ویجیاتو: شخصیت میکی موس پس از ۹۵ سال جزئی از اموال عمومی می‌شود

ثبت بازخورد

  • دیجیاتو
  • ویجیاتو – بازی

ویجیاتو – بازی ویجیاتو: شخصیت میکی موس پس از ۹۵ سال جزئی از اموال عمومی می‌شود

میکی موس و مینی در یکم ژانویه سال ۲۰۲۴ جزئی از اموال عمومی خواهند شد. از آن زمان به بعد دیزنی کپی‌رایتی انحصاری را برروی نسخه‌های اولیه شخصیت‌ها نخواهد داشت. طراحان زیرزمینی، فیلم‌سازان، رمان‌نویسان، آهنگ‌نویسان و غیره …

ویجیاتو نوشته شده توسط ویجیاتو | ۵ دی ۱۴۰۲ | ۲۳:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تازه‌های تکنولوژی
  • ذهن‌خوانی با کمک هوش مصنوعی؛ امواج مغزی بدون ایمپلنت به کلمات ترجمه می‌شوند ۱۰ ساعت قبل
  • محصول جدید ابری چارگون رونمایی شد: ورود به حوزه کسب‌وکارهای کوچک و متوسط با «آوات» ۱۱ ساعت قبل
  • این ماشین تایپ کوچک یک رزبری پای ارزان با نمایشگر جوهر الکترونیکی است ۱۳ ساعت قبل
  • فناوری ۲ نانومتری TSMC می‌تواند قیمت محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی را افزایش دهد ۱۴ ساعت قبل
  • جارو شارژی Jet 60 سامسونگ؛ فناوری نوینی که در دستان شماست ۱۴ ساعت قبل

میکی موس و مینی در یکم ژانویه سال ۲۰۲۴ جزئی از اموال عمومی خواهند شد. از آن زمان به بعد دیزنی کپی‌رایتی انحصاری را برروی نسخه‌های اولیه شخصیت‌ها نخواهد داشت. طراحان زیرزمینی، فیلم‌سازان، رمان‌نویسان، آهنگ‌نویسان و غیره آزاد خواهند بود تا هرکاری که دوست دارند با این شخصیت‌ها بکنند.

ویجیاتو ویجیاتو

مقالات و اخبار مرتبط
  • ویجیاتو: نقد فیلم Rebel Moon | پارت اول فرزند آتش
  • ویجیاتو: وضعیت باکس‌آفیس در سال ۲۰۲۴ چگونه خواهد بود؟
  • ویجیاتو: ۱۰ انیمه که بر صنعت انیمه‌سازی تأثیرگذار بوده‌اند
  • ویجیاتو: راهنمای خرید کامپیوتر گیمینگ ارزان قیمت | آذر ۱۴۰۲
  • ویجیاتو: فیلم‌های ترسناکی که ممنوع شده‌اند
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی

پیشنهادهای دیجیاتو

  • مطالعه جدید: زنان دانشجوی کامپیوتر نمرات بهتری می‌گیرند اما مسیر شغلی متفاوتی را طی می‌کنند
  • از کسب‌وکارهای کوچک تا بزرگ: تاثیر شماره‌های مجازی در تجارت الکترونیک
  • اختصاصی: نوکیا در ایران به دلیل مونتاژ بدون مجوز موبایل‌هایش شکایت کرد
  • اپل روزانه میلیون‌ها دلار برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی هزینه می‌کند
ورود به حساب کاربری

فرم ورود به حساب کاربری دیجیاتو

ساخت حساب کاربری

فرم ثبت نام در دیجیاتو

فراموشی رمز عبور

صفحه فراموشی کلمه عبور در دیجیاتو

مطلب پیشنهادی

راهکار تردز برای جذب مخاطب: پرداخت پاداش مالی به برخی تولیدکنندگان محتوا

ثبت بازخورد دیجیاتو نرم افزار و اپلیکیشن تکنولوژی نرم افزار و اپلیکیشن راهکار تردز برای جذب مخاطب: پرداخت پاداش مالی به برخی تولیدکنندگان محتوا مبلغ این جوایز می‌تواند برای افراد یا شرکت‌ها متفاوت باشد. نوشته شده توسط حمیدرضا علیا | ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷:۰۰ در دیجیاتو ثبت‌نام کنید جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید. عضویت در دیجیاتو تازه‌های تکنولوژی همکاری رسمی برند Creative با شاپ ام‌آی‌تی آغاز شد 1 ساعت قبل ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.