اوپو A3 پرو با گواهی IP69 و قیمت کمتر از ۳۰۰ دلار از راه رسید

ثبت بازخورد

  • دیجیاتو
  • موبایل
  • تکنولوژی

اوپو A3 پرو موبایل اوپو A3 پرو با گواهی IP69 و قیمت کمتر از ۳۰۰ دلار از راه رسید

قیمت رقابتی اوپو A3 پرو می‌تواند این محصول را گزینه مناسبی برای بازار کشورهای درحال توسعه مانند ایران تبدیل کند.

امیر امام جمعه نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۵:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تازه‌های تکنولوژی
  • متا برای محافظت از نوجوانان در اینستاگرام، تصاویر دارای برهنگی در پیام‌های خصوصی را به‌طور خودکار تار می‌کند ۵۷ دقیقه قبل
  • رندرهای جدیدی از سونی اکسپریا ۱ مارک ۶ با نسبت تصویر متفاوت فاش شد ۲ ساعت قبل
  • اپل بالاخره تعمیر آیفون با قطعات دست دوم را ممکن می‌کند ۳ ساعت قبل
  • بلومبرگ: اولین مک‌های مجهز به تراشه M4 با تمرکز روی هوش مصنوعی امسال از راه می‌رسند ۴ ساعت قبل
  • هکرهای روسیه در جریان حمله سایبری به مایکروسافت، ایمیل‌های دولتی ایالات‌متحده را سرقت کردند ۵ ساعت قبل
ویدئوی مرتبط

اوپو A3 پرو گوشی میان‌رده‌ای است که چندی قبل جزئیاتی پیرامون مشخصات سخت‌افزاری آن به بیرون درز کرد. اکنون این محصول به‌صورت رسمی از سوی سازنده برای بازار چین معرفی شده‌است و امکانات قابل قبول در کنار قیمت مناسب را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. مقاومت بالا در مقابل آب و گردوغبار هم یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد گوشی جدید اوپو محسوب‌می‌شود.

مشخصات و امکانات اوپو A3 پرو

محصول جدید اوپو، یکی از معدود گوشی‌های هوشمند معمولی است که در سال‌های اخیر موفق به اخذ گواهی‌های IP66 و IP68 همراه با IP69 شده‌است. مورد آخر در اغلب مواقع به گوشی‌های مقاوم که برای شرایط سخت طراحی‌شده‌اند، تعلق می‌گیرد و کمتر در میان‌رده‌های رایج دیده‌می‌شود. اوپو ادعا دارد که گوشی جدیدش نه‌تنها در مقابل پاشش و غوطه‌وری به‌مدت ۳۰ دقیقه در آب مقاوم است؛ بلکه آب داغ و بخار آن در کنار جریان شدید تا فشار ۱۰۰ بار هم تاثیری روی مقاومت آن ندارد.

ناگفته نماند که اوپو A3 پرو اولین گوشی هوشمندی است که توانسته گواهی ۵ ستاره طلایی SGS سوئیس که به‌منظور سقوط از ارتفاع درنظر گرفته شده را دریافت کند. این محصول همچنین تست‌های استاندارد نظامی چین را هم با موفقیت پشت‌سر گذاشته‌است. در جلو و پشت بدنه پوشش گوریلا گلس ویکتوس ۲ و محافظ کریستالی تعبیه شده‌است که بدنه و صفحه‌نمایش را با پوشش بهتر همراه می‌کند. اوپو ادعا دارد که پوشش خاص بدنه باعث شده تا گوشی مورد بحث در مقابل خط‌وخش مقاوم باشد.

اوپو A3 پرو به صفحه نمایش خمیده ۶.۷ اینچی با پنل AMOLED مجهز شده‌است که از رزولوشن فول‌اچ‌دی پلاس بهره می‌برد و نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتز را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. حداکثر میزان روشنایی نمایشگر نیز ۹۵۰ نیت اعلام شده‌است؛ مقداری که اگرچه از پرچمداران سایر رقبا کمتر است، اما همچنان برای استفاده در محیط‌های خارج از خانه و پرنور، کافی به نظر می‌رسد. حسگر نوری اثر انگشت هم در زیر صفحه‌نمایش قرار دارد. دستگاه به‌صورت پیش‌فرض از اندروید ۱۴ و رابط کاربری ColorOS بهره خواهد برد؛ ولی برنامه آپدیت آن به نسخه‌های بعدی هنوز اعلام نشده است.

تراشه دیمنستی ۷۰۵۰ مدیاتک وظیفه انجام پردازش‌ها را در اوپو A3 پرو برعهده دارد و ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X آن را همراهی می‌کند. مانند اغلب گوشی‌های اندرویدی جدید، کاربران می‌توانند تا حداکثر ۱۲ گیگابایت از حافظه داخلی را هم به اجرا و نگهداری از داده‌های اپلیکیشن‌ها در قالب حافظه رم مجازی، اختصاصی دهند. این محصول در چند پیکربندی متفاوت با ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 به بازار عرضه خواهد شد. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت هم تأمین انرژی را انجام می‌دهد که از شارژ سریع ۶۷ وات پشتیبانی می‌کند.

آرایه دوربین سه‌گانه برای A3 Pro درنظر گرفته شده که لنز اصلی آن با گشودگی f/1.7 به حسگر ۶۴ مگاپیکسلی مجهز است. حسگر تشخیص عمق با رزولوشن ۲ مگاپیکسل و دوربین سلفی با حسگر ۸ مگاپیکسلی از دیگر ویژگی‌های مهم این دستگاه است. دوربین اصلی قادر به فیلمبرداری ۴K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه است و از لرزشگیر الکترونیک بهره می‌برد. پشتیبانی از دو سیم‌کارت، اتصال ۵G و بلوتوث نسخه ۵.۳ از دیگر ویژگی‌های شایان‌ذکر است.

قیمت و تاریخ عرضه گوشی جدید اوپو

اوپو A3 پرو فعلاً تنها در بازار چین قابل‌خرید خواهد بود و از یک هفته دیگر در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. نسخه پایه این دستگاه با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۲۷۵ دلار قیمت دارد. رقم گفته شده برای نسخه مجهز به ۱۲ گیگابایت حافظه رم به حدود ۳۰۰ دلار می‌رسد. در نهایت گران‌ترین پیکربندی با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۳۴۵ دلار قابل‌خرید خواهد بود. رنگ آبی آسمانی با بدنه شیشه‌ای در کنار رنگ‌های مشکی و صورتی با بدنه چرم گیاهی از گزینه‌های قابل انتخاب هستند.

اوپو

مقالات و اخبار مرتبط
  • اوپو A3 پرو با این ویژگی متفاوت، از گلکسی S24 اولترا و آیفون ۱۵ پیشی می‌گیرد
  • آنتوتو فهرست برترین‌های گوشی‌های فوریه ۲۰۲۴ را منتشر کرد: اوپو فایند X7 در صدر
  • اوپو عینک Air Glass 3 XR با قابلیت‌های هوش مصنوعی را معرفی کرد [تماشا کنید]
  • اوپو فایند X7 با دایمنسیتی ۹۳۰۰ و زوم دیجیتال ۱۲۰ برابری معرفی شد
  • اوپو فایند X7 اولترا معرفی شد؛ اولین گوشی جهان با دو دوربین پریسکوپی
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی

پیشنهادهای دیجیاتو

  • رئیس هیئت‌مدیره «همکاران سیستم» در مصاحبه با دیجیاتو: تا دو سال دیگر سرویس ابری هوش مصنوعی عرضه می‌کنیم
  • در گفت‌وگو با مدیرعامل «نشان» بررسی شد: چرا مسیریاب نشان تبلیغات مکان-مبنا را آغاز کرد
  • «پالایش‌شکن» به‌جای «فیلترشکن»: نه! زشتی‌ها در بازی با کلمات تغییر هویت نمی‌دهند
  • هک قوه قضاییه؛ نفوذ به سامانه مدیریت پرونده‌های قضایی؟
ورود به حساب کاربری

فرم ورود به حساب کاربری دیجیاتو

ساخت حساب کاربری

فرم ثبت نام در دیجیاتو

فراموشی رمز عبور

صفحه فراموشی کلمه عبور در دیجیاتو

مطلب پیشنهادی

آمازون ظاهراً در توسعه هوش مصنوعی، آگاهانه قانون کپی‌رایت را نادیده گرفته است

ثبت بازخورد دیجیاتو هوش مصنوعی تکنولوژی هوش مصنوعی آمازون ظاهراً در توسعه هوش مصنوعی، آگاهانه قانون کپی‌رایت را نادیده گرفته است به‌نظر می‌رسد آمازون به‌قدری در زمینه رقابت در بازار هوش مصنوعی مولد ناامید بوده که قوانین کپی‌رایت را نقض کرده است. نوشته شده توسط آزاد کبیری | ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷:۰۰ در دیجیاتو ثبت‌نام کنید جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید. عضویت در دیجیاتو تازه‌های تکنولوژی نسل سوم شبکه تلفن همراه به‌سمت خاموشی می‌رود 1 ساعت قبل ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.