کاهش وزن با اپل واچ؛ معرفی ۴ برنامه‌ی برتر برای ساعت هوشمند اپل

ثبت بازخورد

  • دیجیاتو
  • رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی کاهش وزن با اپل واچ؛ معرفی ۴ برنامه‌ی برتر برای ساعت هوشمند اپل

برای علاقه‌مندان به تناسب اندام، برنامه‌های زیادی به صورت آنلاین موجود است که می‌توانید از آنها برای حفظ خود در مسیر کمک کنید. چه برای وزنه برداری، یوگا یا دویدن باشد، هیچ کمبودی در برنامه‌های …

واحد تبلیغات نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶:۳۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تازه‌های تکنولوژی
  • کیف پول تلگرام هم برای کاربران ایرانی مسدود شد ۴۶ دقیقه قبل
  • مدیرعامل تلگرام: اپل با سیاست‌های انحصاری به خودش آسیب زده است ۱ ساعت قبل
  • چگونه سرویس پشت‌خطی رایتل را فعال کنیم؛ همیشه در دسترس باشید ۳ ساعت قبل
  • گلکسی S24 FE احتمالاً در هفته‌های پایانی ۲۰۲۴ از راه می‌رسد ۳ ساعت قبل
  • بلومبرگ: اپل برای رشد دوباره، به عرضه یک آیفون ۲۵۰ دلاری نیاز دارد ۴ ساعت قبل

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

برای علاقه‌مندان به تناسب اندام، برنامه‌های زیادی به صورت آنلاین موجود است که می‌توانید از آنها برای حفظ خود در مسیر کمک کنید. چه برای وزنه برداری، یوگا یا دویدن باشد، هیچ کمبودی در برنامه‌های تمرینی برای دارندگان آیفون، به خصوص برای افرادی که اپل واچ دارند، وجود ندارد. با استفاده از ساعت هوشمند می‌توانید از مزایای دیگری مانند ورود به سیستم بدون دست و دسترسی به اعلان‌ها بهره‌مند شوید. به همین دلیل، کاهش وزن با اپل واچ یک عبارت تبلیغاتی نیست و واقعا می‌توان از این گجت به راحتی بهره‌برداری کرد.

اگر صرفا قصد دارید با برنامه و گجت‌‌های الکترونیکی وزن کم کنید، همین ابتدا باید اشاره کنیم که این روند بی‌فایده است! شما نباید کاهش وزن با اپل واچ را در اولویت سبک زندگی خود قرار دهید. در عوض، اصلاح تغذیه و بهره‌گیری از رژیم غذایی صحیح می‌تواند موجب کاهش وزن شما شود. با تمام این اوصاف، اگر سبک زندگی شما اصلاح شده و در کنار سایر فعالیت‌ها می‌خواهید کاهش وزن با یک مدل اپل واچ مثل اپل واچ سری ۹ را نیز تجربه کنید، در این مطلب به شما کمک می‌کنیم با ۴ برنامه‌ی جالب، این روند را سرعت ببخشید.

۱. نرم افزار MyFitnessPal

MyFitnessPal که به طور مداوم در لیست بسیاری از علاقه مندان به تناسب اندام است، یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های ثبت مواد غذایی محسوب می‌شود. از زمان راه اندازی آن در سال ۲۰۰۵، نرم افزار MyFitnessPal دارای یکی از جامع‌ترین پایگاه‌های داده در مورد غذا و کالری مربوط به آنها در سراسر جهان به شمار می‌رود و با چندین برنامه شخص ثالث از جمله برنامه Apple Health سازگار است.

MyFitness Pal در اپل واچ به شما کمک می‌کند تا با نشان دادن میزان کالری مصرفی در مقایسه با مقداری که هنگام ورزش مصرف کرده‌اید، کمبود کالری خود را به طور مؤثرتری مشاهده کنید. علاوه بر این،شما می‌توانید تجزیه مواد مغذی را مرور کنید تا بتوانید وعده‌های غذایی بعدی خود را برای برآورده کردن نیازهای روزانه خود بهینه کنید. هنگامی که از MyFitnessPal استفاده می کنید، درک این نکته مهم است که شمارش کالری آن شاید ۱۰۰ درصد دقیق نباشد. برای مثال، میزان کالری موجود در یک فست فود در کشورهای مختلف ممکن است متفاوت باشد، یا افراد دیگر ممکن است در تخمین وعده‌ها خیلی خوب نباشند.

اگرچه ویژگی‌های اصلی ردیابی غذا در اپ استور رایگان است، اما می‌توانید سالانه ۷۹.۹۹ دلار برای دسترسی به ویژگی‌های بیشتر بپردازید. جدا از حذف تبلیغات، MyFitnessPal premium به شما امکان می‌دهد اهداف ردیابی ماکرو سفارشی ایجاد کنید و همچنین به اطلاعات مربوط به مقایسه مواد غذایی، اسکن بارکد و سایر ویژگی‌های مفید دسترسی داشته باشید.

۲. نرم افزار FoodNoms

برای یک ردیاب مواد غذایی ساده، FoodNoms نقش MyFitnessPal را با یک تجربه کاربری کمتر ترسناک انجام می‌دهد. بر خلاف MyFitnessPal، که ویژگی‌های خواندن بارکد خود را به ردیف پرداخت شده خود منتقل کرده، برنامه FoodNoms متعهد به نگه داشتن اسکنر بارکد خود به صورت رایگان است.

با استفاده از اسکنر بارکد FoodNoms، شما می‌توانید از پایگاه داده خود از بیش از ۴۵۰ هزار محصول مارک دار استفاده کنید تا به راحتی مصرف خود را یادداشت کنید. با این حال، اکثر داده‌ها بر مبنای بازار کشور آمریکاست و برای تجربه‌ی کامل این برنامه باید در خارج از ایران با این برنامه کار کرد.

اپلیکیشن مذکور در حفظ حریم خصوصی کاربران به شدت درست عمل می‌کند. این برنامه صرفا به نام یا آدرس ایمیل شما و همچنین محل ذخیره‌سازی ابری احتیاج دارد. همچنین این اپلیکیشن با آیفون، اپل واچ، آیپد و مک سازگار است.

در حالی که FoodNoms یک نسخه رایگان در اپ استور دارد، می‌توانید FoodNoms+ را در دوره آزمایشی رایگان هفت روزه امتحان کنید و تصمیم بگیرید که آیا هزینه سالانه ۳۶ دلاری واقع ارزش دارد یا خیر. با تهیه نسخه‌ی پولی شما می‌توانید آمار بیشتری را مشاهده کنید و انواع بیشتری از اجزاء مانند سدیم، فیبر و حتی کافئین را دنبال کنید.

۳. نرم افزار Noom

در حالی که همه ما دلایل مختلفی برای تمایل به افزایش یا از دست دادن وزن داریم، اپلیکیشن Noom این امکان را با پرداختن به عناصر روانشناختی که بر عادات غذایی ما تاثیر می‌گذارد، امکان پذیر می‌کند. به عنوان مثال، شما ممکن است تمایل به خوردن عاطفی یا تمایل به پرخوری یا اعتیاد به قند داشته باشید. اپلیکیشن مذکور از آخرین پیشرفت‌های علوم رفتاری برای کمک به مردم برای کنترل سلامت خود استفاده می‌کند.

هنگامی که Noom را برای اولین بار دانلود می‌کنید، باید یک پرسشنامه گسترده را پر کنید، که شامل سوالاتی مانند اهداف مرتبط با وزن، مشخصات دموگرافیک و حتی سوالات صمیمی‌تر است، مانند اینکه آیا سابقه اختلال در خوردن غذا دارید. پس از آن، برنامه توصیه‌ها و پیش‌بینی‌هایی را در مورد اینکه وزن شما در یک بازه زمانی مشخص در صورت رعایت آن چه شکلی می‌شود به اشتراک می‌گذارد.

با این که Noom به طور مستقیم روی اپل واچ عرضه نشده، همچنان شما می‌توانید برنامه را به Apple Health متصل کنید. با این کار، می‌توانید به Noom اجازه دهید داده‌های سلامتی شما را بخواند و اطلاعاتی مانند مراحل، انرژی رژیم غذایی، انرژی فعال، گلوکز خون و وزن را از اپل واچ شما همگام‌سازی کند. پس از آن، این برنامه می‌تواند توصیه‌های بهتری را برای برنامه‌های غذایی شما در پیشبرد هدفتان یعنی کاهش وزن گوشزد کند. متأسفانه، Noom نسخه‌ی رایگان در اپ استور ندارد، اما آزمایشی رایگانی را ارائه می دهد که شامل ثبت غذا، ردیابی وزن و نکات می‌شود.

۴. نرم افزار No Meat Today

در سال ۲۰۲۱، رسانه‌ی Nature Food پستی را به اشتراک گذاشت که حدود یک سوم از کل انتشار گازهای گلخانه ای ما به دلیل سیستم‌های غذایی ما است. اگر شما بخشی از جامعه‌ی مخاطبینی هستید که تغییرات آب و هوایی را به عنوان یک تهدید جدی می‌بینند، ممکن است گوشت کمتری در رژیم غذایی خود داشته باشید. از سوی دیگر، شما همچنین می توانید به سادگی رژیم غذایی خود را به عنوان گسترش ارزش‌های شخصی خود درک کنید. به عنوان مثال، برخی از ادیان با رژیم‌های گیاهی، مانند هندوئیسم، جینیسم و بودیسم، به مفهوم مهربانی و عدم خشونت نسبت به همه موجودات زنده اعتقاد دارند.

صرف نظر از دلیل، می‌توانید برنامه No Meat Today را امتحان کنید تا شما را تشویق کند که از خوردن گوشت خودداری کنید. وقتی No Meat Today را دانلود می‌کنید، می‌توانید اهداف هفتگی بدون گوشت خود را به مدت کوتاهی یک روز در هفته انتخاب کنید. در ابتدا، شما با «گاو شخصی» خود، نائومی شروع می کنید، اما می‌توانید گاوهای شیری بیشتری را جذب کنید و با هر روز وعده‌های غذایی بدون گوشت، طرح‌ها و ترکیب‌های گاو بیشتری را باز کنید!

در اپل واچ خود، می‌توانید به راحتی بدون باز کردن آیفون خود، ثبت کنید که آیا در طول روز گوشت مصرف کرده‌اید یا خیر. شما می‌توانید نرم افزار No Meat Today را به‌صورت رایگان در اپ استور امتحان کنید، اما اینکه فقط یک بار در روز پیشرفت خود را ثبت کنید، می‌تواند محدود کننده به نظر برسد. بنابراین، اگر می‌خواهید از تمام قابلیت‌های برنامه استفاده کنید با نسخه پولی را تهیه کنید.

کاهش وزن با اپل واچ؛ به راحتی هر چه تمام‌تر!

قبل از پیروی از هر رژیم غذایی، به ویژه آنهایی که محدودیت کالری را تشویق می‌کنند یا کل گروه‌های غذایی را حذف می‌کنند، مهم است که تحقیقات مناسب انجام دهید. بهتر است با کارشناسان معتبر مانند متخصصان تغذیه یا پزشکان مشورت کنید، که می‌توانند به ایجاد عادات غذایی پایدار کمک کنند.

در برخی موارد، متخصصین تغذیه ممکن است قبل از توصیه رژیم غذایی مناسب برای شما، آزمایش‌هایی مثل آزمایش خون، آلرژی غذایی یا آزمایش عدم تحمل را برای شما تجویز کنند. علاوه بر این مورد، امکان دارد شما بخواهید به طور منظم سلامت خود را به روش‌هایی جدا از وزن خود نظارت کنید. در حالی که وزن یک شاخص معمولی سلامت به شمار می‌رود، اطلاعات اضافی مانند کمبود مواد مغذی، سطح چربی احشایی، التهاب، فشار خون و موارد دیگر نیز برای سلامت کلی مهم است. در هر صورت، در کنار استفاده از اپلیکیشن‌های کاهش وزن اپل واچ، پیشنهاد می‌کنیم پروسه اصلاح تغذیه را نیز در اولویت زندگی خود قرار دهید. اپل واچ، جزء کوچکی در دنیای تکنولوژی است که رسیدن به این هدف را آسان‌تر می‌کند.

تبلیغات

مقالات و اخبار مرتبط
  • شارژر ۲۰ وات اپل مناسب چه گوشی هایی است؟ لیست + قیمت
  • اینترنت بهارستون پیشگامان؛ پل بهاری به تابستون دیجیتالی
  • تأمین مالی کمتر از یک‌ ساعت در رایان فاندینگ
  • اجرای AR روی جعبه‌های جدید دیجی‌کالا
  • حراج سر ماه دیجی‌کالا به قیمت پارسال
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی

پیشنهادهای دیجیاتو

  • رئیس هیئت‌مدیره «همکاران سیستم» در مصاحبه با دیجیاتو: تا دو سال دیگر سرویس ابری هوش مصنوعی عرضه می‌کنیم
  • در گفت‌وگو با مدیرعامل «نشان» بررسی شد: چرا مسیریاب نشان تبلیغات مکان-مبنا را آغاز کرد
  • «پالایش‌شکن» به‌جای «فیلترشکن»: نه! زشتی‌ها در بازی با کلمات تغییر هویت نمی‌دهند
  • هک قوه قضاییه؛ نفوذ به سامانه مدیریت پرونده‌های قضایی؟
ورود به حساب کاربری

فرم ورود به حساب کاربری دیجیاتو

ساخت حساب کاربری

فرم ثبت نام در دیجیاتو

فراموشی رمز عبور

صفحه فراموشی کلمه عبور در دیجیاتو

مطلب پیشنهادی

اپلیکیشن لینکدین از این پس با بازی‌های مختلف کاربران را سرگرم می‌کند

ثبت بازخورد دیجیاتو نرم افزار و اپلیکیشن تکنولوژی نرم افزار و اپلیکیشن اپلیکیشن لینکدین از این پس با بازی‌های مختلف کاربران را سرگرم می‌کند بازی‌های لینکدین به‌منظور تعامل بیشتر کاربران توسعه یافته‌اند؛ اما در عین حال از جذابیت بالایی هم برخوردار هستند و می‌توانند اعتیادآور باشند. نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷:۰۰ در دیجیاتو ثبت‌نام کنید جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید. عضویت در دیجیاتو تازه‌های تکنولوژی آنتروپیک نسخه iOS چت‌بات Claude را منتشر کرد 2 ساعت قبل ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.