چگونه راحت به اروپا سفر کنیم؟

ثبت بازخورد

  • دیجیاتو
  • رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی چگونه راحت به اروپا سفر کنیم؟

چه برای اولین بار است که قصد سفر به اروپا را دارید و چه برای چندمین‌بار، نکات مهمی در سفر به اروپا وجود دارد که می‌تواند در برنامه‌ریزی سفری لذت‌بخش‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر کمک کند. سفر به …

واحد تبلیغات نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تازه‌های تکنولوژی
  • راهکار تردز برای جذب مخاطب: پرداخت پاداش مالی به برخی تولیدکنندگان محتوا ۲۰ دقیقه قبل
  • همکاری رسمی برند Creative با شاپ ام‌آی‌تی آغاز شد ۱ ساعت قبل
  • «فناپ‌زیرساخت» ۱۵۰ میلیارد تومان اوراق مرابحه عرضه کرد ۱ ساعت قبل
  • هوش مصنوعی مرموز «GPT2-Chatbot» ظاهراً حتی از GPT-4 هم عملکرد بهتری دارد ۲ ساعت قبل
  • معاون وزیر ارتباطات: کیفیت سرویس اینترنت سال‌ به سال بهتر شده؛ نارضایتی مردم از محدودیت دسترسی است ۳ ساعت قبل

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

چه برای اولین بار است که قصد سفر به اروپا را دارید و چه برای چندمین‌بار، نکات مهمی در سفر به اروپا وجود دارد که می‌تواند در برنامه‌ریزی سفری لذت‌بخش‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر کمک کند. سفر به اروپا برای ایرانی‌ها آنقدرها هم آسان نیست و باید از سد موانع محکمی مثل گرفتن ویزای شنگن بگذرید. از سوی دیگر، اروپا دیدنی‌های جذاب زیادی دارد و می‌تواند بارها شما را به این قاره کوچک و قدیمی بکشاند اما به‌خاطر همین تنوع بی‌نظیر، اگر سفرتان به اروپا بادقت برنامه‌ریزی نشود، تبدیل به یک فرصت ازدست‌رفته خواهد شد که همیشه حسرتش را می‌خورید. حالا یک چک‌لیست آماده کنید تا به شما بگوییم چگونه راحت به اروپا سفر کنیم.

برای دریافت ویزای شنگن اقدام کنید

اولین شرط سفر ایرانی‌ها به همه کشورهای اروپایی دریافت ویزا است. دریافت ویزای شنگن برای ایرانی‌ها کار آسانی نیست و افسر صدور ویزا می‌تواند به دلایل مختلف درخواست ویزای شما را رد کند اما برخی از کشورهای اروپایی راحت‌تر از دیگر کشورها برای مسافران ایرانی ویزای شنگن صادر می‌کنند؛ به‌طور مثال پیشنهاد آژانس مسافرتی ایوار، برای اولین سفر اروپایی شرکت در تور فرانسه است تا بتوانید راحت‌تر ویزا بگیرید. این نکته را هرگز فراموش نکنید که اعتبار آژانس مسافرتی در نزد سفارتخانه، تاثیر زیادی در صدور ویزای شنگن یا ردشدن آن دارد؛ بنابراین هنگام خرید تور اروپا از آژانس‌های مسافرتی، حتما به سابقه آن آژانس و تورهایی که برگزار کرده است، توجه کنید.

هرچه زودتر بلیط هواپیما را رزرو کنید

حالا که ویزا را دریافت کردید، باید خودتان را برای رفتن آماده کنید؛ سفر هوایی راحت‌ترین راه برای سفر به اروپا است اما اگر به‌دنبال بلیط لحظه آخری اروپا هستید، دست نگه‌دارید! سفر به اروپا نیاز به دریافت ویزا دارد که ممکن است گاه تا ۶۰ روز طول بکشد؛ همچنین اغلب پروازهای اروپا بسیار زودتر از موعد سفر رزرو می‌شود و ممکن است در لحظات آخر نتوانید پرواز موردنظرتان را رزرو کنید. توصیه می‌کنیم برای داشتن یک سفر راحت به اروپا، هرچه‌زودتر اقدام به رزرو بلیط هواپیما کنید.

هتل خود را قبل از سفر رزرو کنید

حالا که آماده رفتن هستید، فکری برای محل اقامت‌تان کرده‌اید؟ اروپا یکی از محبوب‌ترین مقاصد جهان است و تقریبا در همه فصول سال پر از مسافر است؛ در چنین شرایطی پیداکردن یک هتل یا اقامتگاه مناسب می‌تواند به یک چالش جدی تبدیل شود؛ بنابراین حتما قبل از سفر اقدام به رزرو محل اقامت کنید. در سراسر اروپا اقامتگاه‌های متنوعی مثل هتل، هاستل، مهمان‌خانه، بوتیک‌هتل، خانه‌های تعطیلات و غیره وجود دارد که می‌توانید بسته به تعداد همسفران، یکی از این گزینه‌ها را رزرو کنید. رزرو آنلاین هتل پیش از سفر همچنین این امکان را به شما می‌دهد که گزینه‌های ارزان‌تر و باکیفیت‌تر را رزرو کنید و حتی نظرات مهمانان قبلی آن اقامتگاه را نیز بخوانید.

سفرتان را برنامه‌ریزی کنید

از انتخاب بهترین فصل سفر به اروپا گرفته تا دریافت ویزا، انتخاب ایرلاین، خرید بیمه مسافرتی، رزرو هتل، انتخاب جاهای دیدنی، رزرو بلیط جاذبه‌های گردشگری و غیره، جزئیات زیادی وجود دارد که هنگام سفر به اروپا باید برای آن‌ها برنامه‌ریزی کنید و به‌موقع دست‌به‌کار شوید. حالا نوبت برنامه‌ریزی روزهای حضورتان در اروپا است. اگر برای اولین‌بار است که به قاره سبز سفر می‌کنید، برنامه‌ریزی سفر به اروپا اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. اروپا جاهای دیدنی زیادی دارد و تقریبا غیرممکن است که همه پیشنهادات و دیدنی‌های هر یک از شهرهای اروپایی را در یک سفر تجربه کنید.

بلیط‌ جاذبه‌ های دیدنی را رزرو کنید!

اروپا یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری جهان است. سری به هر یک از جاذبه‌های گردشگری شناخته‌شده این قاره که بزنید، صفی طولانی از گردشگران را خواهید دید که در انتظار خرید بلیط و بازدید از آن جاذبه هستند. بلیط بسیاری از جاذبه‌های گردشگری نیز به‌صورت آنلاین فروخته می‌شود و اغلب از روزها قبل ظرفیت بازدید تکمیل می‌شود و دیگر نمی‌توانید همان‌روز بلیط بازدید از آن جاذبه را پیدا کنید. اگر دلتان می‌خواهد شانس دیدن جاذبه‌های گردشگری مهم اروپا را از دست ندهید، حتما قبل از سفر بلیط این جاذبه‌های گردشگری را رزرو کنید.

به دنبال ترانسفرهای بین شهری باشید

اگر قرار است از چند کشور اروپایی بازدید کنید، قبل از آغاز سفر برای نحوه جابه‌جایی بین این شهرها و کشورها تصمیم بگیرید. یکی از بهترین گزینه‌های برای سفر در داخل اروپا، انتخاب قطار و اتوبوس است. سفر با قطار و اتوبوس اگرچه در مقایسه با هواپیما طولانی‌تر و کندتر است اما این فرصت را به شما می‌دهد که از تماشای مناظر زیبای قاره سبز لذت ببرید. حذف مراحل چک‌کردن پاسپورت، پذیرش و تحویل بار از دیگر مزایای سفر با قطار یا اتوبوس در اروپا است. اگر نگران نحوه خرید بلیط قطار یا اتوبوس در اروپا یا پرداخت هزینه آن هستید، می‌توانید قبل از سفر و از طریق آژانس‌های مسافرتی داخلی اقدام به رزرو بلیط قطار یا اتوبوس در اروپا کنید حتی هزینه بلیط را به‌‌صورت ریالی پرداخت کنید.

هیچ کدام از کارهای بالا را انجام ندهید

خرید تور اروپا خیال شما را از بابت تمامی دشواری‌های بالا راحت می‌کند. تورهای گروهی همه برنامه‌ریزی سفر را انجام می‌دهند و با حضور لیدرهای باتجربه کمک می‌کنند تا از لحظه‌به‌لحظه سفر خود لذت ببرید. آژانس مسافرتی ایوار مجری مستقیم تور اروپا است و با تجربه ۲۰ ساله خود در برنامه‌ریزی سفر؛ در پکیج‌های بهار و تابستان ۱۴۰۳ ایوار، پاسخگوی تمام نیازهای سفر شما به هرکدام از کشور‌های اروپایی است. همچنین با توجه به حسن شهرت ایوار نزد سفارتخانه‌ها، برای سفر خود دغدغه‌ای بابت دریافت ویزای توریستی شنگن نخواهید داشت. پرواز رفت و برگشت، ترانسفر‌های فرودگاهی و بین شهری، بیمه مسافرتی، راهنمای فارسی زبان از تهران، تشریفات فرودگاهی، گشت شهری، اقامت در هتل‌های ۴ یا ۵ ستاره و ویزای شنگن، تنها بخشی از خدمات تورهای اروپایی ایوار است. اگر درباره تورهای اروپا ایوار کنجکاوید، با کارشناسان این مجموعه به شماره ۰۲۱۹۱۰۰۹۱۰۰ تماس گرفته و یا به وبسایت ایوار به آدرس www.eavar.com مراجعه کرده و علاوه بر قیمت و مدارک مورد نیاز، نظر همسفران قبلی ایوار درباره سفر‌هایشان را نیز بخوانید.

تبلیغات

مقالات و اخبار مرتبط
  • آیا سنگ آهن نوعی سنگ دگرگونی است ؟
  • جارو رباتیک شیائومی برای زندگی مدرن و هوشمند
  • بهترین گوشی شیائومی از جنبه باتری؛ ۵ محصول جذاب و پرفروش
  • رمزارزهای اتنا، ورم هول، کت این ا داگز ورلد و ایوو به بیت پین اضافه شدند
  • ولوسیا-اوزانیمود؛ داروی تعدیل کننده ام اس برای اولین بار در ایران تولید شد
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی

پیشنهادهای دیجیاتو

  • انتشار آئین‌نامه دولت برای حمل و توزیع آنلاین دارو؛ فروش خط قرمز است
  • رئیس هیئت‌مدیره «همکاران سیستم» در مصاحبه با دیجیاتو: تا دو سال دیگر سرویس ابری هوش مصنوعی عرضه می‌کنیم
  • در گفت‌وگو با مدیرعامل «نشان» بررسی شد: چرا مسیریاب نشان تبلیغات مکان-مبنا را آغاز کرد
  • «پالایش‌شکن» به‌جای «فیلترشکن»: نه! زشتی‌ها در بازی با کلمات تغییر هویت نمی‌دهند
ورود به حساب کاربری

فرم ورود به حساب کاربری دیجیاتو

ساخت حساب کاربری

فرم ثبت نام در دیجیاتو

فراموشی رمز عبور

صفحه فراموشی کلمه عبور در دیجیاتو

مطلب پیشنهادی

جاده ۲۴۰ کیلومتری عربستان سعودی؛ رکورددار طولانی‌ترین مسیر بدون پیچ جهان [تماشا کنید]

ثبت بازخورد دیجیاتو میان رشته ای علمی میان رشته ای جاده 240 کیلومتری عربستان سعودی؛ رکورددار طولانی‌ترین مسیر بدون پیچ جهان [تماشا کنید] این بزرگراه به‌دلیل عدم وجود پیچ، «خسته‌کننده‌ترین جاده جهان» نامیده می‌شود و از میان صحرای وسیع ربع الخالی (بزرگ‌ترین بیابان شنی در جهان) عبور می‌کند. نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸:۰۰ در دیجیاتو ثبت‌نام کنید جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید. عضویت در دیجیاتو تازه‌های تکنولوژی والپیپر پیش‌فرض جدید ویندوز 11 افشا شد؛ همین حالا آن را دانلود کنید 51 دقیق..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.