالور و یا لایک و … اتوماتیک وبی نهایت‌

 

 

 

فرصت مناسب شغلی جهت کسب درآمد :

در ابتدای این متن ذکر شد که افرادی دراینترنت و عموما بستر اینستاگرام آگهی تبلیغاتی منتشر میکنند که قادرند پیج های مسدود یا هک شده شمارا بازیابی کنند .البته که این افراد این کار را رایگان انجام نمیدهند  و بسته به میزان فالوور پیج هک شده و شهرت آنها  مبالغی را از صاحبین پیج های مسدود شده دریافت میکنند . برای مثلا برای بازگردانی یک پیج ۱۰کا  فالوور , مبلغ ۱۵۰ الی ۲۰۰ هزار تومان درخواست میشود .

با توجه به اینکه ما تمامی روش های مورد استفاده این افراد را در این پکیج برای شما جمع آوری کرده ایم , چرا شما خودتان تبدیل به یکی از این افراد نشده و به کسب درآمد نپردازید !

اینستگرام در ایران حدود  ۳۰ میلیون و حتی بیشتر , کاربر فعال دارد و مشکلات مربوط به مسدود  و هک شدن هم بسیار فراوان است.این یک فرصت عالی برای کسب درآمد بوده و شما با تهیه این پکیج براحتی میتوانید از این فرصت شغلی برای خود بهره برده و به کسب درآمد با دستمزد بالا بپردازید . پس عجله کنید و همین امروز این پکیج ارزشمند را با تخفیف از سایت ما تهیه نمایید.

این پکیج به صورت اختصاصی برای اولین بار توسط  اَپ رایان تهیه و منتشر شده و در هیچ سایت یا کانال مشابه آن را  پیدا نخواهید کرد .ممکن است چند سایت  روش های قدیمی و تکراری را بدون ارایه پشتیبانی و راهنمایی به صورت فله ای منتشرکرده باشند . اما کاربران عزیز دقت کنید که روش های آموزش داده شده در پکیچ ما بسیار کامل بوده و به صورت تصویری و قدم به قدم میتوانید مراحل را به سادگی  فراگیری کنید.

 

 

 

 

مطلب پیشنهادی

پکیج ساخت پروکسی اسپانسر تلگرام + ضد فیلتر

پکیج ساخت پروکسی تلگرام روی سرور مجازی LINUX و ویندوز با قابلیت اضافه کردن کانال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.