آخرین فایل های منتشر شده

اسنپ‌پی منتخب جشنواره‌های حوزه‌ فین‌تک شد

ثبت بازخورد

  • دیجیاتو
  • فناوری ایران
  • تکنولوژی

فناوری ایران اسنپ‌پی منتخب جشنواره‌های حوزه‌ فین‌تک شد

اسنپ‌پی در سال جاری براساس ارزش‌های پیشنهادی خود، امکانات و قابلیت‌های متنوعی را به کاربرانش ارائه داد.

مهدیه اسماعیلی نوشته شده توسط مهدیه اسماعیلی | ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تازه‌های تکنولوژی
  • گوگل یک رویکرد یادگیری جدید را برای مدل‌های هوش مصنوعی معرفی کرد ۱۱ دقیقه قبل
  • گلکسی A55 و گلکسی A35 با چه قیمتی و در چه تاریخی به بازار می‌آیند؟ ۵۲ دقیقه قبل
  • گلکسی A35 5G با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد ۲ ساعت قبل
  • گلکسی A55 5G معرفی شد؛ اولین میان‌رده سامسونگ با ۱۲ گیگابایت رم ۲ ساعت قبل
  • رندر احتمالی آیفون ۱۶ با ماژول دوربین شبیه آیفون X افشا شد ۲ ساعت قبل

با نگاهی به حوزه لندتک و زیرشاخه‌هایش، متوجه می‌شویم که به‌هیچ‌وجه نمی‌توان تأثیرات مهم اسنپ‌پی در توسعه و فراگیری لندتک در ایران را نادیده گرفت. در چند سال گذشته، با آغاز فعالیت کسب‌وکارهای BNPL در ایران و رشد آن‌ها، روش‌های پرداخت در بین مصرف‌کنندگان دستخوش تغییر و تحول بسیاری شده است. اسنپ‌پی به‌عنوان اولین ارائه‌دهنده سرویس BNPL در ایران، نقش مهم و تأثیرگذاری در این تغییرات دارد. این سرویس در سال ۱۴۰۲ توانست رکوردهای مهمی در حوزه فین‌تک ثبت کند و سرانجام در جشنواره نهال به‌عنوان یکی از برترین کسب‌وکارهای حوزه فین‌تک انتخاب شد. همچنین با توجه به این اقدامات، اسنپ‌پی موفق به کسب جایزه‌ رویداد عصر تراکنش شد؛ رویدادی که هر‌ساله بهترین‌های این حوزه را با توجه به معیارهای خاصی انتخاب می‌کند.

در نتیجه تمامی اقدامات اسنپ‌پی در سال جاری، این مجموعه موفق به کسب مهم‌ترین جایزه حوزه فین‌تک در سال ۱۴۰۲ شد. در ادامه به بررسی جشنواره‌های موردنظر و جزئیات اقدامات اسنپ‌پی در سال جاری می‌پردازیم.

درباره‌ جشنواره‌ نهال فین‌تک و عصر تراکنش

جشنواره نهال فین‌تک رویدادی است که به‌صورت سالانه برگزار می‌شود و با پرداختن به حوزه فین‌تک در ایران و معرفی مجموعه‌ای از راهکارها، محصولات و افراد مؤثر در این حوزه‌، سعی دارد تا بارقه‌ نوری برای رشد فین‌تک در ایران باشد. مجموعه‌ اسنپ‌پی در چهارمین دوره‌ این جشنواره، پس از حضور در بین کاندیداهای بخش تأثیرگذارترین کسب‌وکارهای متوسط و بزرگ در سال ۱۴۰۲، توسط هیئت داوران در بین برگزیدگان قرار گرفت. توسعه‌ مفهوم BNPL در ایران و ارائه اعتبار مالی خرد به بیش از ۳.۵ میلیون نفر در سال ۱۴۰۲، تنها بخشی از اقداماتی بود که باعث کسب این دستاورد برای اسنپ‌پی شد. اسنپ‌پی در چهارمین دوره‌ این رویداد، جایزه‌ اپلیکیشن منتخب کسب‌وکار لندتک را از آن خود کرد و این جایزه را نیز به ویترین افتخارات خود افزود.

آنچه در سال ۱۴۰۲ در اسنپ‌پی گذشت…

اسنپ‌پی در سال جاری براساس ارزش‌های پیشنهادی خود، امکانات و قابلیت‌های متنوعی را به کاربرانش ارائه داد. این ویژگی‌ها باعث شد که افراد راحت‌تر از قبل خرید قسطی‌شان را انجام دهند و البته قدرت خرید آن‌ها نیز بیشتر از قبل افزایش یابد. هم‌اکنون بیش از ۱۲ میلیون نفر در ایران از اعتبار اسنپ‌پی برخوردارند و می‌توانند به راحت‌ترین شکل ممکن از امکانات این سرویس بهره‌مند شوند.

دغدغه‌‌ بزرگ کاربران اسنپ‌پی چه بود؟

یکی از مهم‌ترین اهداف اسنپ‌پی در سال ۱۴۰۲، توجه به دغدغه‌ها و مشکلات کاربران و تلاش برای برطرف‌کردن آن‌ها بود. عدم وجود امکان جستجو در اپلیکیشن اسنپ‌پی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های کاربران این سرویس به شمار می‌رفت. تیم فنی اسنپ‌پی با اقدامات گسترده و تلاش شبانه‌روزی، سرانجام این امکان را برای تمامی کاربران فراهم کرد و حالا هر فرد می‌تواند با نوشتن نام محصول، کالای موردنظرش را از بین میلیون‌ها کالا پیدا کند یا با جستجوی فروشگاه مدنظر، به‌راحتی به آن دسترسی پیدا کند. این قابلیت جدید، دغدغه‌ بخش زیادی از کاربران اسنپ‌پی را برطرف کرد و گام مهمی در راحت‌ترکردن فرایند خرید قسطی با اسنپ‌پی بود.

افزایش تعداد فروشگاه‌ها

یکی از مهم‌ترین اقدامات اسنپ‌پی در سال ۱۴۰۲، افزایش تعداد فروشگاه‌های طرف قرارداد به بیش از ۶۰۰ عدد بود. در پایان سال گذشته، این عدد به ۳۰۰ فروشگاه می‌رسید و حالا با افزایش ۲ برابری، کاربران اسنپ‌پی حق انتخاب گسترده‌تری برای پیداکردن محصولات موردنظرشان دارند. فروشگاه‌های طرف قرارداد اسنپ‌پی کالاها و خدمات متنوعی را در قالب دسته‌بندی‌های مختلف، ازجمله آرایشی و بهداشتی، محصولات مُد و پوشاک، کالاهای دیجیتال، طلا و اکسسوری، لوازم خانه و آشپزخانه، محصولات سرگرمی و… به کاربران اسنپ‌پی ارائه می‌دهند.

از کمپین تابستانی تا حراج آخر سال

اسنپ‌پی امسال با برگزاری کمپین‌های متعدد و ارائه تخفیف‌ها و کالاهای جذاب به کاربران، تجربه‌ خرید قسطی به‌صرفه و آسانی را برای آن‌ها رقم زد. به عنوان مثال، در کمپین جمعه‌ پُرتخفیف، انواع کالاها و خدمات تا ۹۰ درصد تخفیف داشتند و به همراه کدهای تخفیف جذاب به کاربران ارائه شدند. از طرف دیگر، تبلیغات محیطی اسنپ‌پی در سال ۱۴۰۲ با محوریت شعار اصلی برند یعنی «الان بخر، بعداً پرداخت کن!»، نقش مهمی در افزایش آگاهی کاربران از برند داشت. تمامی این موارد در جهت ارائه بهترین خدمات خرید قسطی به کاربران به‌کار گرفته شد تا تجربه‌ای متفاوت و لذت‌بخش از خرید قسطی برای آنان رقم بخورد.

اسنپ‌پی در سال آتی چه هدفی را دنبال می‌کند؟

مهم‌ترین چشم‌انداز اسنپ‌پی برای سال آینده، تخصیص اعتبار به درصد بیشتری از مردم ایران است. تیم اسنپ‌پی امیدوار است که با تخصیص این اعتبار، در کنار معرفی قابلیت‌ها و امکانات جدید و کارآمد، قدرت خرید مصرف‌کنندگان را تا حد ممکن افزایش دهد و علاوه‌براین، تجربه‌ خرید اقساطی راحت و مدرن را برای آنان به ارمغان بیاورد.

اسنپ

مقالات و اخبار مرتبط
  • مدیرعامل اسنپ در گفت‌وگو با دیجیاتو: گزینه «عجله دارم» به سود همه مسافران است
  • توضیحات اسنپ درباره حذف گزینه «عجله دارم»: در تلاشیم تا کارکرد آن را ثابت کنیم
  • تجربه خرید از اسنپ‌اکسپرس چگونه است؟
  • اسنپ رکورد خود را با بیش از ۵ میلیون سفر روزانه شکست
  • حراج بزرگ آخر سال «اسنپ‌پی» آغاز شد
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی

پیشنهادهای دیجیاتو

  • «پالایش‌شکن» به‌جای «فیلترشکن»: نه! زشتی‌ها در بازی با کلمات تغییر هویت نمی‌دهند
  • هک قوه قضاییه؛ نفوذ به سامانه مدیریت پرونده‌های قضایی؟
  • بررسی پوکو X6 پرو؛ اژدها وارد می‌شود
  • بررسی گلکسی S24 Ultra؛ ستاره درخشان کهکشان سامسونگ
ورود به حساب کاربری

فرم ورود به حساب کاربری دیجیاتو

ساخت حساب کاربری

فرم ثبت نام در دیجیاتو

فراموشی رمز عبور

صفحه فراموشی کلمه عبور در دیجیاتو

مطلب پیشنهادی

چین یک کاوشگر را برای نمونه‌برداری از نیمه دورتر ماه به فضا پرتاب کرد

ثبت بازخورد دیجیاتو نجوم و فضا علمی نجوم و فضا چین یک کاوشگر را برای نمونه‌برداری از نیمه دورتر ماه به فضا پرتاب کرد فضاپیمای چانگ‌او-۶ یکی از اولین قدم‌های در تحقق برنامه بلندپروازانه چین در فضا و رقابت با برنامه فضایی آمریکا است. نوشته شده توسط رضا زارع‌پور | ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷:۰۰ در دیجیاتو ثبت‌نام کنید جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید. عضویت در دیجیاتو تازه‌های تکنولوژی اپل تأیید کرد؛ استفاده از استورهای جایگزین در iPadOS به‌زودی برای اتحادیه اروپا در دسترس قرار می‌گیرد 1 ساعت قبل ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.