جی‌جی‌مو: دیگه با بودجه پایین هم میشه بهترین گوشی میان رده خرید

ثبت بازخورد

  • دیجیاتو
  • رپورتاژ آگهی

بهترین گوشی میان رده سامسونگ رپورتاژ آگهی جی‌جی‌مو: دیگه با بودجه پایین هم میشه بهترین گوشی میان رده خرید

اگر تو هم خیلی وقته دنبال یک گوشی قیمت مناسب برای انجام کارهای روزمره، بازی یا عکاسی هستی ولی هر روز با سر زدن به قیمت روز گوشی‌ها ناامید می‌شی، بهت قول می‌دم بین موبایل‌هایی …

واحد تبلیغات نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۵:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تازه‌های تکنولوژی
  • هواوی ظاهراً یک کارخانه ۱.۶ میلیارد دلاری تولید تراشه می‌سازد ۴۵ دقیقه قبل
  • ریلمی P1 و P1 پرو معرفی شدند؛ ارزان‌قیمت با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی ۲ ساعت قبل
  • ساخت استیکر در تلگرام با یک ابزار پیشرفته آسان‌تر شد ۴ ساعت قبل
  • تبلیغات روی نام برند «جاجیگا» با کمک «وینداد» مسدود شد؛ پایانی بر چالش گوگل ادز روی اسم رقیب؟ ۴ ساعت قبل
  • خداحافظی با سری هواوی P؛ غول چینی برند جدید Pura را معرفی کرد ۵ ساعت قبل

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر تو هم خیلی وقته دنبال یک گوشی قیمت مناسب برای انجام کارهای روزمره، بازی یا عکاسی هستی ولی هر روز با سر زدن به قیمت روز گوشی‌ها ناامید می‌شی، بهت قول می‌دم بین موبایل‌هایی که به بهترین گوشی های میان رده معروف هستند می‌تونی جوابت پیدا کنی. چون این گوشی‌ها به دلیل قیمت‌های بسیار مقرون به صرفه و قابلیت‌های باور نکردنی‌شون همیشه جز پرفروش‌ترین محصولات شرکت‌های بزرگی مثل سامسونگ و شیائومی بودن و به قول معروف " امتحان خودشونو پس دادن".

در ادامه بهترین گوشی میان رده در هر بازه قیمتی برای انجام کارهای مختلف مثل عکاسی و گیمینگ معرفی کردیم که با توجه به بودجه مورد نظرتون و قابلیت‌هایی که از یک موبایل انتظار دارید می‌توانید شایسته‌‎ترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین گوشی میان رده تا ۶ میلیون

سال‌هاست سوال "سامسونگ بهتر است یا شیائومی؟" در ذهن مخاطبان وجود داره، اما واقعاً بهترین گوشی میان رده کدام است؟ اگر بخواهیم واقع‌بین باشیم و بدون تعصب صحبت کنیم، باید اعتراف کرد هر کدام از انواع گوشی شیائومی و سامسونگ در زمینه خاصی می‌درخشند و هر مخاطب باید برای انتخاب بهترین گوشی میان رده باتوجه به نیازهای خودش گزینه‌های زیادی را بررسی کند. اما از بهترین گوشی های میان رده‌ای که در بازه قیمت ۶ میلیون وجود داره می‌توان به سامسونگ A15 و ردمی ۱۳C اشاره کرد.

در میان لیست بهترین گوشی های میان رده تا ۶ میلیون، کهکشانی سامسونگ با کسب امتیاز ۳۹۳۱۰۳ در تست بنچمارک توانسته از نظر سخت افزاری از رقیب چینی خود پیشی بگیرد و به عنوان یک گوشی میان رده برای بازی در میان کارشناسان شناخته شود. همچنین، صفحه‌نمایش گلکسی A15 به واسطه کیفیت بالاتر تکنولوژی ساخت، نمایش دقیق‌تر جزئیات و رنگ‌ها از نظر مخاطبان امتیاز بیشتری گرفته و برای گیمیگ مناسب‌تر است.

اما اگر به دنبال گوشی میان رده با دوربین خوب در بازه ۶ میلیون هستید، هرگز بررسی ردمی ۱۳C از دست ندهید. چراکه این موبایل به یک دوربین اصلی با کیفیت ۵۰ مگاپیکسل مجهز شده و می‌تواند تصاویری با رزولوشن ۸۱۶۰ x 6144 بگیرد که با توجه به مشخصات و قیمت انواع گوشی شیائومی قابل قبول محسوب می‌شود. البته شما می‌توانید مشخصات دقیق‌تر این گوشی و میان رده جدید سامسونگ را به همراه قیمت به‌روز آن‌ها در فروشگاه آنلاین موبایل جی‌جی‌مو مشاهده کنید.

بهترین گوشی میان رده تا ۸ میلیون

با افزایش بودجه در نظر گرفته شده برای خرید بهترین گوشی میان رده قطعاً گزینه‌هایی با قدرت عکاسی و پردازشی بالاتر در اختیار شما قرار می‌گیرد. اما دوتا از بهترین گوشی های میان رده در این رنج قیمتی سامسونگ A25 و شیائومی نوت ۱۳ است که هر دو از جدیدترین محصولات این شرکت‌ها هستند و از آخرین دستاوردهای آنان در زمینه رابط کاربری بهره می‌برند. در قدم اول اگر بخواهیم برجسته‌ترین ویژگی‌های بهترین گوشی میان رده شیائومی تا ۸ میلیون را نام ببریم باید به باتری قدرتمند آن و کیفیت دوربینش اشاره کنیم. چراکه، در مقایسه با همرده خود باتری‌ای با طول عمر بالاتر داشته و شما را برای تماشای فیلم مورد علاقه خود برای ۱۴ ساعت بدون شارژر همراهی می‌کند. همچنین، در جعبه این گوشی میان رده یک شارژ ۳۳ واتی ارائه شده که قادر است تنها در عرض نیم ساعت موبایلتان را تا ۵۰ درصد شارژ کند.

بهترین گوشی میان رده شیائومی

از سوی دیگر در قسمت دوربین ردمی نوت ۱۳ یک لنز واید با کیفیت ۱۰۸ مگاپیکسل ارائه شده که به واسطه سنسوری به ابعاد ۱/۱.۶۷ اینچ می‌تواند تصاویری با وضوح بالا و جزئیاتی قابل توجه ثبت کرده و هر چشمی را به خود خیره نگه‌دارد. در زمینه دوربین سلفی نیز این موبایل شیائومی با لنزی ۱۶ مگاپیکسلی و قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت ۱۰۸۰p از رقیب کره‌ای خود جلو می‌افتد. به طور کلی می‌توان ردمی نوت ۱۳ را به عنوان یک گوشی شیائومی میان رده خوب به تمام افرادی که به دنبال موبایل با دوربین عالی در بازه ۸ میلیون هستند معرفی کرد.

اما همانطور که اشاره شد گوشی میان رده سامسونگ که در این رنج قیمتی قرار می‌گیرد سامسونگ A25 است و یک سر و گردن از نظر پردازنده و قدرت اجرای انواع برنامه‌ها از حریف خود بالاتر است. به طوری که توانسته در تست عملکردهای تک هسته و چند هسته برتری خود را ثابت و در نهایت در بنچمارک امتیاز ۴۷۷۳۱۶ را کسب کند. از طرفی این گوشی میان رده سامسونگ می‌تواند از فناوری ۵G برای برقراری ارتباطاتی سریع‌تر پشتیبانی کند که در گوشی شیائومی در رنج قیمت ۸ میلیون این امکان وجود ندارد.

بهترین گوشی میان رده تا ۱۱ میلیون

ممکن است تا اینجا مقاله متوجه شده باشید که تمام گوشی های میان رده سامسونگ که معرفی شد از سری A این شرکت هستند و شاید این حقیقت برایتان جالب باشد بدانید، طرفداران گوشی های سامسونگ سری A از افرادی که به دنبال بهترین موبایل‌های سامسونگ یعنی سری S آن هستند، بسیار بیشتر است و هر سال نیز فروش بیشتری را برای این شرکت رقم می‌زنند. اما بهترین گوشی میان رده سامسونگ که در بازه قیمتی ۱۱ میلیون می‌توانید تهیه کنید مربوط به محصولات سال گذشته این ابر کمپانی است که هنوز به واسطه کیفیت فوق‌العاده و قیمت عالی طرفداران خود را از دست نداده.

بهترین گوشی میان رده

این بهترین گوشی میان رده سامسونگ، چیزی جز گلکسی A34 نیست. چراکه، در بازه ۱۱ میلیون تومان یک پردازنده قوی برای اجرای انواع برنامه‌ها و بازی‌های گرافیکی در اختیارتان می‌گذارد و به واسطه عملکرد بهینه‌ مصرف انرژی قابل قبولی داشته و در هنگام انجام کارهای روزمره و معمول می‌تواند تا ۱۰ ساعت شما را از شارژ گوشی خود بی‌نیاز کند. اما با تمام اوصافی که گفته شد، اگر بخواهیم صادق باشیم باید بگویم شیائومی امسال توانسته با ارائه گوشی میان رده نوت ۱۳ پرو رقیب خود را شکست دهد و در جایگاه باللاتری قرار بگیرد.

چون این بهترین گوشی میان رده شیائومی در بازه ۱۱ میلیون، نه تنها تواسته از نظر نمایشگر و دوربین برتری خود را اثبات کند، بلکه محصول ۲۰۲۴ نیز بوده و از گلکسی A34 جدیدتر است. بنابراین، شما با خرید نوت ۱۳ پرو از آخرین اندروید ارائه شده بهره خواهید برد و برای مدت طولانی‌تری از پشتیبانی نرم‌افزاری شیائومی استفاده خواهید کرد. همانطور که اشاره شد از ویژگی‌های بسیار برجسته این گوشی میان رده عالی صفحه‌نمایش آن است که با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ روشنایی ۱۳۰۰ نیت هرگونه برنامه و اطلاعاتی را در هر شرایطی می‌تواند به بهترین صورت نمایش دهد. البته مشخصات کامل‌تر و قیمت روز گوشی نوت ۱۳ پرو را می‌توانید از سایت جی‌جی‌مو بخواهید.

حرف آخر

به طور خلاصه اگر بخواهیم در مقایسه گوشی های میان رده سامسونگ و شیائومی محصولی را مناسب اعلام کنیم باید گفت، اگر به دنبال بهترین گوشی میان رده از نظر سخت افزار هستید، غالباً موبایل‌های سامسونگ برای شما مناسب‌تر هستند؛ اما اگر به دنبال بهترین گوشی میان رده از لحاظ دوربین و سرعت شارژ شدن هستید گزینه‌ای بهتر از گوشی های میان رده شیائومی برای شما وجود ندارد.

تبلیغات

مقالات و اخبار مرتبط
  • تعمیرات آیفون در تهران کجا برم
  • آموزش کامل شارژ اپل ایدی و خرید برنامه‌های‌ آیفون‌ با پرداخت ریالی
  • راهنمای انتخاب بهترین هتل در کیش
  • راهنمای خرید مانیتور ماشین خارجی و ایرانی
  • راهنمای کامل ارسال اس ام اس انبوه از طریق پنل پیامکی
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی

پیشنهادهای دیجیاتو

  • رئیس هیئت‌مدیره «همکاران سیستم» در مصاحبه با دیجیاتو: تا دو سال دیگر سرویس ابری هوش مصنوعی عرضه می‌کنیم
  • در گفت‌وگو با مدیرعامل «نشان» بررسی شد: چرا مسیریاب نشان تبلیغات مکان-مبنا را آغاز کرد
  • «پالایش‌شکن» به‌جای «فیلترشکن»: نه! زشتی‌ها در بازی با کلمات تغییر هویت نمی‌دهند
  • هک قوه قضاییه؛ نفوذ به سامانه مدیریت پرونده‌های قضایی؟
ورود به حساب کاربری

فرم ورود به حساب کاربری دیجیاتو

ساخت حساب کاربری

فرم ثبت نام در دیجیاتو

فراموشی رمز عبور

صفحه فراموشی کلمه عبور در دیجیاتو

مطلب پیشنهادی

آمازون ظاهراً در توسعه هوش مصنوعی، آگاهانه قانون کپی‌رایت را نادیده گرفته است

ثبت بازخورد دیجیاتو هوش مصنوعی تکنولوژی هوش مصنوعی آمازون ظاهراً در توسعه هوش مصنوعی، آگاهانه قانون کپی‌رایت را نادیده گرفته است به‌نظر می‌رسد آمازون به‌قدری در زمینه رقابت در بازار هوش مصنوعی مولد ناامید بوده که قوانین کپی‌رایت را نقض کرده است. نوشته شده توسط آزاد کبیری | ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷:۰۰ در دیجیاتو ثبت‌نام کنید جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید. عضویت در دیجیاتو تازه‌های تکنولوژی نسل سوم شبکه تلفن همراه به‌سمت خاموشی می‌رود 1 ساعت قبل ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.