صرافی اریترون بیش از ۱۰۰۰ ارز دیجیتال را لیست کرد

ثبت بازخورد

  • دیجیاتو
  • فناوری ایران
  • تکنولوژی

فناوری ایران صرافی اریترون بیش از ۱۰۰۰ ارز دیجیتال را لیست کرد

این پلتفرم مزیت رقابتی خود را بر ارائه طیف گسترده‌ای از رمزارزها قرار داده است.

آرش پارساپور نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۴ تیر ۱۴۰۲ | ۱۶:۱۲

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تازه‌های تکنولوژی
  • تاریخ معرفی گوشی تاشوی شیائومی میکس فولد ۳ مشخص شد ۲۹ دقیقه قبل
  • اپل مک بوک ایر ۱۵ اینچی را به‌دلیل محدودیت پردازنده‌های اینتل، دیرتر ساخته است ۱ ساعت قبل
  • سری رد مجیک ۸S پرو معرفی شد؛ اولین با اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۲ و ۲۴ گیگابایت رم ۲ ساعت قبل
  • فایرفاکس ۱۱۵ منتشر شد؛ آخرین نسخه برای ویندوز ۷ و ۸ ۳ ساعت قبل
  • سازمان امور مالیاتی: احتمالاً مالیات تشخیصی ۱۲۳ اینفلوئنسر بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان خواهد بود ۳ ساعت قبل

صرافی اریترون امکان معامله بیش از ۱۰۰۰ ارز دیجیتال را برای کاربرانش فراهم کرده است. این پلتفرم مزیت رقابتی خود را بر ارائه طیف گسترده‌ای از رمزارزها قرار داده است. این صرافی مدعی است فاصله زمانی لیست شدن یک ارز دیجیتال جدید در صرافی‌های بین‌المللی تا امکان خرید و فروش در پلتفرم اریترون کمتر از ۲۴ ساعت است.

از یک سو با گسترش روزافزون بازار رمزارزها و استقبال از سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و از سوی دیگر، اعمال تحریم‌های خارجی و عدم دسترسی به صرافی‌های بین‌المللی موجب شده تا رقابت در حوزه صرافی‌های داخلی شدت بگیرد.

در همین راستا پلتفرم‌های تبادل رمزارز ایرانی سعی دارند با ارائه خدمات متنوع بتوانند مشتریان خود را راضی نگه دارند.

اریترون یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران است که امکان معامله طیف گسترده‌ای از رمزارزها را برای کاربران خود فراهم کرده است. این مجموعه علاوه بر خدمات معمول یک صرافی مانند امنیت، طراحی کاربرپسند، ارائه اپلیکیشن‌، بیش از ۱۰۰۰ ارز دیجیتال تأیید شده را نیز لیست کرده است.

از جمله این ارزهای دیجیتال می‌توان به PEPE اشاره کرد که در ماه‌های اخیر توانسته است رشد ۶۷۰۰ درصدی را تجربه کند.در کنار PEPE ارزهای دیگری همچون TENET و BOB نیز رشدهای ۲۵۰۰ درصدی و ۷۸۰۰ درصدیرا تجربه کردند. این بازدهی قابل توجه موجب شده تا محبوبیت ارزهای یادشده در ایران و دنیا افزایش یابد و افراد بسیاری خواهان معامله آنها باشند.

ذکر این نکته حائز اهمیت است که کاربران بایستی با دانش کافی به معامله ارزهای دیجیتال روی آورند و با دوری از هیجان در این بازار فعالیت کنند.

از دیگر ارزهای مهم صرافی اریترون همچنین می‌توان به ارزهای حوزه هوش مصنوعی، Web3 و متاورس اشاره کرد.

این صرافی همچنین فرصتی برای علاقمندان به آلت‌کوین‌ها، شت‌کوین‌ها و… ایجاد کرده تا بتوانند فارغ از محدودیت‌های جهانی مانند محدودیت بایننس برای ایرانی‌ها و… به راحتی در این پلتفرم اقدام به خرید ارزهای روز دنیا کنند.

یکی از اخبار مهم این‌روزهای بازار رمزارزها، اجباری شدن احراز هویت در KuCoin است که مشکلات زیادی را برای کاربران ایرانی ایجاد می‌کند. صرافی اریترون اعلام کرد امکانی را ایجاد کرده تا کاربران بتوانند بدون پرداخت کارمزد، دارایی‌های خود را از KuCoin به کیف پول خود در این صرافی منتقل کنند. هرچند که با توجه به محدودیت‌های فنی شبکه انتقال،امکان انتقال بر روی شبکه Trc20 بدون کارمزد میسر نیست، اما کاربران ایرانی می‌توانند بدون کارمزد سایر ارزهای خود را به کیف پول خود در اریترون منتقل کنند.

این پلتفرم مبادله رمزارزها در تلاش است تا با سرعت بالای در دسترس قرار گرفتن توکن‌های جدید، یک مزیت رقابتی برای خود ایجاد کند تا کاربرانش در سریع‌ترین زمان ممکن و به محض لیست شدن ارز، آن را خریداری کنند و آن بهره ببرند.
این صرافی مدعی است فاصله زمانی لیست شدن یک ارز دیجیتال جدید در صرافی‌های بین‌المللی تا امکان خرید و فروش در پلتفرم اریترون کمتر از ۲۴ ساعت است.

از دیگر امکانات این پلتفرم برای معامله‌گران می‌توان به توکن‌های ETF و معاملات دو طرفه اشاره کرد. به وسیله معاملات دوطرفه، کاربران می‌توانند در ریزش بازار رمزارز نیز سود کنند. همچنین با استفاده از توکن‌های ETF می‌توان معاملات فیوچرز و لوریج‌دار را به صورت قانونی و بدون ریسک لیکوئید شدن در یک پلتفرم ایرانی تجربه کرد.

«بهنام فروزنده»، مدیرعامل اریترون تأکید کرد این صرافی همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات و امکانات مشابه و حتی بهتر از صرافی‌های رمز ارز خارجی، معامله گران ایرانی را بی‌نیاز از هر صرافی خارجی کرده و بستری مناسب برای فعالیت آنان فراهم کند.

وی با اشاره به اهمیت به روز بودن و توسعه پلتفرم‌ها گفت: «از برنامه‌های آتی این صرافی می‌توان به ارائه API جهت ترید و راه اندازی استیکینگ تعداد زیادی از ارزهای محبوب که فرصت فوق العاده‌ای برای سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت است اشاره کرد.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی

پیشنهادهای دیجیاتو

  • اینترنت ایران از نقطه بدون بازگشت «V1» عبور کرده است
  • مدیرعامل شاتل: مردم‌ بیش‌تر از محدودیت‌ها تحت فشار هستند تا قیمت اینترنت
  • شرایط فروش مدیران خودرو؛ قیمت جدید محصولات مدیران خودرو برای سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • بررسی گلکسی اس ۲۳ و گلکسی اس ۲۳ پلاس؛ بهتر از اولترا؟
ورود به حساب کاربری

فرم ورود به حساب کاربری دیجیاتو

ساخت حساب کاربری

فرم ثبت نام در دیجیاتو

فراموشی رمز عبور

صفحه فراموشی کلمه عبور در دیجیاتو

مطلب پیشنهادی

«اسنپ‌کلینیک»؛ نسخه اسنپ‌دکتر برای ایرانیان خارج از کشور معرفی می‌شود

ثبت بازخورد دیجیاتو تکنولوژی فناوری ایران تکنولوژی «اسنپ‌کلینیک»؛ نسخه اسنپ‌دکتر برای ایرانیان خارج از کشور معرفی می‌شود اسنپ‌کلینیک محصولی از اسنپ‌دکتر است که به ایرانیان خارج از کشور و دیگر فارسی‌زبانان خدمات مشاوره پزشکی و روان‌شناسی ارائه می‌دهد. نوشته شده توسط الیاس براهویی نژاد | ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷:۲۵ در دیجیاتو ثبت‌نام کنید جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید. عضویت در دیجیاتو تازه‌های تکنولوژی انتشار آمار فروردین ۱۴۰۳ شاپرک: «سپ» از «به‌پرداخت ملت» جلو زد 39 دقیقه قبل ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.