نرم افزار ساخت و تبدیل خطوط تلگرام (استت-stat)

با سلام خدمت شما همراهان همیشگی سایت appworking, در این پست قصد معرفی نرم افزار مبدل خطوط تی دیتا به استت را داریم که توسط آن قادر خواهید بود علاوه بر ساخت خطوط تلگرامی با فرمت استت ( state ) , سایر خطوط خود در تلگرام را نیر به این فرمت تبدیل نمایید.

اما چرا خطوط استت ( stat ) ؟

نرم افزار ها و اپ های بسیاری بر پایه تلگرام ساخته شده اند که فقط با خطوط استت کار میکنند و شما برای کار کردن با آنها ناگزیر هستید که از این خط ها استفاده کنید .حال آنکه بیشتر خطوط موجود در بازار که توسط سازنده ها و یا پنل های شماره مجازی ارایه میشوند با فرمت تی دیتا (tdata) در دسترس هستند.مثلا شما براحتی میتوانید هزار عدد خط تلگرامی ( تی دیتا ) تهیه کنید اما برای تهیه همین تعداد خط استت با مشکلات بسیار مواجه خواهید شد و در نهایت علیرغم اینکه مراحل ساخت استت با تی دیتا فرق چندانی ندارد ممکن است برای بدست آوردن آن ناچار به پرداخت هزینه اضافه گردید.

ناگفته نماند که خطوط تلگرامی استت (stat) به علت برخی ویژگی ها از جمله سرعت پردازش بالاتر وبارگذاری سریعتر و چند دلیل فنی دیگر, مورد علاقه ی برنامه نویسان و توسعه دهندگان نرم افزار های تلگرامی بر پایه API هستند. اما ضعف هایی نیز دارن که از جمله آن این است که قابلیت مانیتور یا رصد کردن آن توسط کاربر وجود ندارد . مثلا اگر شما از این خطوط در نرم افزار های ارسال پیام انبوه تلگرامی استفاده میکنید نمیتوانید همزمان خط را باز کنید و مراحل ارسال پیام توسط آن شماره را مشاهده کنید و یا از سالم بودن یا ریپورت بودن خط آگاه شوید.

تی دیتا چیست ؟ برای آن دسته از کاربرانی که نمیدانند تی دیتا چیست به اختصار اگر بخواهیم بگوییم , تی دیتا توسط یکی از نسخه های تلگرام که به آن تلگرام پرتابل ( telegram portable ) گفته میشود قابل ساختن است. به این صورت که ابتدا از سایت تلگرام نسخه ی پرتابل را دانلود میکنید سپس آن را در یک پوشه کپی نمایید و اجرا کنید حال یک شماره ( مجازی یا حقیقی ) در آن وارد کرده و بر روی دکمه تایید و در صورتی که شماره از قبل رجیستر نشده گزینه here کلیک کنید . کد تایید ۵ رقمی از سمت تلگرام برای شما ارسال میگردد و با وارد کردن آن در تلگرام پرتابل اکانت شما ساخته میشود. در این لحظه ۱ پوشه به نام tdata در کنار فایل تلگرام پرتابل ایجاد میگردد که حاوی اطلاعات شماره و اکانت شما است . تی دیتایی که همه جا از آن صحبت میشود همین پوشه است .

مبدل تی دیتا به استت : برای رفع مشکلات و سهولت در استفاده از نرم افزار های موجود در بازاربر پایه خطوط استت , ما این نرم افزار را به شما پیشنهاد میکنیم . نحوه ی کارکرد با آن بسیار ساده است.شما میتوانید توسط این برنامه هم به صورت مستقیم اقدام به ساخت خط تلگرامی با فرمت استت نمایید و هم اینکه اگر خط از قبل ساخته شده ( تی دیتا ) دارید , توسط نرم افزار میتوانید آن را به فرمت استت تبدیل کنید.

نکته : بعد از تبدیل خطوط توسط نرم افزار جهت دسترسی به فایل شماره استت وارد پوشه senders شوید , خط شما با شماره مورد نظر آنجا موجود خواهد بود.

مطلب پیشنهادی

کاربران «کرفس» از شنبه شروع می‌کنند؛ نگاهی به گزارش سالانه این اپلیکیشن

ثبت بازخورد دیجیاتو فناوری ایران تکنولوژی فناوری ایران کاربران «کرفس» از شنبه شروع می‌کنند؛ نگاهی به گزارش سالانه این اپلیکیشن گزارش سال «کرفس» می‌گوید بیش از ۶۷ هزار نفر خواسته‌اند با این اپلیکیشن لاغر شوند و حدود ۱۴ هزار نفر هم قصدشان چاقی بوده است. نوشته شده توسط الیاس براهویی نژاد | ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶:۴۷ در دیجیاتو ثبت‌نام کنید جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید. عضویت در دیجیاتو تازه‌های تکنولوژی اپل احتمالاً با قراردادی 1 میلیارد دلاری، حق پخش مسابقات جدید فیفا را به‌دست می‌آورد 54 دقیقه قبل ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.