ثبت بازخورد
- دیجیاتو
- نرم افزار و اپلیکیشن
- تکنولوژی
نرم افزار و اپلیکیشن راهکار تردز برای جذب مخاطب: پرداخت پاداش مالی به برخی تولیدکنندگان محتوا
مبلغ این جوایز میتواند برای افراد یا شرکتها متفاوت باشد.
نوشته شده توسط حمیدرضا علیا | ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷:۰۰
در دیجیاتو ثبتنام کنید
جهت بهرهمندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخشهای مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.
عضویت در دیجیاتو
تازههای تکنولوژی
- همکاری رسمی برند Creative با شاپ امآیتی آغاز شد ۱ ساعت قبل
- «فناپزیرساخت» ۱۵۰ میلیارد تومان اوراق مرابحه عرضه کرد ۱ ساعت قبل
- هوش مصنوعی مرموز «GPT2-Chatbot» ظاهراً حتی از GPT-4 هم عملکرد بهتری دارد ۲ ساعت قبل
- معاون وزیر ارتباطات: کیفیت سرویس اینترنت سال به سال بهتر شده؛ نارضایتی مردم از محدودیت دسترسی است ۳ ساعت قبل
- بازی فورتنایت تا اواخر سال ۲۰۲۴ در اتحادیه اروپا برای آیپد منتشر میشود ۵ ساعت قبل
متا به برخی سازندگان محتوا در صورت انتشار محتوا در تردز، هزاران دلار پاداش میدهد. این پرداختها درواقع بخشی از جایزه در نظر گرفته شده برای خالقان محتواهایی است که از Threads استفاده میکنند. بااینحال، دریافت این پاداشها شروط خاصی دارد.
صفحه پشتیبانی اینستاگرام جزئیاتی در مورد برنامه پاداش تردز بیان میکند. در این صفحه گفته شده است که خالقان محتوا میتوانند «براساس عملکرد پستهای منتشرشده در تردز» یا «تعداد پستهایی که ایجاد میکنند»، درآمد داشته باشند. بهنظر میرسد که شرایط خاص پاداشها برای هر سازنده فرق میکند. این شرکت خاطرنشان میکند: «جزئیات برنامه پاداش ممکن است بسته به هر شرکتکننده متفاوت باشد.»
بهنظر میرسد این استراتژی درحالحاضر بهصورت آزمایشی اجرا شده است. ظاهراً متا قصد دارد برای افزایش مخاطبین و افزایش محتواها، چنین برنامههایی را اجرا کند. متا قبلاً برای انتشار محتوای ویدیویی در فیسبوک و اینستاگرام جوایزی ارائه کرده بود، اما این اولینبار است که این شرکت برای انتشار پستها در تردز پول پرداخت میکند.
مبلغ پاداش تردز چقدر است؟
براساس یک اسکرینشات که در تردز منتشر شده، به یک تولیدکننده محتوا برای انتشار پستها یا ریپلایهایی با ۱۰,۰۰۰ بازدید یا بیشتر، حداکثر مبلغ ۵,۰۰۰ دلار جایزه تعلق میگیرد.
این مبلغ به اندازه پاداش ۱۰,۰۰۰ دلاری که برخی سازندگان محتوای ویدیویی در اینستاگرام کسب کردهاند، نیست؛ بااینحال، هنوز هم مبلغ بالایی محسوب میشود، زیرا انتشار محتوای متنی در تردز به تلاش کمتری نسبت به فیلمبرداری و ویرایش یک ویدیوی جذاب در اینستاگرام نیاز دارد.
متا تنها پلتفرمی نیست که سعی دارد خالقان محتوا را با وعده پرداختهای احتمالی جذب کند. شبکه اجتماعی X نیز به افراد مبالغی را بر اساس مشارکت در تولید محتوا پرداخت میکند. شبکه اجتماعی تردز نسبت به ایکس و فیسبوک، مخاطبان کمتری دارد؛ بنابراین باید منتظر ماند و دید که این اقدام متا برای جذب مخاطب در Threads موفقیتآمیز خواهد بود یا خیر.
اینستاگرام threads متا
مقالات و اخبار مرتبط
- شبکه اجتماعی تردز مانند اینستاگرام به ابزار فیلتر کردن عبارتهای توهینآمیز مجهز میشود
- مارک زاکربرگ میگوید متا سالها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد
- گزارش درآمد سه ماهه متا اعلام شد؛ سقوط ۱۶ درصدی سهام غول فناوری
- تردز حالا ۱۵۰ میلیون کاربر ماهانه دارد
- واتساپ به ارسال پیام به شمارههای ذخیره نشده و ورود با فیسآیدی مجهز میشود
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی
پیشنهادهای دیجیاتو
- انتشار آئیننامه دولت برای حمل و توزیع آنلاین دارو؛ فروش خط قرمز است
- رئیس هیئتمدیره «همکاران سیستم» در مصاحبه با دیجیاتو: تا دو سال دیگر سرویس ابری هوش مصنوعی عرضه میکنیم
- در گفتوگو با مدیرعامل «نشان» بررسی شد: چرا مسیریاب نشان تبلیغات مکان-مبنا را آغاز کرد
- «پالایششکن» بهجای «فیلترشکن»: نه! زشتیها در بازی با کلمات تغییر هویت نمیدهند
ورود به حساب کاربری
ساخت حساب کاربری
فراموشی رمز عبور