اپلیکیشن لینکدین از این پس با بازی‌های مختلف کاربران را سرگرم می‌کند

ثبت بازخورد

  • دیجیاتو
  • نرم افزار و اپلیکیشن
  • تکنولوژی

لینکدین نرم افزار و اپلیکیشن اپلیکیشن لینکدین از این پس با بازی‌های مختلف کاربران را سرگرم می‌کند

بازی‌های لینکدین به‌منظور تعامل بیشتر کاربران توسعه یافته‌اند؛ اما در عین حال از جذابیت بالایی هم برخوردار هستند و می‌توانند اعتیادآور باشند.

امیر امام جمعه نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تازه‌های تکنولوژی
  • آنتروپیک نسخه iOS چت‌بات Claude را منتشر کرد ۲ ساعت قبل
  • با قابلیت جدید واتس‌اپ می‌توانید جلسات و قرارهای خود را برنامه‌ریزی کنید ۴ ساعت قبل
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟ ۵ ساعت قبل
  • ویرایش پیام‌ها و ابزارهای مبتنی‌ بر هوش مصنوعی به نسخه جدید اسنپ‌چت آمد ۸ ساعت قبل
  • مجلس سنا آمریکا لایحه جدیدی برای ردیابی نقض مدل‌های هوش مصنوعی پیشنهاد کرد ۸ ساعت قبل

شاید کمی دور از انتظار باشد که لینکدین، شبکه اجتماعی فعال در حوزه کسب‌وکار و کاریابی، پا به دنیای بازی بگذارد؛ اما این امر به‌تازگی به حقیقت پیوسته است و کاربران می‌توانند از طریق اپلیکیشن موبایل یا دسکتاپ، اقدام به تجربه ۳ بازی مختلف می‌کنند. البته محدودیت‌هایی برای تجربه بازی‌های موردبحث، وضع شده است که می‌تواند به جذاب‌تر شدن آنها در نزد کاربران کمک نماید.

معرفی بازی‌های لینکدین؛ ساده اما جذاب

پیش از هرچیز باید اشاره کنیم که هرکدام از ۳ بازی جدید لینکدین را تنها یکبار در روز می‌توان امتحان کرد. پس از به اتمام رسیدن نوبت روزانه، کاربر می‌تواند آمار مربوط به خود را مشاهده نماید. همچنین اطلاعاتی درباره دیگر کاربران و نفرات برتر، همراه با افرادی که در شبکه دوستی شما اقدام به امتحان بازی مشابه نموده‌اند، نمایش داده‌می‌شود. بازی‌های تازه افزوده شده به اپلیکیشن این شبکه اجتماعی از طریق بخش My Network در موبایل و تبلت در دسترس قرار دارند. برای دستیابی به آنها در نسخه دسکتاپ علاوه بر قسمت گفته‌شده، می‌توانید از بخش LinkedIn News هم اقدام نمایید.

Pinpoint یکی از بازی‌هایی است که کاربران می‌توانند در اپلیکیشن و نسخه تحت وب لینکدین تجربه کنند و شامل ۵ کلمه از دسته‌های گوناگون می‌شود. وظیفه بازیکن این است که بتواند به‌درستی دسته مربوط به هر کلمه را تشخیص دهد. با گذشت زمان‌، کلمات بیشتر نمایان می‌شوند و هدف از آن، حدس زدن دسته‌های صحیح در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

در بازی Crossclimb هم ابتدا یک کلمه در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و سپس او باید از کلمه مذکور به‌عنوان نقطه شروع بهره بگیرد. در ادامه کاربر باید کلمات جدیدی را مرتب کند که هرکدام تنها در یک حرف با کلمه قبلی خود تفاوت دارند. مرتب کردن کلمات به‌ترتیب صحیح موجب می‌شود تا سرنخ‌هایی برای کلمه نهایی مشخص شود. آخرین و شاید جذاب‌ترین بازی هم Queens نام دارد که به‌نوعی یک جدول سودوکو بدون اعداد محسوب‌می‌شود. کاربر باید مهره‌ها را به‌طوری مرتب کند که یک مهره وزیر، کنار مهره دیگر نباشد و در هر سطر یا ستون هم تنها یک مهره وزیر قرار داشته باشد.

تصمیم لینکدین جهت افزودن بازی‌های سبک پازل به درون اپلیکیشن و نسخه تحت وب خود، چندان دور از ذهن نیست؛ زیرا بسیاری از پلتفرم‌ها در نگه‌داشتن طولانی مدت کاربران داخل اپ‌های خود ناکام مانده‌اند. همین مسئله موجب شده است تا درآمد آنها از تبلیغات به‌شدت کاهش پیدا کند. افزودن بخش جداگانه‌ای که به بازی تعلق داشته‌باشد، نه‌تنها می‌تواند به سرگرم شدن کاربران کمک کند، بلکه می‌تواند رویکرد جدیدی را برای جلب کاربران توسط شرکت‌ها فراهم سازد.

برای مثال می‌توان به آمار مربوط به بازی‌های قرار گرفته در سایت نشریه نیویورک‌تایمز اشاره نمود که طی سال میلادی گذشته بیش از ۸ میلیارد بار بازی شده‌اند که نیمی از این مقدار به بازی محبوب Wordle تعلق دارد؛ بازی که نشریه مذکور در سال ۲۰۲۲ با پرداخت هزینه نسبتاً چشمگیری، خریداری نمود. نشریه نیویورک‌تایمز اقدام به فروش اشتراک برای دسترسی به‌تمامی بازی‌های خود می‌کند و پکیج کامل اما گران‌تری هم برای دسترسی به بازی‌ها در کنار محتوای غیررایگان خود درنظر گرفته است. ظاهراً لینکدین درحال‌حاضر قصدی برای دریافت حق اشتراک از کاربران خود جهت دسترسی به بازی‌ها ندارد و آنها را به‌صورت رایگان در اختیار افراد دارای حساب کاربری در این پلتفرم قرار می‌دهد.

لینکدین

مقالات و اخبار مرتبط
  • راهنمای قدم به قدم دانلود از لینکدین
  • لینکدین درحال آزمایش فید ویدیوهای عمودی مشابه تیک‌تاک است
  • لینکدین چند بازی سرگرم‌کننده و رقابتی به پلتفرم خود اضافه می‌کند
  • لینکدین در سال ۲۰۲۳ از اشتراک‌های پریمیوم ۱.۷ میلیارد دلار درآمد داشته است
  • ابزار جستجوی شغل ایکس حالا در دسترس تمام کاربران نسخه وب قرار گرفت
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی

پیشنهادهای دیجیاتو

  • بررسی وان‌پلاس ۱۲؛ غول‌کش بی‌ادعا
  • انتشار آئین‌نامه دولت برای حمل و توزیع آنلاین دارو؛ فروش خط قرمز است
  • رئیس هیئت‌مدیره «همکاران سیستم» در مصاحبه با دیجیاتو: تا دو سال دیگر سرویس ابری هوش مصنوعی عرضه می‌کنیم
  • در گفت‌وگو با مدیرعامل «نشان» بررسی شد: چرا مسیریاب نشان تبلیغات مکان-مبنا را آغاز کرد
ورود به حساب کاربری

فرم ورود به حساب کاربری دیجیاتو

ساخت حساب کاربری

فرم ثبت نام در دیجیاتو

فراموشی رمز عبور

صفحه فراموشی کلمه عبور در دیجیاتو

مطلب پیشنهادی

«اسنپ‌کلینیک»؛ نسخه اسنپ‌دکتر برای ایرانیان خارج از کشور معرفی می‌شود

ثبت بازخورد دیجیاتو تکنولوژی فناوری ایران تکنولوژی «اسنپ‌کلینیک»؛ نسخه اسنپ‌دکتر برای ایرانیان خارج از کشور معرفی می‌شود اسنپ‌کلینیک محصولی از اسنپ‌دکتر است که به ایرانیان خارج از کشور و دیگر فارسی‌زبانان خدمات مشاوره پزشکی و روان‌شناسی ارائه می‌دهد. نوشته شده توسط الیاس براهویی نژاد | ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷:۲۵ در دیجیاتو ثبت‌نام کنید جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید. عضویت در دیجیاتو تازه‌های تکنولوژی انتشار آمار فروردین ۱۴۰۳ شاپرک: «سپ» از «به‌پرداخت ملت» جلو زد 39 دقیقه قبل ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.